دنیای وب

مراحل ساده ای برای طراحی وب مناسب

طی یک دهه گذشته ، اینترنت فراتر از انتظارات رشد کرده است. هر روز یک وب سایت جدید ایجاد می شود. بزرگترین چالشی که یک وب سایت جدید با آن روبرو خواهد شد این است که بینندگان مدت طولانی در سایت خود بمانند و با استفاده از موتورهای جستجو به نتایج جستجوی بالایی دست یابند.

یکی از عواملی که می تواند به شما در رفع این مشکلات کمک کند ، داشتن وب سایت با طراحی وب مناسب است. اهمیت دانستن طراحی وب صحیح می تواند به خوبی تعیین کند که سایت شما در نتایج جستجو کجا لیست می شود و چه مدت بازدید کننده در سایت شما خواهد ماند.

طراحی وب مناسب کار سختی نیست ، فقط طراحی وب سایت شما از دید بینندگان است. این مقاله برای بهبود نتایج جستجو در موتورهای جستجو و جلب توجه بیشتر بازدیدکنندگان ، پیشنهادهایی در مورد طراحی صحیح وب به شما ارائه می دهد.

سایت شما چیست

اول ، ضروری است که صفحه اصلی شما هدف وب سایت خود را با جزئیات بیان کند. آیا تا به حال به وب سایتی پر از لینکها ، گرافیک ها و یا بنرهای زیاد مراجعه کرده اید ، اما واقعاً نمی دانید وب سایت آنها در مورد چه موضوعی است؟ اگر کسی مجبور شد از صفحه ای به صفحه دیگر دیگر جستجو کند تا فقط اطلاعات وب سایت شما را ارائه دهد ، احتمالاً به سایت دیگری می رود. آنها را گیج نکنید ، مهم این است که در صفحه اصلی خود بسیار خاص باشید و به بینندگان اجازه دهید هدف اصلی وب سایت های شما را بدانند.

اندازه / سبک قلم

هنگام ایجاد وب سایت خود ، به خاطر داشته باشید که همه افراد دید یکسانی ندارند. بهتر است حداقل از 10 امتیاز استفاده نکنید ، زیرا 12 امتیاز توصیه می شود. تمام صفحات وب سایت خود را با همان اندازه و فونت قلم مطابقت دهید (این البته بدون عناوین و عناوین فرعی).

رنگ متن

با استفاده از متن تیره و دارای پس زمینه روشن ، صفحات خود را آسان بخوانید. استفاده از متن رنگ روشن در پس زمینه روشن می تواند خواندن مطالب را برای خوانندگان دشوار کند. چند سایت وجود دارد که این روند را با استفاده از متن روشن در پس زمینه تیره منعکس می کنند ، که در برخی موارد قابل قبول است ، اما بهتر است شما برای محتوای عمومی خود از نور تاریک استفاده کنید.

مهره ها و فاصله ها

برای سهولت در خواندن صفحات وب خود برای بینندگان ، از پاراگراف های طولانی در صفحات وب خود استفاده نکنید. سعی کنید پاراگرافهای خود را فقط 6 تا 7 سطر داشته باشید و فضای کافی بین هر سطر بگذارید. سعی کنید زیرشاخه ها را برای تقسیم چند پاراگراف پیاده سازی کنید ، زیرا این کار خواندن را آسان تر می کند و علاقه بیشتری را به خود جلب می کند.

محتوا

آیا وب سایت شما محتوای مفیدتری نسبت به تبلیغات ارائه می دهد؟ تهیه محتوای بسیار ناچیز برای بینندگان ، یک اشتباه رایج است که بسیاری از مدیران وب هنگام توسعه وب سایت خود مرتکب می شوند. نمی توانم شروع کنم به شما بگویم چند وب سایت دیده ام که ممکن است فقط چند پاراگراف از آنچه من محتوای مفید می خوانم داشته باشد ، بقیه تبلیغات ، پیشنهادات فروش ، پیوندها ، بنرها و غیره است.

اگر می خواهید برای ایجاد و سرمایه گذاری در یک وب سایت وقت بگذارید ، باید بر روی ارائه اطلاعات مفید بینندگان خود تمرکز کنید. موتورهای جستجو سایت های دارای محتوای مفید را ترجیح می دهند ، ناگفته نماند که علاقه بینندگان بیشتری را به خود جلب می کنید.

اندازه صفحه

سعی کنید هر یک از صفحات خود را بیش از چهار صفحه نگه دارید. دلایل این امر این است که هیچ کس دوست ندارد زمان زیادی را صرف پیمایش فقط برای خواندن کل مطالب کند. اگر مطالب زیادی دارید ، آن را به صفحات جداگانه تقسیم کنید. می توانید یک پیوند “دنبال کردن” ، “بعدی” یا “رفتن به شماره صفحه” را در پایین هر صفحه قرار دهید.

پیوندهای پیمایش

هیچ کس نمی تواند ناراحت کننده تر از تلاش برای فهمیدن نحوه مانور یک وب سایت باشد. اگر دسترسی به صفحه ای به صفحه دیگر دشوار باشد ، هر کسی (از جمله من) وب سایت را به محض دسترسی به آن ترک می کند.

با قرار دادن پیوندهای ناوبری در تمام صفحات خود ، مرور بینندگان وب سایت خود را آسان کنید. توصیه می شود که همه پیوندهای ناوبری الگوی یکسانی را در هر صفحه داشته باشند تا بیننده را تحت فشار قرار ندهند. توصیه می شود پیوندهای ناوبری خود را در هر دو طرف و همچنین در بالا یا پایین تنظیم کنید.

زمان بارگیری صفحه

آیا تا به حال روی پیوندی به یک وب سایت کلیک کرده اید و متوجه شده اید که برای باز شدن سایت باید 20 ثانیه یا بیشتر صبر کنید؟ من در مورد شما نمی دانم ، اما اگر مجبور باشم خیلی طولانی منتظر بمانم تا وب سایتی باز شود ، روی آن کلیک می کنم و به وب سایت دیگری می روم.

این مسئله به این دلیل رخ می دهد که تعداد زیادی گرافیک یا انیمیشن در سایت مدیر وب سایت وجود دارد. گرافیک و انیمیشن عالی قطعاً زمان بارگیری وب سایت شما را کند می کند. به خاطر داشته باشید که اکثر کاربران اینترنت همچنان از شماره گیری برای اتصال به اینترنت خود استفاده می کنند ، بنابراین ممکن است هرگز برای آنها زمان باز کردن یک وب سایت با تعداد زیادی گرافیک صرف شود.

برای جلوگیری از این مشکل ، از تعداد زیادی گرافیک در وب سایت خود استفاده نکنید و سعی کنید اندازه آنهایی را که می خواهید نگه دارید ، تغییر دهید. گزینه ایده آل این است که برای جلوگیری از از دست دادن بازدیدکنندگان ، صفحات خود را در طی ده ثانیه بارگذاری کنید.

تصمیم درست را تعیین کنید

تنظیم وضوح صحیح هنگام ایجاد صفحات وب می تواند شما را از ترک بازدیدکنندگان از سایت خود به سرعت محافظت کند. مهمترین نکته برای درک این است که اکثر رایانه های شخصی با رزولوشن 800 600 600 نصب شده اند. مسئله اینجاست که اگر کاربر اینترنت این تنظیمات را به وب سایتی که با وضوح بالاتر ایجاد شده هدایت کند ، در پایان کاربر از چپ به پیمایش می کند حق مشاهده هر صفحه وب.

اگرچه روش هایی وجود دارد که می توانید با استفاده از جداول در صفحه وب خود ، این مسئله را حل کنید ، اما بهتر است همه صفحات وب خود را ایجاد کنید تا بتوانید آنها را در رایانه هایی با وضوح کمتر مشاهده کنید.

اطلاعات تماس

اگر پیوند قابل دسترسی به صفحه تماس ندارید ، اکثر مردم چیزی از شما نمی خرند.

توصیه می شود پیوندهایی را که به وضوح در تمام صفحات وب شما قابل مشاهده است و به یک صفحه تماس جداگانه می روند ، قرار دهید. این صفحه باید به بینندگان راهی بدهد تا در صورت داشتن هر گونه سوال ، نگرانی یا نظر با شما تماس بگیرند. این امر به شما کمک می کند تا از پشتیبانی و اطمینان از انجام کار با شما اطمینان حاصل کنید.

آنها شروع ناگهانی دارند

این از نظر من آزار دهنده ترین ویژگی یک وب سایت است. از پنجره های بازشو برای جلب توجه بینندگان استفاده می شود یا مشترک چیزی شوند یا کالاهای خود را بخرند. اگرچه من اساس پنجره های بازشو و اهداف آنها را می فهمم ، اما احساس می کنم روش های دیگری برای جلب توجه بازدید کنندگان شما وجود دارد که باید همان نتایج را بدست آورد.

م mostثرترین راه برای جلب علاقه بازدید کنندگان ، داشتن محتوای قدرتمند در وب سایت خود با اطلاعات اطلاعاتی است ، همانطور که قبلا ذکر شد. با استفاده از این ، می توانید پیوندهای عنوان را بین برخی از پاراگراف های خود پیاده سازی کنید ، که می تواند بازدید کنندگان را به صفحات جداگانه در “تبلیغات ویژه” ، “خبرنامه ها” یا “محصولات” هدایت کند. در این صفحات ، می توانید همان پیامی را که ممکن است در پنجره بازشو ظاهر شود ، لیست کنید. از آنجا که بیننده انتخاب می کند روی پیوند کلیک کند ، این مورد بیشتر قابل قبول است.

اگر فکر می کنید وب سایت شما نیاز به استفاده از پنجره های بازشو دارد ، به جای آن از pop under استفاده کنید. این نوع پنجره فقط زمانی ظاهر می شود که شخصی وب سایت شما را ترک کند و کمتر آزار دهنده باشد.

نقشه سایت

Sitemap یک صفحه جداگانه است که یک راهنمای کامل برای کل وب سایت شما را نشان می دهد. می توانید مانند فهرست مطالب کتاب با آن ارتباط برقرار کنید. داشتن یک نقشه سایت در وب سایت شما به بیننده کمک می کند بدون سردرگمی یا حدس دوم اینکه کجا می تواند چیزی پیدا کند ، از طریق سایت شما مانور دهد. بیشتر موتورهای جستجو سایت های دارای نقشه سایت را ترجیح می دهند ، که به نوبه خود باعث بهبود رتبه بندی جستجوی شما و همچنین قرارگیری آنها می شود.

سیاست حفظ حریم خصوصی

با مشکلات روزافزون هرزنامه در اینترنت ، سیاست حفظ حریم خصوصی یکی از ملفه های مهم وب سایت شماست. شما به بینندگان اطلاع می دهید که هر اطلاعاتی که آنها به شما ارائه می دهند کاملاً محرمانه است و شما این اطلاعات را با هیچ شخص ثالثی به اشتراک نمی گذارید. شما اعتماد به نفس را در همه کسانی که با شما سر و کار دارند القا می کنید.

سایت خود را اغلب به روز کنید

این یک قدم درست است که می خواهید جدی بگیرید. به روزرسانی سایت خود با محتوای جدید به بینندگان دلیل می دهد تا از وب سایت شما بازدید مجدد کنند. موتورهای جستجو مانند سایتهایی هستند که سایتهایشان را مرتباً به روز می کنند ، که قطعاً باعث افزایش رتبه شما در موتورهای جستجو می شود.

افزودن بخشی به صفحه اصلی می تواند از مزایای اطلاع رسانی بینندگان در مورد آخرین به روزرسانی سایت ، نوع تغییرات ایجاد شده و پیوند برای هر به روزرسانی باشد.

به روزرسانی سایت خود یک بار در هفته یا هر هفته دیگر باید برای شما مناسب باشد.

—————————————-

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا