دنیای وب

مراحل ایجاد ارتباط طولانی مدت با مشتری برای توسعه دهندگان وردپرس

ایجاد یک وب سایت برای هر مشتری عادی یا عادی هرگز کار ساده ای نیست ، زیرا در ابتدا به دلیل زمان بی پایان اختصاص داده شده پس از اشکال زدایی و مناظر ، آزمایش و بهینه سازی دستگاه های تلفن همراه ، تصاویر جاسازی شده و سایر موارد ، کار ساده ای است.

مشتری ها به ندرت از این تفاوت های جزئی مطلع می شوند ، زیرا ساده بودن کار خود را ایجاد می کنند ، مانند ایجاد گزینه ، ایجاد برخی تنظیمات یا افزودن برخی جزئیات ، که به آنها احساس رضایت از انجام کار می دهد ، زیرا انجام این کار برای آنها دشوار است. از چالش هایش آگاه است.

برای ایجاد یک اتصال ثابت ، مهم است که بدانید چگونه مشتری را با نشاط و سالم بسازید زیرا این قدرت را دارد که به طور خاص پس از چند سال فعالیت در تجارت ، کسب و کار خود را مجدداً شروع کند.

دام تصرف

کار در تجارت و توجه نکردن به پذیرش مشتری جدید باور کردن سخت است! همانطور که در مورد توسعه وردپرس ، برای بسیاری از توسعه دهندگان ترکیبی عالی از جمله مدیریت پروژه های موجود و ظهور آگهی های جدید وجود دارد. “دام اکتساب” جایی است که شما در ایجاد یک قیف جدید فروش ، یافتن لیدها و تبدیل مشتری های جدید به حدی متمرکز می شوید که متوجه نمی شوید چیزی وجود دارد.

نادیده گرفتن واقعیت تأثیر توسعه پیوند دشوار است ، درصورتی که مشتری شما قرارداد خود را امضا کرده و تمرکز شما را به سمت نتایج معطوف کند ، نادیده گرفتن اهمیت ایجاد رابطه آسان تر می شود و بنابراین فرصت هایی برای خرابی وجود دارد. برای اینکه مشتریان و خریدهایشان پایدار بماند ، تردید در آنها نادرست است زیرا همه ما “جای آنها بوده ایم” تا اندوه آنها را تجربه کنیم.

اقناع مشتری از خدمات عالی ، از لحظه انعقاد قرارداد توسعه ، می تواند تصمیم گیری را برای او آسان کند.

آیا شما بیش از حد روی وسواس تمرکز کرده اید؟

این احساس که مشتری زیاد شده گاهی توسط صنعت توسعه وردپرس زیر سوال می رود. با توجه به تجربه فشار قیمت از زوایای مختلف ، سوicion ظن وجود یک توسعه دهنده دیگر برای اشتغال به کار مشابه با 50٪ کمتر از هزینه مورد نیاز وجود دارد. با استفاده از نرخ سود برای دستیابی به حاشیه های رقابتی ، ممکن است گاهی اوقات منجر به احساس کنترل شود.

كاملاً نامناسب است كه به فکر تدوین استراتژی حفظ مشتری باشیم زیرا حرص و آز در جذب مشتری جدید است ، مشتریان قدیمی بخاطر افرادی که در حال حاضر استخدام شده ایم فراموش می شوند. صرف نظر از قیمت ، با تدوین استراتژیهای نگهداری که بر ارائه ارزشهای غیرمعمول و ایجاد روابطی متمرکز هستند که مطمئناً رقابتی ایجاد می کنند که عبور از آنها دشوار است.

البته در مورد ارزش واقعی یک رابطه طولانی مدت با مشتری در هنگام گشت و گذار در اینترنت اختلاف نظر وجود دارد که نشان می دهد 5٪ افزایش در ماندگاری دارد ، بنابراین افزایش سود 25٪ به 95٪ تبدیل می شود که کاملاً محسوس است.

برای ارزشمند نگه داشتن مشتری ، فرضیات خود را ایجاد کنید که نتایج خود را تعیین می کند.

تغییر تمرکز به حفظ

برای ساخت برنامه ای برای حفظ و توسعه ارتباط با مشتری ، سه روش زیر باید دنبال شود:

1. برنامه خود را بنویسید به عنوان یک توسعه دهنده ثابت و مستقل ، می توانید برنامه های کوتاه خود را بیان کنید. با کمک پرسنل پشتیبانی و دستیار مجازی (VA) ، یک سیاست عملیاتی استاندارد نیز برای تشویق به حل و فصل نیاز دارد.

2. ممیزی ، اصلاح و شفاف سازی باید وقت را به بهبود حفظ مشتری اختصاص داد زیرا بهینه سازی وب سایت و روند فروش برای انجام تنظیمات با استفاده از خدمات مختلف ارزش افزوده ، تکرار خبرنامه ها و گزارش های هفتگی در مقابل گزارش های ماهانه که برای شما مفید و برای مشتری شما ارزشمند است ، انجام می شود. این کار را می توان با استفاده از ایده ها و تکنیک های مختلف انجام داد.

3. درخواست پول نقد ، در صورت وجود توسعه دهنده همیشه عادت دارد که در مورد نیازهای مشتری خود فکر کند. تمرکز وی بین ارائه تخصص به آنها و همچنین هدایت آنها و اطمینان از برآورده شدن نیازهای آنها تقسیم شده است. ایجاد بازخورد مشتری در نرم افزار نگهداری برای حل مشکلات آنها بسیار مفید است.

هفت عامل در برنامه حفظ مشتری تأثیرگذار است

1. دانش مشتری خود را تعیین کنید: –

نیازی به گفتن نیست که همه از محبوبیت محصولات معروف اپل در جهان آگاه هستند و بسیاری از آنها بسیار مشتاقانه می دانند که در کل مراحل کار برای توسعه “خدمات مناسب مشتری” برای طراحی بی عیب و نقص خود تا چه حد رفته اند.

2. تدوین برنامه های ارتباطی: –

شکی نیست که ارتباطات نقش مهمی در حفظ یک رابطه طولانی مدت با مشتری دارد. س aboutال مربوط به هیچ گزینه تماس ، اعم از پاتوق ، ایمیل یا تلفن هایی نیست که همه آنها کار می کنند ، بسته به نوع کاربردشان.

با برقراری ارتباط خوب با مشتریان خود ، آنها را ایمن نگه دارید تا آنها وقت نداشته باشند كه به پیشرفت پروژه خود بیندیشند زیرا بسته به اولویت ، به روز رسانی های ایمیل در “چشم بر هم زدنی” در پایان روز یا هفته انجام می شود.

قرار دادن شما در موقعیت مشتری در هنگام ضبط ضرب الاجل ، او را عصبی کرده و او را ناراحت می کند ، و به او اطلاع دهید که همه چیز مشکلی ندارد ، آهی راحتی برای او ایجاد می کند.

3. ارائه مقادیر فعلی: –

بسیار مهم است که نیازهای مشتریان خود را بدانید و در عین حال همان چیزهایی را که باید دوباره جمع آوری شود به آنها ارائه دهید این سوال این است که ما از مشتری فعلی خود چه چیزی تولید می کنیم؟ از آنجا که تمرکز زیادی روی برنده ها داریم ، محدودیت های ما تنظیم می شود تا مشتریان بالقوه جدید را وارد کانال فروش کند.

به جای تبادل کلمات در مورد اهمیت بازاریابی محتوا با هر مشتری ، یک فیلم 10 دقیقه ای می تواند به شما کمک کند تا تجارت شما را همراه با یک مطالعه موردی که ممکن است به خوبی انجام شود ، تقویت کنید.

4. یک منبع ضروری باشید: –

با اختصاص تنها 30 دقیقه برای حل مشکل وب سایت مشتری ، به او کمک می کند تجارت خود را گسترش دهد. این عبارت را می توان با واقعه کوچک زیر به خوبی درک کرد:

از آنجا که کلیپ بورد وب سایت ناگهان متوقف شده است ، در مورد افزونه نمونه کارها مشتری با به روزرسانی های اخیر وردپرس تضادی وجود دارد. متأسفانه ، توسعه دهنده پلاگین برای چند روز غایب بود و مشتری بعد از ظهر آن جلسه را تشکیل داد ، شاید با یک مشتری 5000 دلاری که برای معرفی کیف پول خیلی لازم بود. توسعه دهنده می توانست به راحتی از توسعه دهنده وردپرس یا افزونه طفره رود یا سرزنش کند ، اما او صداقت خود را با ایجاد نمونه کارهای جدید به موقع ثابت کرد که واقعاً شایسته شناخت است.

5. به کار مشتری خود علاقه مند باشید: –

با احترام با مشتری خود ، مراقبت از تجارت و رفاه شخصی وی و همچنین ایجاد یک رابطه قوی ، همه این عوامل در آینده باعث ایجاد یک رابطه تجاری قوی می شوند.

6. کاهش حجم کار با استفاده از اتوماسیون: –

اتوماسیون نقشی حیاتی در گسترش تجارت شما دارد. ابزارهایی مانند MailChimp ، Infusionsoft و MailPoet در واقع ابزار واقعی هستند که نمی توان از آنها جلوگیری کرد.

7. در دسترس مشتریان خود باشید: –

شخص باید در دسترس مشتریان خود باشد زیرا ایجاد رابطه با آنها بدون توجه به مشتریان موجود دشوار خواهد بود. اطلاع دادن به مشتریان خود برای تماس در هر زمان از روز برای کار به همان اندازه ای است که شما را در دسترس آنها قرار می دهد ، بنابراین یک رابطه کوتاه مدت را به هماهنگی طولانی مدت تبدیل می کند.

به طور خلاصه ، کار سخت ، مکالمه ، ارتباطات و مهارت های بین فردی ، همه عوامل به ایجاد روابط طولانی مدت کمک می کنند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا