دنیای وب

محبوب ترین روند سقف سال 2015

وقتی صحبت از گرمترین روند سقف سال 2015 می شود ، الهام از طبیعت است. این صنعت به اهمیت استفاده از مصالح ساختمانی سبز و فناوری سبز در هنگام به روزرسانی و تعمیر معماری مسکونی پی برده است.

از آنجایی که امروزه اکثر صاحبان خانه از نوزادان بوم به دنیا می آیند ، برخلاف نسل های قبلی که اکنون پیر هستند ، وقت خود را برای بازسازی و نوسازی خانه های خود می گذرانند. طبیعتاً روند سقف سازی در سال 2015 توسط این نسل از صاحبان خانه انجام شده است.

خاکستری برگشته است

امسال ، رنگ های سقف خاکستری رنگ تراز خواهد بود. برای اطمینان از ظاهری مدرن و پیچیده ، نوع خاصی از خاکستری را در داخل پالت رنگ انتخاب کنید. خاکستری نه تنها یک طرح رنگی محبوب است ، بلکه به راحتی کثیفی را نیز به نمایش نمی گذارد. به نظر می رسد یک برنده برای صاحبان خانه است.

گرم خنثی

دیگر روند سقف متمرکز بر رنگ در سال 2015 ، خنثی های گرم هستند. صاحبان خانه باید رنگ یا الگویی را انتخاب کنند که برای سالهای آینده محبوب باشد. انتخاب چیز دیگری غیر از رنگ های خنثی و خاکستری می تواند کمی خطرناک باشد و این یک سرمایه گذاری بی انتها است.

سبزهای عمیق

همانند خنثی های گرم ، پالت رنگ سبز تیره نیز بازتابی از مواد خاکی است. با تأکید بر طبیعت ، رنگ آمیزی باید با محیط اطراف ترکیب شود. موقعیت خانه مناسب ترین طرح رنگ را تعیین می کند. خوشبختانه متخصصین مشاور می توانند در مورد مناسب بودن سقف های مسکونی شما مشاوره دهند.

منحنی و قوس

سبک های سقف با منحنی ها و قوس ها فضای بیشتری برای اتمام معماری فراهم می کند. متخصصان و معماران سقف نیازهای خریداران جوان طبقه کارگر را برای سرمایه گذاری در یک محصول شیک و مدرن درک می کنند ، اما فضای کافی برای فردیت را فراهم می کنند.

مصالح ساختمانی محبوب

مواد “سبز” در دکوراسیون و تعمیرات منزل پیشگام هستند. به همین دلیل است که موادی مانند آسفالت لمینت ، مخلوط سرو ، زونا و کاشی های سقف امسال روند رو به ترقی را طی می کنند.

سقف های خورشیدی خنک در افق

با تمرکز بر انرژی پایدار ، صفحات خورشیدی پشت بام در حال افزایش محبوبیت هستند. صاحبان خانه بیشتر و بیشتر به مبحث انرژی های تجدیدپذیر علاقه مند می شوند. از پوشش های سقف سرد ، از جمله سیلیکون ، پلی اورتان و اکریلیک ، از مواد بازتابنده و کم مصرف برای کاهش تجمع گرما استفاده می شود. اینها در مکانهایی با تابستانهای گرم که می توان از انرژی بازتاب طبیعی استفاده کرد ایده آل هستند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا