دنیای وب

مارک چیست؟ چشم انداز منحصر به فرد

نام تجاری یکی از سو most تفاهم ترین اصطلاحات در صنعت است. بسیاری از مردم فکر می کنند برندسازی فرایندی است که شامل توسعه یک طراحی عالی آرم می شود ، که یک تصور غلط است. در حقیقت ، مارک تجاری یک استراتژی کامل است که با استفاده از عناصر بازاریابی بر بنیانگذاری شرکت متمرکز است. به این روش فکر کنید ، وقتی در مقابل اولین مشتری بالقوه خود هستید ، چقدر اهمیت دارد که مطمئن شوید شرکت شما را به یاد می آورند؟

مارک تجاری دلیل اصلی شرکت شماست ، همگام سازی همه چیز در شرکت شما سازگاری است. به طور خلاصه ، نام تجاری شامل بازاریابی ، روابط عمومی ، برنامه تجاری ، بسته بندی ، قیمت گذاری ، مشتریان و کارمندان در یک ارائه منسجم و بزرگ است.

درست انجام شده ، مارک تجاری باعث می شود خریدار محصول شما را نسبت به رقبای خود باور و اعتماد کند. راب فرانکل ، کارشناس برندینگ و نویسنده کتاب انتقام برند X: چگونه می توان یک مارک تجاری بزرگ را در وب یا جاهای دیگر ساخت ، می گوید: “مارک تجاری دلیل این است که مردم شما را تنها راه حل مشکل خود می دانند.”

امروزه بسیاری از شرکت ها با بودجه تبلیغاتی کاهش یافته مواجه هستند. با این اوصاف ، یک مارک خوب می تواند به شما کمک کند تا پول خود را به طور موثر هدایت کنید. فرانک می گوید: “هرچه مارک تجاری شما متمایز و مشهود باشد ، کار تبلیغاتی شما دشوارتر خواهد بود.” “به جای اینکه هشت یا نه بار تبلیغات خود را نشان دهید ، فقط باید سه بار آنها را اجرا کنید.”

آنچه ما را از سایر شرکت ها متمایز می کند این است که ما علائم تجاری را بسیار جدی می گیریم. ما اعتقاد داریم که هر شرکتی باید یک استراتژی منحصر به فرد داشته باشد تا اطمینان حاصل کند که نام و ارائه می تواند آزمون زمان را تحمل کند.

بنابراین ، اگر تلاش شما در زمینه نام تجاری به اندازه رقبا نیست ، از شرکت خود لطف کنید – متوقف شوید و فکر کنید که چه میزان از دست دادن تجارت خود را دارید. مارک تجاری برای شرکت شما ارزش ایجاد می کند و یکی از بزرگترین متغیرهای بازاریابی است که امروزه اغلب نادیده گرفته می شود.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا