بازرگانی

مایکروویو سامسونگ مدل 402

چرا باتری سامسونگ 402 را می سوزانیم بهترین گزینه چیست؟
گوشی هوشمند سامسونگ 402 دارای روکش شیشه ای با کیفیت بالا و بدنه ای مشکی است. این درب شیشه ای بسیار خاص بوده و جذابیت جذابی به دکور بخشیده است. این مایکروویو حدود 19 کیلوگرم وزن و 40 لیتر اندازه دارد. صفحه لمسی و ساعت مخفی جلوه زیبایی بیشتری به این مدل می بخشد.
صفحه لمسی 402 لیتری سامسونگ یک صفحه نمایش لمسی 402 است و شما می توانید به راحتی دکمه را فقط برای هدف خود انتخاب کنید. این صفحه لمسی استفاده از مایکروویو MG402MADXBB برای پخت غذا را بسیار آسان می کند. با فشار دادن یک دکمه در پایین اتاق ، مایکروویو سامسونگ 402 باز شده و اجازه می دهد تا وارد شود.
شاتر سرامیکی در مرکز میکروفن میکروفون Samsung MG 402
داخل میکرو سامسونگ 402 دارای یک بسته سرامیکی غیر ساینده است. لیوان سرامیکی از شیوع باکتری جلوگیری کرده و نظافت ظرف را تسهیل می کند. داشتن چنین پوششی همیشه قسمت داخلی مایکروویو را تمیز می کند.
توسعه اقتصادی (ECO) و انرژی
مایکروویو سامسونگ مدل 402؛ سازگار با محیط زیست است و با وجود قابلیت های بسیار زیاد ، مصرف آن بسیار کم است. این میکروب با انرژی بالا (Eco) حدود 40٪ انرژی بیشتری نسبت به میکروب های مشابه مصرف می کند.
میکروفون گریل میکروفن GE402T فن آوری آشپزی خوشمزه
نسل جدید اجاق های مایکروویو سامسونگ دارای کارآمدترین فناوری پخت و پز است. با انتخاب این برنامه برای پخت و پز ، سنسور به طور خودکار وزن و رطوبت غذا را اندازه گیری می کند و دما ، رطوبت و زمان لازم برای پخت را تعیین می کند.
آینه سامسونگ 402 با سه سیستم روشنایی با سه سیستم
با استفاده از TDS یا سیستم پخت سه گانه ، کیفیت پخت اجاق سامسونگ 402 نیز افزایش یافته و عطر و طعم طبیعی غذا حفظ می شود. در روش های سنتی پخت و پز ، گرما توسط یک منبع واحد توزیع می شود و بر روی یکی از ظروف همان اتاق متمرکز می شود. اما با سیستم توزیع سه سامسونگ ، گرما سه منبع تولید می کند و تمام مناطق خوراک همان مزیت را دارند.
سازنده سامسونگ علاوه بر داشتن اجاق گاز استاندارد ، با نصب سیستم توزیع حرارت مشابه TDS ، بازده دستگاه را نیز افزایش داده است. سیستم TDS همچنین روند حذف مواد حفظ شده را اصلاح می کند و اجازه می دهد تا بدون مخلوط شدن کل منطقه از بین برود. با وجود سایر میکروب ها ، ما گاهی اوقات کمبود کامل مواد مغذی را می یابیم ، بنابراین قسمت هایی از یخچال تعمیر می شوند و بعضی از قسمت ها هنوز سخت و سخت هستند.
از قابلیت های میکروبی Samsung MG402 Vera استفاده کنید
یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد مایکروویو سامسونگ 402 ، قابلیت کباب پز بودن آن است که می تواند غذایی خوشمزه و خوشمزه درست کند و لذت را با هم افزایش دهد. شما هرگز در مایکروویو سامسونگ 402 غذای کثیف پخته و نسبی سوخته نخواهید دید ، زیرا توزیع گرم بهینه باعث می شود همه مناطق با هم پخته شوند.
منوی مایکروویو سامسونگ GE402T و منوی تهیه محلی MWO
اگر وقت کافی برای پخت و پز ندارید و یا نمی دانید که چگونه پخت و پز کنید تا بدانید چه مدت پخت و پز می کنید ، دستور العمل های پخت و پز Samsung MWO آماده هستند تا به شما در تهیه وعده های غذایی خوشمزه کمک کنند.در واقع ، منوی MWO با مکان و لیست غذاهای مختلف شما ، دنیایی از ایده ها و تکنیک های جدید آشپزی است ، و شما دیگر در تنظیم و محاسبه دما و زمان مورد نیاز برای پخت و پز غذا دریغ خواهید کرد.
این را می توان با Dual Cook یا Dual Cook در مایکروویو سامسونگ MG 402 40 لیتری ترکیب کرد
دو طرفه به شما امکان می دهد همزمان دو ظرف را بپزید. فقط دو دقیقه برای تهیه غذا با این برنامه استفاده کنید.
مروری بر مدل موبایل سامسونگ 402

نوع مواد: میکرئاس
مدل: MG402MADXBB
ویرایش شده در: مالزی
توان خروجی: 950 وات
سطح قدرت: سطح 10
نوع درب: فشار
طول: 19 کیلوگرم
مکان: سیاه
بدنه: فلزی
پوشش ها: روکش سرامیکی
ظرفیت: 40 لیتر
گریل: من آن را دارم
پخت ترکیبی: داشته باشید
نوع گرمایش: سه امتیاز
پخت و پز: MWO
سیستم رژیم گوشت و سبزیجات
بخاری غذا
برنامه پخت و پز

راهنما و نحوه استفاده از میکروفن Samsung MG402MADXBB
دستورالعمل ها و دستورالعمل های استفاده از مایکروویو سامسونگ مدل 402 خلاصه:

قبل از استفاده از دستگاه و انتخاب برنامه مورد نظر ، مطمئن شوید که درب میکروبی بسته است تا در معرض تابش مضر قرار نگیرید.
قسمت داخلی مایکروویو باید تمیز و عاری از گرد و غبار یا مواد شوینده باشد. قبل از استفاده از دستگاه با دقت بررسی کنید.
هنگام بستن درب مایکروویو ، مطمئن شوید که درب کاملاً بسته است.
برای عملکرد بهینه میکروب باید روی یک سطح صاف باشد.
اگر آسیب یا مشکلی دارید ، به پزشک تعمیرات مراجعه کنید.
سعی کنید نکات و دستورالعمل های استفاده از مایکروویو را در کتابچه راهنمای آنها بخوانید تا از نحوه کار آن مطلع شوید.

قیمت ویژه و خرید میکروفون سامسونگ مدل 402 با ارسال رایگان به سراسر کشور
میکروفون سامسونگ 402 ، معروف به Mirror Black Luxury ، دارای 40 لیتر 950 وات است و سایر عملکردهایی که در این بخش به آنها پرداخته ایم ، مناسب ترین انتخاب برای زیبایی هستند. با خرید مایکروویو 40 لیتری سامسونگ می توانید آشپزی خود را داشته باشید و از آن لذت ببرید. با قیمت روز میکروفون سامسونگ مدل 402؛ و برای خرید با بهترین قیمت ، برای معاملات برتر به وب سایت ما مراجعه کنید. محصولات پرفروش مستقیماً از بانه به دست شما می رسند و همین امر قیمت کالاهای ما را از سایر فروشگاهها ارزانتر کرده است. کیفیت را وارد خانه کنید.

منبع:
منبع در وب سایت مایکروویو مایکروسافت مدل 402

| topfroosh.com.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا