مدل بازاریابی دیجیتال از طریق پرداخت به ازای هر کلیک (PPC)

مدل پرداخت به ازای هر کلیک دیجیتال مارکتینگ محبوب ترین و مثرترین ابزاری است که شبکه جهانی وب به تبلیغاتی که تلاش می کند ترافیک آنلاین را به وب سایت های خود برساند ارائه می دهد ، بنابراین با تبدیل بازدید کننده به صفحه وب خود با مشتری درآمد بیشتری کسب می کند. موفقیت به منظور بهره برداری بهتر از فرصت های موجود برای تجارت خود از طریق این مفهوم ، شما باید تغییر پویایی جستجوهای اینترنتی را بهتر درک کرده و درک کنید و سپس استراتژی های خود را برای رسیدن به نتیجه نهایی سازگار کنید.

قدرت خرید چیست؟

پرداخت به ازای هر کلیک یکی از بسیاری از ابزارهای بازاریابی و تبلیغات است که توسط موتورهای جستجوی پیشرو مانند گوگل ، بینگ و یاهو ارائه می شود که برای تقویت علت رشد و قدرت در اختیار شرکت ها قرار دارد. ایده ساده است ، هر بار که یک پرس و جو توسط موتور جستجو پردازش می شود ، بر اساس کلمات کلیدی یا عبارات کلیدی ، لیستی از تبلیغات یا پیوندها در کنار نتایج ارگانیک به کاربر ارائه می شود. اگر طرف خدمات موتور پرداخت به ازای هر کلیک (PPC) هستید ، یک پیوند در بین پیوندهای تبلیغات به وب سایت شما نمایش داده می شود. هر بار که کاربر روی پیوند نمایش داده شده کلیک می کند ، شما مبلغی از پیش تعیین شده را به موتور جستجو پرداخت می کنید. بنابراین ، فقط درصورتی که موتور جستجو موفق به ارسال کاربر به وب سایت شما شود ، هزینه پرداخت می کنید.

چرا PPC؟

به بیان ساده ، اگر هزینه جذب کاربر به وب سایت خود را تعیین کرده اید و می توانید نرخ تبدیل را تا حدی و بنابراین درآمد حاصل را محاسبه کنید ، در این صورت می توانید به راحتی تخمین بزنید که هر بازدید کننده برای وب سایت شما چقدر ارزش دارد. با فرض اینکه از سایر عوامل محرک دیگر نیز مراقبت کرده اید ، تنها کاری که باید انجام دهید این است که میزان بازدید به پورتال شما زیاد باشد. انعقاد قرارداد با موتورهای جستجوی محبوب برای نمایش لینک حمایت شده به وب سایت خود در کنار نتایج ارگانیک ، احتمال رانندگی به وب سایت شما را افزایش می دهد.

چگونه کلمات کلیدی یا عبارات را تأیید کنیم؟

مطالب پربازدید کاربران

این جایی است که شرکت های دیجیتال یا بازاریابی وب ، مانند Internet Moguls ، به تصویر می آیند. با الگوبرداری از یک بخش مهمان نوازی که از طریق تبلیغات و شهرت رونق می یابد ، صلاحیت اصلی هتل ها نه در داشتن تسلط بر پیچیدگی های موتور جستجو یا بهینه سازی شبکه های اجتماعی ، در خدمات لوکس ترین و راحت ترین نوع برای مهمانان خود است. به منظور تسخیر فضای وب و تسخیر بازار ، شرکتهایی مانند هتلهای مجلل می توانند با استفاده از خدمات مشاوران شرکتهای بازاریابی اینترنتی ، کلمات کلیدی را به روشهای بی عیب و نقص تعریف کنند. از آنجا که شرکت های بازاریابی اینترنتی دانش کاملی در مورد ابزارهایی دارند که پیچیدگی های موتورهای جستجو و تکنیک های عملیاتی آنها را کشف می کنند ، اگر به یک شرکت بازاریابی اینترنتی خدمات ارائه دهد ، یک مدل پرداخت به ازای هر کلیک می تواند سود سرشاری کسب کند.

آیا واقعاً به همین سادگی است؟

آره نه در حالی که بهره گیری از آن آسان است خدمات پرداخت به ازای هر کلیک (PPC) از موتورهای جستجوگر مانند گوگل ، یاهو و مایکروسافت ، لازم به ذکر است که شما می توانید برای انتخاب کلمات کلیدی اشتباه یا پرداخت هزینه کلیک هایی که احتمال کمیاب تبدیل شدن آنها به یک فرصت تجاری است ، گران بپردازید. همچنین ، PPC نباید استراتژی بازاریابی دیجیتال شما باشد بلکه فقط زیر مجموعه ای از آن باشد. مهم است که شما کلیه ابزارها و فرم های مربوط به بازاریابی آنلاین را داشته باشید ، از جمله یک وب سایت تعاملی و آسان برای پیمایش ، مشارکت در پورتال های مدیریت محتوا که محتوای مربوط به تجارت شما را جمع آوری و منتشر می کنند ، و مقرراتی برای حفظ و ارتقا reputation شهرت آنلاین خود در میان سایر موارد مهم فعالیت های آنلاین. لازم به ذکر است که PPC تنها در صورتی که کار اصلی را به اتمام رسانده باشید ، هزینه پرداخت می کند و این کار بهتر است به عهده متخصصان باشد.

مشاور سئو و طراحی سایت

سلام امید دندان نما هستم مشاور بازاریابی و متخصص طراحی سایت و سئو که در سال 81 وارد دنیای برنامه نویسی شدم و از سال 1386 وارد دنیای بازاریابی و مدرک لیسانس ارتباطات از روی علاقه رفتم گرفتم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا