دنیای وب

مبانی و اصول اقتصاد- مسئولیتهای داخلی و بین المللی

هر کجا که می رویم ، اقتصاد در همه جای دنیا یافت می شود و در هر قاره اصلی جهان یافت می شود. این با یک رویکرد خانگی به این جهان شروع می شود. به نظر شخصی من اقتصاد یک علم اجتماعی است. بسیاری از سیستم های اقتصادی برای مقابله وجود دارد که عبارتند از: جامعه شناسی جامعه و فرهنگ را بررسی می کند ، فیزیک مزایای تولید کالاها و خدمات تولید ماشین آلات و الکتریسیته را بررسی می کند ، علوم سیاسی نیز سیاست های مالی افراد به عنوان رهبران در سراسر جهان را مورد بررسی قرار می دهد. جهان به این دلیل است که فعالیت های اقتصادی بر دولت تأثیر می گذارد ، تاریخ که رویدادهای توسعه اقتصادی گذشته ، حال و آینده را مورد بررسی قرار می دهد ، دین به این دلیل که بر اساس مطالعه نحوه عملکرد و باورهای دینی است که می تواند توسعه اقتصادی را تشویق یا دلسرد کند.

خوانندگان و بینندگان باید درون اقتصاد را ببینند و درک کنند. این مقاله اصول اساسی و اساسی اقتصاد را مورد بحث قرار می دهد. پایگاه اقتصادی بر بانکها یا بانکها ، تجارت ، دوچرخه سواری ، افسردگی ، آزادی اقتصادی ، درآمد ، تورم ، سرمایه گذاری ، اشتغال ، تولید ، بازاریابی ، پول ، انحصارات و رقابت ، شاخص قیمت مصرف کننده ، هزینه زندگی ، فیزیوکرات ها ، قیمت ، تولید ، تمرکز دارد. سود ، دارایی یا چانه زنی در املاک و مستغلات ، رکود اقتصادی ، اجاره ، سطح زندگی ، عرضه و تقاضا ، اعتماد ، بیکاری ، مالیات های اضافی که معتقدم بیننده این اصطلاح را درک می کند. معنای اقتصاد بسیار ساده است. به گفته فاجاردو ، نویسنده کتاب خود با عنوان “اقتصاد” چاپ سوم ، منظور از اقتصاد علم اجتماعی است که به تخصیص مناسب و استفاده م effectiveثر از منابع موجود برای برآوردن بهترین نیازها و خواسته های انسان می پردازد.

در اقتصاد ، نظام ها و نظریه های اقتصادی نیز وجود دارد که باید برای خواننده و بیننده مورد مطالعه قرار گیرد. آنها باید اطلاعاتی در مورد سرمایه داری ، کمونیسم ، تعریف اقتصادی ، فاشیسم ، نظریه laissez faire ، نظریه چرخه تجارت ، مانیورالیسم ، مرکانتیلیسم ، سوسیالیسم و ​​سندیکالیسم بدانند. آنها باید توجه داشته باشند که یک سیستم اقتصادی مجموعه ای از نهادهای اقتصادی است که بر یک اقتصاد حکومت می کنند. همچنین سابقه اقتصاد از گذشته تا به امروز ، حتی در آینده وجود دارد. به گفته فوسفلد ، که دارای جان مینارد کینز یا معروف به “بارون کینز از تیلتون” است که دارای کتاب مشهوری است که هنوز هم بسیار محبوب است امروز “نظریه عمومی اشتغال کینز” ، برآورد و پول “که در سال 1936 نوشته شد. که یکی از مهمترین کتابهای اقتصاد است. علاوه بر این ، دیگر آثار وی عبارتند از: «تراکت اصلاح پولی» که در سال 1923 نوشته شده است ، «پایان نظریه فرانسوی لائیس» نوشته شده در 1926 ، و همچنین «رساله ای درباره پول» نوشته شده در سال 1930. آینده اقتصاد وجود دارد و اینها را «اخلاق» می نامند. -اقتصادی که در پست بعدی و بعد بعدی آن را خواهم دید ، بحران اقتصادی است که نمی تواند پیش بینی کند چه زمانی در آینده اتفاق خواهد افتاد.

پس از نقل قسمت مقدماتی و پیشینه تاریخی اقتصاد ، این بار رویکرد خانگی را ادامه می دهم. نویسندگان این مقاله روی سیستم مالی فیلیپین تمرکز می کنند تا ایده ها ، افکار و ایده های کشورهای دیگر را به اشتراک بگذارند. این مقاله برای کسانی که مدرک کارشناسی ارشد و دکتری خود را در رشته اقتصاد دریافت می کنند کمک بزرگی است. در فیلیپین ، متداول ترین موسسات مالی بر اساس بانک ها ، گروگان ها ، شرکت های بیمه ، وام دهندگان ، موسسات مالی یا وام دهندگان است. Banngko Sentral ng Pilipinas یا معروف به BSP (بانک مرکزی سابق فیلیپین) بانک مرکزی فیلیپین است و هدف آنها حفظ ثبات مالی و ارتقای تعادل و انصاف و رشد اقتصادی پایدار است.

بخش آخر رویکرد بین المللی است که به اقتصاد جهانی مربوط می شود. در سیاره ما زمین ، هفت قاره در سراسر جهان گرد هم می آیند تا در تجارت جهانی شرکت کنند. برای کسانی که به این بخش از مقاله من علاقه مند هستند ، می توانید آن را در مورد تعرفه ها ، تجارت ، صندوق بین المللی پول یا معروف به صندوق بین المللی پول ، بانک توسعه آسیایی یا معروف به ADB ، صادرات و واردات ، بازار مشترک ، نرخ ارز ، پیدا کنید یا جستجو کنید. بانک جهانی.

برای درک مفهوم تجارت بین المللی ، جیمز بی کالدروود می گوید: “تجارت بین المللی مبادله کالا و خدمات بین کشورها است و گاهی اوقات” تجارت جهانی “یا” تجارت خارجی “نامیده می شود. یعنی کشورهایی که کالا تولید می کنند ارزان ترین را تهیه کنید و آنها را با کالاهایی که از کشوری به کشور دیگر گران تر می دانند ، مبادله کنید. این معنی تجارت بین المللی برای یک اقتصاد است. ژاپن مثال خوبی از عمل تجارت بین المللی است زیرا می توانند با سایر کشورها رقابت کنند.

بانک جهانی ، صندوق بین المللی پول و بانک توسعه آسیایی وام دهندگان اصلی کشور ما هستند. پول آنها برای توسعه بر توسعه اقتصادی مانند کشاورزی متمرکز بود.

آنها با اشاره به جنبه های خروجی اقتصاد از زمانهای قدیم تا راه جهانی ، باید توجه داشته باشند که ما با مشکلات اجتماعی روبرو هستیم و در مورد افراد ثروتمند یا فقیر صحبت نمی کنیم.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا