دنیای وب

لیست های ایمیل را انتخاب کنید – غاز طلایی برای بازاریابی آنلاین

ایجاد لیست های ایمیل می تواند ابعاد هر کمپین بازاریابی آنلاین را تغییر دهد. گذشته از بهبود چشمگیر نرخ تبدیل خود ، می توانید یک پایگاه مشتری ایجاد کنید که بتوانید بیش از یک بار تبلیغ کنید. در این مقاله نحوه ایجاد لیست های نامه الکترونیکی متناسب با شما توضیح داده شده است.

لیست های ایمیل چیست؟ این نامی است که به لیست آدرسهای ایمیلی که در وب سایت خود ضبط می کنید داده شده است.

بیایید ابتدا نگاهی به چرخه زندگی عادی هر بازدید کننده وب سایت خود بیندازیم. آنها از طریق موتور جستجو یا از طریق مقاله یا ویدیوی شما به آنجا آورده می شوند. آنها به صفحه فرود شما می آیند و سعی می کنند آنها را به صفحه فروش هدایت کنید تا در نهایت مجبور شوند این انتخاب را انجام دهند. برای خرید یا عدم خرید.

حال بگذارید واقع بین باشیم. محتوای شما ممکن است عالی باشد و شما ممکن است به بازدید کننده علاقه مند باشید ، اما بیشتر اوقات هنگام انتخاب نهایی که می روند کم می شود. مطمئناً شما برخی از فروشها را بدست می آورید اما بسیاری از بازدید کنندگان علاقه مند که آماده این خرید نیستند را از دست خواهید داد.

این ضربه است. اگرچه آنها محتوای شما و سایت شما را دوست داشتند ، اما آنها کلیک می کنند و هرگز برنخواهند گشت. من فقط یک سرب را از دست دادم.

ایجاد لیست اشتراک ایمیل راهی برای تغییر این امر است. هنگامی که یک بازدید کننده محتوای و وب سایت شما را جالب می داند ، به جای تصمیم نهایی خود در تصمیم خرید ، تصمیم خود را می گیرید که به ریسک بسیار کمتری نیاز دارد. به سادگی یک آدرس ایمیل بدهید.

اکنون با داشتن لیست های ایمیل خود می توانید در آینده با این بازدید کنندگان تماس بگیرید و نه تنها یک محصول بلکه گروهی از محصولات مرتبط را در زمان های مختلف به آنها پیشنهاد دهید. اینگونه است که می توانید نرخ تبدیل خود را افزایش داده و مشتریان مادام العمر ایجاد کنید.

در حال حاضر داشتن لیست های بزرگ ایمیل در خرید می تواند برای فروش شما بسیار مفید باشد ، اما ارسال ایمیل به صورت جداگانه برای همه مشتریان ، اتلاف وقت است. این جایی است که پیشرانه‌ی اتوماتیک وارد می‌شود. Automatic Responder در واقع سیستمی است که به شما امکان می دهد یک دنباله ایمیلی ایجاد کنید که در زمان های از پیش تنظیم شده به لیست شما ارسال می شود و باعث صرفه جویی در روزهای کاری شما می شود.

در حالی که شما اکنون مزایای ایجاد لیست های ایمیل را به صورت مشترک می دانید ، باید درباره آنچه به بازدید کنندگان وب سایت خود در برابر آدرس های ایمیل آنها پیشنهاد می دهید ، اطلاعات بیشتری کسب کنید. آنها به سادگی آدرس ایمیل خود را به شما نمی دهند ، مگر اینکه چیزی با کیفیت به آنها پیشنهاد دهید ، و همچنین باید بدانید که چگونه با لیست ایمیل خود رابطه برقرار کنید تا بتوانید راحت تر محصولات را بفروشید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا