دنیای وب

محتوای خود را با بینش ویدیویی فیس بوک درک کنید

روزانه تعداد زیادی فیلم در فیس بوک مشاهده می شود. اکنون که الگوریتم فیس بوک ویدیو را نسبت به سایر انواع پست ها در اولویت قرار داده است ، به احتمال زیاد شما یک ویدیو را نیز در استراتژی تبلیغاتی پولی فیس بوک قرار داده اید.

مانند هر محتوای دیگر در این سایت ، سایت شما برای جلب توجه مخاطبان هدف خود رقابت می کند. این بدان معنی است که در حالی که فیلم های شما بازدید می کنند ، ممکن است در واقع علاقه مخاطبان خود را برای مدت طولانی حفظ نکنید. از این بدتر ، منجر به تبدیل شما با هدف دستیابی به اهداف نهایی نخواهد شد.

خوشبختانه ، فیس بوک از یک ویژگی برای اندازه گیری مدت زمان بازدید مخاطبان از فیلم های شما و سپس برخی از آنها برخوردار است. با درک همه این ابزارها ، فیس بوک به شما امکان می دهد تا با آنچه مخاطبان شما جالب می دانند درگیر شوید. این می تواند به شما کمک کند استراتژی های بهتر بازاریابی ویدئویی را توسعه دهید.

حفظ مخاطب

این ویژگی حفظ ویدیوی شما در طول زمان را نشان می دهد. آن شامل:

• متوسط ​​زمان مشاهده

• تعداد بازدیدهای 28 روز اول از زمان بارگیری ، و

• تعداد کاربرانی که ویدیوی شما را تا زمان کامل شدن یا به مدت 30 ثانیه تماشا کرده اند.

حفظ مخاطب برای دانستن مدت زمانی که مردم فیلم های شما را مشاهده می کنند مفید است. به عنوان مثال ، می توانید در طی ده ثانیه بازدید مخاطبان خود را 40 درصد کاهش دهید. با در نظر داشتن این اطلاعات ، می توانید محتوای کوتاه تری ایجاد کنید تا مخاطبان خود را نسبت به آنچه شما ارائه می دهید شیفته خود نگه دارید.

اگر در وسط ویدئوی خود مشاهده کردید که افت قابل توجهی در بازدیدها وجود دارد ، سعی کنید آنچه را که مردم برایش جالب نیستند پیدا کنید و روی آن کار کنید

فیس بوک ویژگی های جدید و مفیدتری را برای اندازه گیری میزان حفظ مخاطب اضافه خواهد کرد. در حال حاضر در دسترس نیست ، اما ما در حال جمع آوری اطلاعاتی در مورد نحوه استفاده از آنها برای ایجاد محتوای بیشتر هستیم.

دنبال کننده و غیر پیرو

این معیار بینندگان دنبال شده و دنبال کننده دنباله روی صفحه را از هم جدا می کند. این می تواند به ارائه بینش در مورد افرادی که می توانند به محتوای شما برسند و نوع مخاطبی را که می خواهید صفحه شما جذب کند ، کمک کند.

بزرگنمایی نمودار

نمودار بزرگنمایی به شما کمک می کند با دقت بیشتری به آمار خود نگاه کنید تا ببینید کدام لحظات ویدیوی شما از بقیه جذاب تر است ، داده های خود را با دقت بیشتری مدیریت کنید. این می تواند به شما کمک کند محتوای بیشتری متمرکز بر موضوعات مورد توجه مخاطبان خود ایجاد کنید.

جمعیت شناسی مخاطبان

این معیار به شما کمک می کند میزان حفظ مخاطب را بر اساس جنسیت اندازه گیری کنید. به عبارت دیگر ، شما قادر خواهید بود بدانید که بینندگان زن یا مرد از ماندگاری فیلم بیشتری برخوردار هستند.

در حالی که تولید محتوا همیشه آسان نیست ، اندازه گیری آنچه مخاطبان شما جالب می داند می تواند کمک کند. در عصر طلایی ویدیوها ، ممکن است به نظر برسد که کمپین تبلیغاتی شما در تلاش است تا مرتبط بماند. با درک آنچه مشتریان می خواهند ، می توانید روش های بیشتری برای ایجاد فیلم های تعاملی ابداع کنید.

آیا شرکتی را برای کمک به شما در ساخت فیلم های خود استخدام می کنید تبلیغات پولی در فیس بوک یا خودتان آن را ایجاد کنید ، مفید است که بدانید چگونه از این ویژگی ها برای اندازه گیری تأثیر فیلم های فیس بوک خود استفاده کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا