دنیای وب

لیست ایمیل مبانی ساختمان ، پول شما در لیست

آیا می دانید پول شما به صورت آنلاین کجا قرار دارد؟

پول در لیست است … لیست ایمیل شما.

آیا مدتی آنلاین بوده اید و از خود می پرسید که چگونه این افراد درآمد “شش” یا “هفت” خود را کسب می کنند؟ من امروز یک بار در محل شما بودم سپس متوجه شدم … همه این “معلمان” اگر کاملاً صادق باشند به شما می گویند: سهم شیر از درآمد اینترنتی آنها مستقیماً از لیست مشترکان پاسخگو و پاسخگو حاصل می شود. منوی شما بصورت نقدی درخواستی است … واقعاً همینطور است.

مطمئناً ، آنها کتابهای الکترونیکی و محصولات بسته ای را برای فروش آنلاین می نویسند ، اما من شرط می بندم که بیشتر محصولات فروخته شده در لیست آنها و شرکت های وابسته است.

به سادگی … اگر می خواهید به صورت آنلاین و در هر مکان مرتکب قتل شوید ، لیستی از افرادی که می توانند برای شنیدن صحبت های شما ثبت نام کنند و می خواهند آنچه را که می خواهید ببینند ثبت نام کنید. کسانی که در لیست ایمیل شما هستند ، دوستان شما خواهند شد ، افرادی که “می خواهند” ایمیل های شما را باز کنند.

خوب لیست های ایمیل چگونه کار می کنند؟

لیست ایمیل فقط لیستی از مشترکانی است که در ازای دریافت اطلاعاتی که به آنها ارائه می دهید ، نام و آدرس ایمیل خود را به شما داده اند. این معمولاً یک کتاب الکترونیکی رایگان ، یک نرم افزار یا چیزهایی است که برای مشتری بالقوه ارزشمند است. دریافت هدیه رایگان بسیار آسان است ، زیرا موارد رایگان زیادی به صورت آنلاین در دسترس است. فقط “کتابهای الکترونیکی رایگان” یا “چیزهای رایگان” از Google … من مطمئن هستم که می توانید از میلیون ها نتیجه ای که خواهید گرفت چیزی پیدا کنید.

بهترین فری بیلی که می توانید بدهید ، این یکی خواهد بود که خودتان درست می کنید. این کار ممکن است یک کار دلهره آور به نظر برسد ، اما می تواند بسیار ساده باشد. کافی است کتاب / گزارش الکترونیکی PLR را در مورد موضوعی که به آن علاقه دارید پیدا کنید و آن را دوباره بنویسید. همیشه مطمئن شوید که مجوزهای گزارش الکترونیکی / گزارش اجازه این کار را می دهند و از بی نظیر بودن آن مطمئن شوید زیرا سرقت ادبی جرم است.

در اینجا لیستی سریع از حقوق و گزارش های فروش مجدد کتاب الکترونیکی ارائه شده است

1 فقط استفاده شخصی

این فقط به معنای آنچه می گوید … فقط برای استفاده شخصی شما است و قابل تغییر یا فروش نیست و غیره خریدار هیچ حقی ندارد ، مگر برای استفاده شخصی.

2 حقوق فروش مجدد (RR)

شما می توانید محصول را دوباره بفروشید ، اما این معمولاً این است: شما به هیچ وجه نمی توانید محصول را تغییر دهید ، یا به دیگران كه محصول را از شما خریداری می كنند هیچ حقوقی بدهید … به غیر از فروش مجدد آن.

3 حقوق عمده فروش مجدد (MRR)

به طور کلی با MRR می توانید محصول را بفروشید یا هدیه دهید و اجازه دهید خریداران نیز همین کار را انجام دهند. معمولاً به هیچ وجه نمی توانید آن را تغییر دهید.

4 حقوق برچسب خصوصی (PLR)

اگر می خواهید کتاب الکترونیکی را دوباره بنویسید و خود را به عنوان نویسنده اضافه کنید ، این همان چیزی است که به دنبال آن هستید. نگاهی به مجوزهای کتاب الکترونیکی خاص مورد علاقه خود بیاندازید زیرا حقوق شما از یک محصول به محصول دیگر متفاوت است. همیشه مطمئن شوید که هیچ قانونی راجع به کپی رایت نقض نمی کنید!

همچنین می توانید از Open Office که رایگان است استفاده کنید ، و پیوندهای شما را هنگام تبدیل آن به یک فایل PDF ، که قالبی است که به طور کلی کتاب های الکترونیکی و گزارشات ارائه می شود ، حفظ می کند.

همچنین می توانید هزینه گزارش ، کتاب الکترونیکی یا برنامه را پرداخت کنید. به نظر گران می آید … مگر نه؟ نیازی نیست ، فقط به iWriter.com یا Fiverr.com بروید و یک نویسنده یا توسعه دهنده پیدا کنید تا با هزینه کم از پروژه شما مراقبت کند.

خوب من کمک هزینه رایگان خود را دریافت کردم اکنون چه؟

خوب اکنون وقت آن است که آن را قطع کنید ، البته برای نام و آدرس ایمیل.

بهترین روش برای انجام این کار همان چیزی است که صفحه فشار نامیده می شود. در اینجا تعریف “فشرده سازی صفحه” از وبوپدیا آمده است:

در زبان محاوره ای تبلیغات آنلاین و تبلیغات آنلاین ، صفحه فشار یک صفحه وب است که حاوی اطلاعاتی است که مورد توجه خوانندگان هدف بازاریاب قرار خواهد گرفت. صفحات کلیک برای بدست آوردن نام خواننده و اطلاعات آدرس ایمیل با تشویق کاربران به عضویت در لیست ایمیل برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد موضوع طراحی شده اند.

بازاریابان ایمیل و اطلاعات مبتنی بر اجازه را جمع آوری می کنند تا بعداً پیگیری کنند. در حال حاضر ، هنوز در مورد تعریف واقعی صفحه فشار اختلاف نظر وجود دارد. برخی صفحات فرود را که علاوه بر اشتراک در لیست اشتراک نامه های الکترونیکی ، پیوندهای اضافی به اطلاعات را ارائه می دهند ، یک صفحه فشرده می دانند ، در حالی که برخی دیگر در این صنعت معتقدند که صفحاتی که فقط دارای اشتراک ایمیل هستند ، فشرده سازی یک صفحه است.

ترفند این است که به خواننده کار کمی انجام دهید ، اما در ازای دریافت اطلاعات خود ، برای پیشنهاد خود ثبت نام کنید. از این رو نام “کلیک بر روی صفحه” است ، بنابراین شما می توانید اطلاعات را از خواننده استخراج کنید.

من حساب میزبانی خود را برای صفحات فشار خود توصیه می کنم ، اما اگر بودجه کمی باشد می توانید از Blogger ، شاید Wordpress.com یا هر یک از سایت های میزبان رایگان آنلاین استفاده کنید.

چگونه می توانم همه این مشترکین را ردیابی کنم؟

خوب ، شما می توانید سعی کنید به تنهایی با همه اینها کنار بیایید … روش های “رایگان” برای ارسال ایمیل به لیست شما وجود دارد ، اما من چنین چیزی را توصیه نمی کنم! به زودی می توانید خود را غرق کنید.

نه ، من همیشه به شما پیشنهاد می کنم در سرویس پاسخگوی خودکار مشترک شوید. من مثل اکثر بازاریاب های اینترنتی از Aweber استفاده می کنم و آن را توصیه می کنم. iContact و GetResponse دو سرویس پاسخگوی خودکار دیگر هستند که قابل توجه هستند.

هزینه Uber فقط 20 دلار در ماه است و اگر توانایی پرداخت آن را ندارید … چرا در وهله اول لیست ایمیل دارید؟

من در اینجا به جزئیات مربوط به راه اندازی حساب شما یا زمان ارسال ایمیل پیگیری ، پخش ایمیل و غیره نمی پردازم. Uber در سایت خود به خوبی این موضوع را توضیح می دهد.

موفق باشید ، و به یاد داشته باشید ، “پول واقعاً در لیست است!”

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا