دنیای وب

محتوای ویدئو بلندتر از کلمات است

سبک بازاریابی پر از محتوا جادوی خود را در بازاریابی دیجیتال از دست می دهد و در نتیجه شرکتهای بیشتری با جعل روشهای جدید برای داستان گویی به آنها پاسخ می دهند. علاوه بر این ، شرکت ها با صریح تر ، رسمیترین و واقع گرایانه تر شدن ، رویکرد بازاریابی دیجیتال خود را تغییر می دهند. با تشکر از محتوای ویدیویی – آینده بازاریابی محتوای دیجیتال!

در حال حاضر ، محتوای ویدیویی در حال تغییر به محتوای متنی است. تا همین اواخر ، محتوای متنی بر عرصه بازاریابی دیجیتال حاکم بود. با این حال ، از آنجا که این روزها اکثر مخاطبان آنلاین تماشای فیلم ها را به جای خواندن متن خسته کننده ترجیح می دهند ، آخرین روند بازاریابی دیجیتال بیشتر به استراتژی بازاریابی محتوا با استفاده از فیلم های آنلاین متمرکز است.

اعداد احمق نیستند:

طبق تحقیقات سیسکو ، ویدیوها تا سال 2017 69٪ از ترافیک اینترنت را ایجاد می کنند. علاوه بر این ، این مطالعه همچنین تأیید می کند که در سه سال آینده ترافیک ویدیوی آنلاین تا 80٪ افزایش می یابد. مطالعه دیگری که توسط Nielsen انجام شده گزارش می دهد که متوسط ​​کاربر اینترنت هر ماه تقریباً 206 فیلم تماشا می کند. این مطالعه همچنین ادعا می کند که 64٪ از بازاریابان تمایل دارند بازاریابی ویدیویی را در استراتژی بازاریابی دیجیتال خود بگنجانند. با توجه به شواهد یافته های فوق ، به راحتی می توان نتیجه گرفت که بازاریابی ویدئویی محتوای متنی را از بین می برد.

مزایای بازاریابی محتوای ویدیویی:

• فیلم ها را می توان به راحتی جستجو کرد.

• پیام برند را به روشی سرگرم کننده منتقل کنید.

• داده های صحنه ارائه شده توسط سایت های میزبان ویدئو مانند YouTube می تواند بینندگان مفید در مورد رفتار مصرف کنندگان هدف را در اختیار بازاریابان قرار دهد.

• این شانس را برای جستجوی مشتری به مشتری افزایش می دهد.

• ارسال منظم فیلم ها در YouTube ، Bing یا Yahoo می تواند رتبه بندی موتور جستجو برای مارک ها را افزایش دهد.

بازاریابی ویدئویی آنلاین در حال ظهور به عنوان ابزاری قدرتمند برای داستان سرایی نام تجاری است که به مشتریان فرصت تعامل باورنکردنی ارائه می دهد. از آنجا که ویدئوها یک حس بصری و شنیداری را به خود جلب می کنند ، مخاطب را قادر می سازد قسمت عمده ای از اطلاعات را حفظ کند. به عنوان مثال ، نگه داشتن پیام مارک تجاری که توسط یک آگهی تلویزیونی منتقل می شود آسان تر از نگه داشتن پیام تبلیغاتی است. از این رو ، فیلم ها واسطه اصلی برای برقراری ارتباط با نام تجاری و همچنین ارزش های تجاری هستند زیرا با ارائه یک تجربه غنی تر و دقیق تر در مقایسه با رسانه های دیگر ، می توانند به راحتی مشتری را جذب کنند.

علاوه بر این ، بازاریابی ویدیویی آنلاین ابزاری ایده آل برای انسانی سازی مارک ها است. محتوای سمعی و بصری همراه با شوخ طبعی و احساسات به مارک هایی می دهد که در جلب توجه مصرف کنندگان بسیار کمک می کنند. گفتن داستان یک برند از طریق ویدئو می تواند یک روش موثر برای ایجاد آکورد مثبت در مخاطبان باشد. علاوه بر این ، افزودن تصاویر خیره کننده و برجسته سازی افراد واقعی نیز به صورت آنلاین ارزش را به مخاطبان منتقل می کند.

نکته اصلی دیگری که باید به خاطر بسپارید این است که بازاریابی محتوای ویدئویی فقط برای مارک های بزرگ و محبوب نیست. حتی مشاغل کوچک نیز باید از مزایای خود بهره مند شوند. اگرچه بازاریابی محتوای ویدئویی در هند هنوز در مراحل ابتدایی است ، شرکت های کوچک و بزرگ بودجه ای را به یک اندازه برای ادغام فیلم های آنلاین در استراتژی بازاریابی محتوای خود اختصاص می دهند تا از آخرین روند بازاریابی دیجیتال استقبال کنند.

حرکت به جلو: اجازه دهید محتوای ویدیویی شما صحبت کند!

با توجه به اینکه محتوای ویدئویی به عنوان رسانه ترجیحی بازاریابی دیجیتال در حال تکامل است ، شرکت ها باید از تأثیر داستان گویی از طریق عناصر بصری آگاه باشند. زمان آن فرا رسیده است که مارک ها آستین خود را بچرخانند تا محتوای ویدیویی منحصر به فردی ایجاد کنند تا توجه مشتریان هدف را جلب کرده و ارتباط عاطفی واقعی با بینندگان برقرار کنند. در عین حال ، مارک ها نباید اهمیت تبلیغ فیلم های خود را از طریق چندین کانال از جمله رسانه های اجتماعی فراموش کنند.

همه مواردی که در نظر گرفته شده ، منطقی به نظر می رسد که فرض کنیم که در عصر اطلاعات و سرگرمی ، مارک ها نمی توانند از اهمیت محتوای ویدئویی چشم پوشی کنند زیرا با وارد کردن یک سری احساسات در بازی ، نقش اصلی را در سرگرمی و همچنین اطلاع رسانی به مشتریان دارد. مارک هایی که به محتوای ویدئویی علاقه ندارند ، نمی توانند از طریق هر بستر اینترنتی که ممکن است برای تجارت آنها خطرناک باشد ، تولید سرنخ کنند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا