"مذاکره کنندگان – خرید درست را انجام دهید – خطرات پنهان دیوانه وار را درمان کنید" – نکات مذاکره هفتگی

خوب مذاکره میدونی وقتی تو بغلش میکنی خوب خرید در، شما داروی او چیزی نیست خطر قبل از رسیدن آنها

تقریباً یک سال بود که مخفیانه قصد داشتند آن را پست کنند. آنها گفتند این یک تغییر چهره است که نام و جایگاه سازمان را تغییر می دهد. انجام این کار ظاهر و احساس جدیدی به قرن بیست و یکم می دهد. اما وقتی پیچیدگی اتفاق افتاد، بازگشت سخت بود. تمام پول، زمان، هزینه و تلاش صرف شده برای شکل جدید سازمان به ناامیدی کاهش یافت. سوالی که در سراسر سازمان پخش شد این بود که چگونه این اتفاق افتاد؟ پاسخ زمانی است که شما در حال شکستن است ny واقعا بخر شما بمانید خطرات پنهان و به راحتی از این فاجعه جلوگیری شد.

اولاً، به عنوان یک میانجی، فکر می کنید چه چیزی اشتباه بوده است؟ وقتی موانعی را که ممکن است در مذاکرات خود با آن روبرو شوید را در نظر می گیرید، به دنبال چه خریدی هستید؟ هرچه سطوح بیشتری از یک خرید خوب کسب کنید، شانس شما برای یک محصول موفق بیشتر است. هرچه خرید مناسب در زمان مناسب بیشتر باشد، شانس شما برای یک محصول موفق بیشتر است.

مسئله:

پنهان شده است – در مراسم افتتاحیه، رئیس این انجمن تیمی متشکل از اعضای سرشناس – همه اعضای انجمن را گرد هم آورد. تخصص آنها در زمینه های برندسازی، بازاریابی و رسانه های اجتماعی گسترش یافته است. هیچ یک از اعضای سنا برای چندین دهه از این سازمان دفاع نکرده است. و عدم مشارکت این گروه چراغ قرمز روشنی بود که مرگ پروژه را پیش بینی می کرد.

مذاکره در دنیای مخفی می تواند سودمند باشد. این می تواند با کاهش سرعت پیشرفت مذاکرات از وقفه های غیر ضروری جلوگیری کند. همچنین به جمع آوری خریدهای شرکت کنندگانی که ممکن است تراکنش را مختل کنند کمک می کند. بنابراین، محرمانگی می‌تواند نوعی نظارت باشد – اگر به درستی استفاده نشود، می‌تواند یک تسکین دهنده خطر نیز باشد.

یک پاور پلیر فراموش شده – نام سازمان چهل سال است که پابرجاست. و برخی از معتبرترین اعضای مؤسس هنوز در سازمان فعال هستند. زمانی که نام جدید اعلام شد، این اولویت بود که باعث شد تلاش کمیته و نام جدید به سرعت از بین برود. اگر کمیته با آن کمیته مشورت می کرد، کمیته می دانست که تلاش هایش بی نتیجه بوده است. آنها توانستند از خطرات پنهان جلوگیری کنند.

نظرات:

اگر کمیته ای که مسئولیت ایجاد نام جدید را برعهده دارد، روسای سازمان را درگیر کرده و آنها را در روند هماهنگی قرار دهد، حداقل می توان نام جدید را برای موفقیت به کار برد. بدتر از آن، کمیته می داند که نام جدید دشوار است. می شد زودتر از ضررها جلوگیری کرد و منابع را ذخیره کرد.

چالشی که میانجیگران در استفاده از محرمانه با آن روبرو هستند، اطمینان از مشارکت افراد مناسب است. اگر درگیر نباشند، ممکن است منتظر یک خطر پنهان باشند.

همیشه به این فکر کنید که چه چیزی ممکن است در مذاکره دخیل باشد، حتی اگر از نظر فیزیکی یا بصری درگیر نباشد. به دنبال افرادی باشید که می توانند در نتیجه معامله سهیم باشند، حتی اگر سهام آنها به اندازه ای که فکر می کنید کوچک باشد. مواقعی وجود خواهد داشت که منبع انرژی پشت برخی دستگاه ها را نمی دانید – این موضوع دیگری است که باید در نظر بگیرید. همچنین زمانی وجود خواهد داشت که شرکت کنندگان کوچکتر با نیروها ازدواج کنند که به شما نیروی قوی تری برای مقاومت می دهد.

نتیجه:

خرید درست یک عنصر مهم در هر معامله است – حتی اگر فقط شما و کارگزار دیگر باشید. انجام این کار زمانی که تعداد شرکت کنندگان زیادی دارید برای موفقیت تراکنش مهم تر است. بنابراین، هنگامی که در حال ارزیابی تأثیر یک کالای خرید در طول فرآیند مذاکره هستید، تأثیر آن را به دقت در نظر بگیرید … و همه چیز در جهان خوب خواهد بود.

به یاد داشته باشید که همیشه در حال مذاکره هستید!

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا