دنیای وب

لیست خود را با یک کمپین بازاریابی از طریق ایمیل جذاب کنید

شما ممکن است تأثیر یک کمپین بازاریابی از طریق ایمیل را برای ایجاد علاقه برای پیوستن افراد به تجارت MLM شما یاد گرفته باشید. با این حال ، ممکن است شما برخی از موضوعات نسبتاً رایج را که باید هنگام انجام یک کار تبلیغات ایمیل از آنها اجتناب کنید ، نشنیده باشید. هنگام انجام بازاریابی از طریق ایمیل ، باید مراقب باشید. چهار اشتباه اصلی که در زیر ذکر شده است ، هنگام انجام بازاریابی از طریق ایمیل برای لیست اشتراک ، باید از آنها اجتناب کنید.

1. ارسال نامه ناخواسته (محتوای بی معنی و بی معنی)

وقتی شخصی برای دریافت ایمیل های شما ثبت نام می کند ، انتظار می رود که اطلاعات مفیدی را دریافت کند. اگر ایمیل های شما پر از اطلاعات بی فایده باشد ، مشترکان ممکن است آنها را حذف کنند یا حتی بدتر ، شما را مسدود می کنند. بنابراین ، اطمینان حاصل کنید که برای آنها محتوای اطلاعاتی با کیفیت بالا ارسال کرده اید و آنها از دریافت ایمیل های شما و ماندن در اشتراک لذت خواهند برد. نکته دیگری که در اینجا باید به آن توجه کنید این است که صندوق های ورودی مشترک در ایمیل های شما بارگیری نمی شوند. تا زمانی که محتوای با کیفیت ارائه دهید ، ارسال ایمیل یک یا دو بار در ماه به همان اندازه موثر خواهد بود.

 

2. از دستور زبان و علائم نگارشی ضعیف استفاده کنید

علائم نگارشی و گرامر خوب حتی در ایمیل ها نیز مهم هستند (و بله). به ویژه ایمیل های تجاری باید دارای علائم نگارشی و گرامری کامل باشند. اگر به گروهی از مشترکان انگلیسی زبان دسترسی پیدا می کنید ، از اهمیت بیشتری برخوردار است.

برعکس ، اگر با گروهی در ارتباط هستید که انگلیسی صحبت نمی کنند ، نوشتن ایمیل به زبان آنها مناسب تر خواهد بود. البته لازم است دستور زبان و علائم نگارشی صحیح را برای آن زبان نیز در نظر بگیرید.

 

3. لحن بسیار جامع

حتی اگر مشترکان شما درک کنند که شما برای گروه بزرگی از افراد ایمیل ارسال می کنید ، آنها هنوز هم می خواهند نوعی شخصی سازی را در ایمیل های شما ببینند. انجام این کار آسان قرار دادن نام آنها در بالای ایمیل است. این تفاوت زیادی ایجاد می کند. انواع مختلفی از برنامه های نرم افزاری برای خودکار کردن این فرآیند موجود است. نکته دیگری که می خواهید به خاطر داشته باشید لحن ایمیل شماست. ممکن است بخواهید ایمیل های خود را بصورت گفتاری و آموزنده نگه دارید ، نه از نظر فنی یا از مشخصات بالا.

 

4. ایمیل ها را مشت نکنید

ایمیل هایی که می فرستید باید قدرت جلب توجه خوانندگان شما را داشته باشد. ضروری است که شما یک فراخوان برای اقدام داشته باشید و آنها را تشویق کنید که در مورد تجارت شما بیشتر تحقیق کنند. اگر بودجه شما اجازه می دهد ، از یک نویسنده حرفه ای بخواهید برای شما ایمیل بنویسد. به این ترتیب مطمئن خواهید شد که تمام شرایط لازم برای یک کمپین بازاریابی از طریق ایمیل را دارید. این یک کار کوچک است ، برای رونق کسب و کار MLM شما.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا