دنیای وب

مدیریت اعتبار وب – این یک ضرورت است

امروز مردم در دو جهان زندگی می کنند ، دنیای واقعی و دنیای مجازی. آنها می توانند بیشتر کارها را از طریق بانک ، خرید و معاشرت تا سرگرمی به صورت آنلاین انجام دهند. آمار زیر میزان دسترسی کاربران اینترنت را نشان می دهد (تقریباً):

  • 9/82 درصد از کاربران فعال اینترنت فیلم ها را تماشا می کنند.
  • هر روز حدود 1.2 وبلاگ لاک ایجاد می شود.
  • 72.8٪ از کاربران فعال اینترنت وبلاگ می خوانند.
  • Technorati در حال حاضر 111 میلیون وبلاگ را ردیابی می کند.
  • 63.2٪ از کاربران فعال اینترنت از یک سایت اشتراک عکس بازدید می کنند.
  • 38.5٪ از کاربران فعال اینترنت ، کلیپی را در وب سایت اشتراک ویدیو بارگذاری می کنند.
  • بیش از 90 میلیون کاربر در فیس بوک وجود دارد.

به همین دلیل است که شرکت ها اکنون در تلاشند تا حضور گسترده ای در اینترنت برای بازاریابی گسترده تر محصولات و خدمات خود ایجاد کنند. با این حال ، محتوای آنلاین توسط هر کس ، از جمله کاربران خدمات و محصولات تجاری ، می تواند ایجاد شود.

چندین روش برای ارسال بررسی محصولات و به اشتراک گذاشتن تجربیات در وب ، منجر به ظاهر شدن محتوای ایجاد شده توسط کاربر (UGC) در وب شده است. همه شرکت ها در مورد محصولات و خدمات تجاری خود به صورت آنلاین محتوای تولید شده توسط کاربر دارند که این امر برای شهرت وب آنها ضروری است. کاربران می توانند در نقاط مختلف وب با یکدیگر ملاقات کنند تا اطلاعات را به اشتراک بگذارند ، برخی از این موارد –

  • سایت های رسانه های اجتماعی مانند مای اسپیس ، فیس بوک و اورکات
  • سیستم عامل های اشتراک رسانه مانند YouTube ، iShare ، Vimeo و Flickr برای بارگذاری عکس ها ، فایل های صوتی و فیلم ها.
  • سیستم عامل های اشتراک دانش مانند یاهو ، eHow و ویکی پدیا
  • وبلاگ نویسی
  • تالارهای گفتگوی تخصصی مصرف کنندگان آنلاین و تابلوهای بحث و گفتگو.
  • سایت های بررسی محصول مانند Ripoffreport و Mouthshut.

تأثیر محتوای منفی و نامطلوب تولید شده توسط کاربر از طریق سطح بالای دید ، قابلیت کشف و ارتباط با این نقاط بصورت آنلاین به طرز چشمگیری بیشتر می شود. موارد بسیاری وجود دارد که تبلیغات منفی آنلاین صدمات زیادی به یک تجارت وارد کرده است. به عنوان مثال ، خدمات مشاوره تاتا در وبلاگ tcstaxfraud.blogspot.com/ به کلاهبرداری مالیاتی متهم شده است که در موتورهای جستجو ظاهر می شود و کل نام تجاری را لکه دار می کند. به همین ترتیب ، روزنامه تایمز هند ، یک روزنامه ملی روزانه هند ، توسط یک وبلاگ با شعار “Slimes of India” مورد انتقاد قرار گرفت. نظرات درباره گزارش های Ripoff مانند “بنیاد هلن من را برای 4722.00 گرفت و گفت بیمه من آن را پرداخت می کند ، اما صورتحساب ها را به من نمی دهد” همچنین بر نام تجاری این شرکت تأثیر می گذارد. از آنجا که محتوای تولید شده توسط کاربر تنظیم نشده است ، اقدام قانونی علیه آن ممکن است غیرمولد باشد. چنین محتوایی ماهیت پراکنده ای دارد که شناسایی نویسنده اطلاعات را دشوار می کند.

یک مشاور حرفه ای مدیریت اعتبار وب می تواند با استفاده از تکنیک ها و استراتژی های جدید ، مانند زبان همسالان ، پیام های کنترل شده توسط کاربر ، ایجاد محتوای SEO و گفتگو ، با تبلیغات منفی مقابله کند. بنابراین ، خدمات مدیریت اعتبار وب به یک ضرورت تجاری برای بقا و موفقیت در دنیای تجارت الکترونیکی تبدیل شده است. فقط یک شرکت حرفه ای می تواند تبلیغات منفی کسب و کار شما را انجام دهد و اطمینان حاصل کند که کمترین تأثیر را در تصویر برند شما دارد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا