ساختمان و مسکن

مراحل طراحی خانه عروسک های ویکتوریا

اولین قدم برای ساختن خانه عروسک های ویکتوریایی خود ، انجام تحقیقات است. در این زمینه کتاب های مفصلی وجود دارد. می توانید در مورد نحوه ارزیابی ساختمان خود ، نحوه ساخت مبلمان آن و حتی طراحی آشپزخانه مطالعه کنید. کتاب هایی در مورد تاریخ و توسعه مواد ، گزینه های طراحی ، مبلمان و گزینه های لوازم جانبی وجود دارد. شما می توانید خانه خود را بنا به دلخواه بسازید و مبله کنید.

کتابها نباید تنها منبع طراحی شما باشند. از آنجا که این یک بازتاب مینیاتور از یک کالای تبلیغاتی کالا است ، هر گونه اطلاعات مربوط به خانه ها و دکوراسیون واقعی مرتبط خواهد بود. هنگام تصمیم گیری در مورد عروسک ویکتوریایی خود ، به این نکته توجه کنید که در خانه واقعی ویکتوریا چه گنجانده شده است. می توانید به تصاویر نمونه ای سریع نگاهی بیندازید و رنگ ها ، ویژگی ها و ظاهری را که می خواهید در تصویر کوچک خود داشته باشید انتخاب کنید. خانه عروسک های ملکه مری در قلعه ویندزور برای نشان دادن مهارت ها ، سلیقه ها و مواد در آن زمان توسعه داده شد. مطالب آن بسیاری از عناصر موجود در قلعه های سلطنتی واقعی انگلیس را تقلید می کند.

نگاه کنید تا ببینید که چه چیزی را می خواهید و چه چیزی را می خواهید در مینی خانه خود گنجانید. سپس ببینید که چگونه این عناصر را در طراحی مینی خود گنجانید.

اکنون این فرصت را داریم که مواد خود را در سرتاسر جهان پیدا کنیم. زمانی بود که بهترین اسباب بازی های دست ساز در آلمان بود. دسترسی به ثروتمندان بسیار محدود بود و در بعضی مواقع صاحب جغرافیا و پول به آنچه ممکن بود محدود می شد. امروزه مکان های بسیاری برای یافتن محصولات کوچک با کیفیت بالا وجود دارد و با داشتن اینترنت ، پیشنهادات جهانی داریم. در اینترنت می توانید گزینه های بسیاری برای تزئین ، مبلمان و تزئینات خانه عروسک پیدا کنید. این گزینه ها شامل موارد و دستورالعمل های خرید برای خلاقیت های شخصی شما خواهد بود.

به اندازه منابع مادی ، تعامل با کلکسیونرها و سایر سازندگان یک فروشگاه بسیار با ارزش را تجربه می کند. مجموعه هایی برای آماتورها در سراسر اینترنت وجود دارد. پیدا کردن گروهی از افراد که با همان تفکر مشترک هستند ، اشتیاق مشترکی دارند و برای پشتیبانی ، تشویق و توصیه به یکدیگر در دسترس هستند ، ارزشمند است.

یکی از مزایای ایجاد تصویر کوچک این است که فضای بیشتری برای آزمایش دارید. اگر چیزی را امتحان کرده اید و کار نمی کند ، این قسمت را بیرون بیاندازید و دوباره شروع کنید. من در مورد خلاص شدن از ساختمان کامل صحبت نمی کنم ، اما جابجایی چیزها و تغییر رنگ ها و الگوهای بسیار ساده تر در مقیاس کوچکتر از یک مدل است.

کار بر روی ایجاد کف 10 اینچ مربع اگر در دلخواه شما نباشد ، دردناکتر از بازسازی 300 فوت مربع است. هر پروژه ای که رد شود ، با یک تجربه یادگیری صحیح همراه خواهد بود. این دفعه بعد تبدیل به یک فرآیند آسان تر می شود.

به جای اینکه ارزان تر و حمل و نقل مبلمان راحت تر باشد ، به نظر می رسید ساختار کوچک خود را همانطور که می توانید خانه خود تزئین کنید ، تزئین کنید. شما نیاز به تحقیق دارید تا ببینید چه چیزی با تصویر بزرگتر از طرح طراحی شما مطابقت دارد و سپس انتخاب کنید که می خواهید با چه چیزی زندگی کنید.

زیبایی خانه عروسک های ویکتوریا این است که می توانید با کره ، رنگ و اثاثه یا لوازم داخلی که ممکن است تمایلی به ترکیب آن در محیط زندگی فعلی خود نداشته باشید ، به طبیعت بروید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا