دنیای وب

لیست های فهرست مقاله برتر ، رتبه بندی صفحه شما را بهبود می بخشند

بازاریابی و ارسال مقاله راهی آسان و راضی کننده برای دریافت بک لینک معتبر و حیاتی از وب سایت های با کیفیت بالا ، مستقیم به سایت های خود است! سئو به اندازه کافی سخت است ، بنابراین چرا وقتی می خواهیم به زبان مادری خود بنویسیم و تقریباً بلافاصله ترافیک خود را افزایش دهیم رنج می بریم؟

لیست فهرست مقاله ویژه برای لیست هر سایت و رتبه بندی صفحه ضروری است. سایتهایی با رتبه بالا که فرصتی برای کسب ارزش و منظم به کاربران ارائه می دهند رایگان باید از لینک های وب سایت خود استفاده کنید!

شما می توانید با ارسال محتوای منحصر به فرد و خواندنی که توسط موتورهای جستجوی معروف مانند Google ، Yahoo و Bing انتخاب و نمایه سازی می شود ، لیست های خود را به میزان قابل توجهی افزایش دهید ، در حالی که پیوندهای مرتبط با آن ارائه می شوند.

این بدان معنی است که عنکبوت موتور جستجو فوراً سایت شما را با ارزش و دارای مواد با کیفیت بالا و شایسته رتبه بالاتر تشخیص می دهد!

در مورد اینکه دایرکتوری پیوند یا دایرکتوری مقاله بهترین پشتیبانی را از رتبه بندی ارائه می دهند ، در میان مدیران وب سایت بحث شده است ، اما به نظر می رسد فهرست راهنمای مقاله ، انتخاب بدیهی است.

بازاریابی و ارسال مقاله از زمان تولد موتورهای جستجو راهی آسان برای بهبود سئو بوده است و به پشتیبانی نامعتبری برای سایت های کوچک و بزرگ ادامه خواهد داد.

استفاده از قالب بندی صحیح و کلمات کلیدی هنگام نوشتن مقالات خود ضروری است ، زیرا لازم است کلمه کلیدی صحیحی را برای موتورهای جستجو وارد کنید. جستجوی کلمات کلیدی محبوب و رقابت شما یک روش اصلی برای به دست آوردن هر ضایعات با ارزش از ارسال مقاله است ، بنابراین جستجوی شما برای تمام و کمال لازم است.

هنگامی که جایگاه خود را پیدا کردید و نوشتن مقاله خود را شروع کردید ، باید مقدار صحیح پیوندهای نسبی را با متن لنگر صحیح همراه داشته باشید. این به موتور جستجو نشان می دهد که کلمات کلیدی که پیوند داده اید با سایت شما مرتبط هستند و آنها شروع به خزیدن سایت شما با این کلمات کلیدی می کنند و بلافاصله رتبه بندی سایت شما را بر اساس آن شروع می کنند. همچنین اگر مقاله شما را از طریق موتورهای جستجو یا مرجع پیدا کنند ، می توانید صدها بازدید کننده هدفمند کسب کنید. ممکن است آنها روی پیوند کلیک کنند ، بنابراین بازدید بیشتری خواهید داشت.

پس از اتمام مقاله خود ، خواندن مجدد و بررسی متناسب بودن متن لنگر با جستجوی کلمات کلیدی شما یک مرحله اختیاری است اما توصیه می شود. این بدان معنی است که شما وقت خود را برای نوشتن تلف نمی کنید و کلمات کلیدی صحیح شما توسط موتورهای جستجو ضبط و نمایه می شوند!

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا