دنیای وب

مدیریت برند آنلاین – توییتر را دنبال کنید

هیچ کس با درجه ای از صداقت نمی تواند با خیال راحت تاثیر توییتر را نادیده بگیرد. همه افراد با استعداد از آن استفاده می کنند، مانند نیمی از افراد بی اهمیت. بیشتر دسته دوم یا به افراد مهم نگاه می کنند، یا هر کاری که می توانند انجام می دهند تا یکی از آنها باشند. سایر سرویس‌های رسانه‌های اجتماعی ممکن است شهرت مشابهی داشته باشند، اما هیچ چیز در نحوه برقراری ارتباط مردم مانند این سرویس کوچک که آنها را مجبور می‌کند افکار خود را به ۱۴۰ کاراکتر یا کمتر تغییر دهد، تغییر نداده است.

بیا دنبالم!

یکی از مفیدترین ویژگی های توییتر، عملکرد «دنبال کردن» است. دنبال کردن شخصی در توییتر به این معنی است که پست های او به طور خودکار به صفحه شما می رود. می‌توانید با ایجاد فهرستی این کار را بیشتر سفارشی کنید، که بر جدول زمانی که کاربران مختلف برای آن ظاهر می‌شوند تأثیر می‌گذارد.

با این حال، به خاطر داشته باشید که صفحه اصلی شما برای هر کسی که یک لینک دارد در دسترس است، خواه شما را دنبال کند یا نه. فقط داشتن یک پیوند به آنها امکان می دهد ببینند چه کسی شما را دنبال می کنید و چه کسی شما را دنبال می کند. در تلاش برای ایجاد یک شهرت خوب با یک نام تجاری، حفظ شرکت بسیار مهم است. در نتیجه، یادگیری مدیریت موارد زیر و به دنبال آن کار بر روی حساب توییتر برای تلاش‌های برند وب‌سایت شما بسیار مهم است.

چه کسی را دنبال کند

انتخاب مواردی که باید دنبال کنید ممکن است کار ساده ای به نظر برسد، و این در واقعیت است. برای حساب های شخصی، آنچه را که به علایق شما می رسد دنبال می کنید و آن را رها می کنید. با این حال، برای حساب های مارک دار، کمی انتخاب مهم است.

ابتدا حسابی را انتخاب کنید که با علایق اصلی برند شما مطابقت داشته باشد. یکی از کلیدهای مدیریت برند خوب تمرکز است. هرکسی که حساب شما دنبال می‌کند، پیام‌هایشان را نشان می‌دهد، بنابراین مطمئن شوید که این پیام‌ها حاوی اطلاعاتی هستند که به مردم یادآوری می‌کنند که شما می‌خواهید فکر کنند.

دوم، مهم است که حسابی را انتخاب کنید که پست‌های فعال را منتشر کند. توییتر یک سرویس پیام کوتاه است، نه یک وبلاگ سنتی. خیلی کم است که بتوان به پوسترهای آهسته تکیه کرد، بنابراین قبل از اینکه شخصی را پست کنید، مطمئن شوید که تمایل دارد به طور منظم پست کند. با این حال، محتوا هنوز همه چیز است.

سوم، تعداد حساب‌هایی را که برند شما دنبال می‌کند بر اساس مخاطبان خود محدود کنید. دویست فالوور دیگر ممکن است فید شما را ثابت نگه دارند، اما همچنین به این معنی است که مخاطبان شما ممکن است پیام های مهم را در اسکرول نبینند. انتخابی باشید؛ داده های زیادی را در کانال قرار ندهید – حتی اگر واقعاً لازم باشد – بنابراین همه چیز تبدیل به نویز می شود. خود را مجبور کنید که مهم ترین گزینه را انتخاب کنید. تاکید بر کیفیت به جای اندازه، به ویژه برای مهم ترین مناطق وب سایت ارزشمند خواهد بود.

زمانی که نباید دنبال کرد

ممکن است شبیه یک مزدور به نظر برسد، اما مهم است که دائماً از فیدهایی که دنبال می کنید انتقاد کنید. مکانی برای قضاوت در مورد سایت، و با وجود کلیشه های موجود در رسانه ها، همچنین مکانی با خاطرات طولانی است. به عنوان مثال، در طول مبارزات انتخاباتی اخیر ران پل، مقاله ای در مجله ای که او سال ها پیش منتشر کرد به عنوان مدرک در نظر گرفته شد. سایت همه چیز چنین است.

اگر شخصی پستی را دنبال کرد که با تصویر برند شما از غذایتان در تضاد است، او را بلاک کنید. ممکن است به اندازه یک اختلاف نظر بی گناه یا به اندازه یک اظهارنظر مزخرف در مورد نژادپرستی تکان دهنده باشد، اما مطمئن باشید که شخصی سابقه مکتوب دارد. در مورد آن پست کنید و اطلاعاتی در مورد تصمیم خود درج کنید. فونداسیون خود را بپوشانید، اما تسلیم شک نشوید.

ارائه تصویر

البته، مواقعی وجود دارد که ممکن است بخواهید فردی را دنبال کنید که مخالف تصویر شماست. هیچ قانون سخت و سریعی وجود ندارد. به عنوان مثال، به یاد داشته باشید که می توانید لیستی ایجاد کنید که کاربران را در یک گروه فهرست شده نشان دهد. این ابزار ارزشمندی است که می تواند تمام شرایط مهم مورد نیاز برای مدیریت خوب برند و ارتقاء آن را ایجاد کند.

به عنوان مثال، برندی را در نظر بگیرید که آگاهی محیطی و فعالیت اجتماعی را ترویج می کند. شاید تعجب آور باشد که ببینیم آنها وبلاگ های شرکت گاز را دنبال می کنند، اما لیستی که آنها با این شرکت تهیه کرده اند همه چیز را تغییر می دهد. این فهرست ممکن است، برای اهداف ارزیابی، مجموعه ای از سگ های نگهبان از تمام مسائل عمده صنعتی در یک منطقه باشد. هنگامی که شرکت‌ها فعالیت‌های جدیدی را تبلیغ می‌کنند یا ادعا می‌کنند که با توییت‌های خود به محیط محلی کمک می‌کنند، نگهبانان امنیتی می‌توانند پیوندهای توییتر را به پست‌های جدید ارسال کنند که آنها را به اقدامات خطرناک و غیره مرتبط می‌کند.

بنابراین، با وجود قوانین احتیاط فوق الذکر در رابطه با همسریابی، همچنین مهم است که به یاد داشته باشید که هیچ قانون آهنینی وجود ندارد. با نیازهای موقعیت تطبیق دهید، تکنیک خود را با زمان تطبیق دهید.

کنترل مخاطب

تعداد افرادی که فید شما را دنبال می کنند، چیزهای زیادی در مورد گروه شما و تعداد افرادی که دنبال می کنید نشان می دهد. برش های کوچک معمولاً ردیف می شوند. بله، گاهی اوقات لیست زیر می تواند آنقدر بزرگ باشد که مدیریت آن دشوار باشد. استفن فرای، کمدین مشهور انگلیسی، 1.5 میلیون نفر حساب کاربری خود را دنبال می کنند.

با این حال، حداقل به فید «دنبال شده» توجه کنید. هر روز یک یا دو مورد تصادفی انتخاب کنید تا ببینید چه می گویند. این یک راه خوب برای دریابید که چه نوع دیدگاهی در مورد جامعه وب دارید و در صورت لزوم کاری در مورد آن انجام دهید. به علاوه، اگر با یک هکر مواجه شدید، ترجیح می‌دهید به حساب خود پیوند ندهید، بله، بهتر است.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا