دنیای وب

لیست چک لیست تبلیغات بازاریابی ویدیویی بعدی شما

آیا می دانید که مردم هر روز بیش از 500 میلیون ساعت فیلم YouTube را تماشا می کنند؟ در حال حاضر فیلم ها به طور واضح محبوب ترین نوع محتوا در اینترنت هستند. اگر بازاریابی ویدیویی را به کمپین بازاریابی دیجیتال خود اضافه نکرده اید ، یک فرصت عالی را از دست خواهید داد. فیلم ها به هیچ وجه نمی روند و می توانند یک سرمایه با ارزش برای تجارت شما باشند. انتظار می رود که آنها تا سال 2019 مسئولیت بیش از 80٪ بازدیدهای آنلاین باشند.

با وجود اعداد ، بسیاری از دارندگان مشاغل تمایلی به درج فیلم ها در کمپین های خود ندارند. در حالی که ممکن است اثربخشی این نوع محتوا را زیر سؤال نبرند ، در مورد چگونگی شروع کار دچار سردرگمی می شوند و از اثربخشی فعالیت آنها اطمینان می دهند.

بسیاری از افراد هنگام برخورد با سازندگان محتوای ویدیو ، شک یا سؤال مشابهی دارند. خوشبختانه برای آنها ، حرفه ای هایی وجود دارند که مدت طولانی در صنعت تولید ویدیو فعالیت داشته اند تا بدانند مردم به دنبال چه چیزی هستند و فیلم های موفقی را می شناسند.

اگر به فکر استفاده از فیلم به عنوان ابزاری برای بازاریابی هستید ، باید در مورد چند چیز فکر کنید.

ملاحظات بازاریابی ویدیویی

1. دروس

مصرف کننده مدرن اطلاعات را رونق می دهد. آنها دائما در جستجوی اطلاعات بیشتر در مورد محصولات و خدمات هستند. آنها برای مارک هایی که می خواهند وقت بگذارند تا اطلاعاتی در مورد محصولات یا خدمات خود ارائه دهند ، ارزش قائل هستند. فیلم های آموزشی راهی عالی برای راهنمایی کاربران برای استفاده از محصولات یا خدمات شما و درگیر نگه داشتن آنها است.

2. مصاحبه

اگر می خواهید به نام تجاری خود لمس شخصی تری داشته باشید ، این نوع محتوای سمعی و بصری می تواند به شما کمک کند برخی چهره ها را در پس برند خود قرار دهید. این خصوصاً برای برندهایی که هنوز سعی در ایجاد اقتدار در صنعت خود دارند مفید است. اگر به دنبال نتایج فوری تری هستید ، ممکن است تصمیم بگیرید که با یک شخص با نفوذ در صنعت ملاقات کنید و از این طریق از طریق نمایندگی اعتبار کسب کنید. همچنین ممکن است مصاحبه شوندگان شبکه خود را به اشتراک بگذارند. با این کار می توانید به مخاطبان بسیار گسترده تری برسید.

3. فیلم ها را سؤال کنید و جواب دهید

این قالب به تازه واردان اجازه می دهد تا بیشتر از ارزش پیشنهادی خود مطلع شوند. این همچنین به شما تعامل با بینندگان هدفمند می دهد. برای اطمینان از مرتبط بودن و جذاب بودن مطالب شما باید از مشتریان یا مخاطبان هدف خود سؤال کنید. این سؤالات را باید با اظهار نظر مستقیم در مورد این نکته پاسخ داد.

4. پیش نمایش ها

آیا محصول جدیدی را عرضه می کنید ، یک سرویس جدید ارائه می دهید یا برند را تغییر می دهید؟ باید نگاهی دزدکی به بینندگان نشان دهید. این فیلم ها نه تنها به مشتریان بالقوه می گوید که چه چیزی را انتظار دارند ، بلکه باعث برانگیختن هیجان می شوند. این اطلاعات به سهولت به اشتراک گذاشته می شود و احتمالاً مخاطبان هدف شما اطلاعات جدیدی را با شبکه خود به اشتراک می گذارند. مردم دوست دارند اولین کسی باشند که می دانند.

5- نسخه ی نمایشی و نمایش های زنده

این موارد عالی برای آن دسته از مارک های بودجه ای است که به دنبال راه هایی برای نگه داشتن مخاطبان خود هستند. اگر نام تجاری شما در حال ارائه یک نمایش یا نمایش است ، باید آن را مستقیماً به بینندگان خود پخش کنید. فیس بوک و توییتر فیدهای پخش جالبی دارند که می توانید از آنها استفاده کنید. این رویداد را از قبل به خوبی تبلیغ کنید و تا آخرین روز در هفته های منتهی به مخاطبان بزرگتر ادامه دهید.

6. توصیفات مشتری

مشتری های خوشبختی دارید؟ صدور گواهینامه صادقانه در ایجاد اعتماد به نفس در بین مخاطبان هدف شما بسیار پیش خواهد رفت. این شامل مواردی است که محصول یا خدمات شما به آنها کمک کرده است و آنها درباره آنها چه فکر می کنند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا