دنیای وب

مربی آنلاین مشاغل خانگی

وقتی نوبت به راه اندازی مشاغل آنلاین می رسد ، خصوصاً به عنوان یک مبتدی (مبتدی) ، داشتن مربی که بتواند شما را به عنوان یک کارآفرین تشویق ، الهام ، انگیزه ، آموزش و ایجاد استراتژی هایی کند ، جایزه دارد.

در حقیقت ، جذب ترافیک به وب سایت شما هدف نهایی مشاغل آنلاین است. به عبارت دیگر ، اگر بتوانید بازدید زیادی از وب سایت خود انجام دهید ، احتمالاً شخصی در برخی موارد پیشنهادات شما را خریداری خواهد کرد.

به شرط داشتن محصول یا کالاهایی که بازدیدکنندگان به آن نیاز دارند یا می خواهند.

برای این منظور ، از طریق تجربه ، یک مربی می تواند به شما آموزش دهد که چگونه وب سایت خود را برای توده ای از بازدیدکنندگان که در اینترنت پرسه می زنند نمایش دهید ، به دنبال بهترین چیز بعدی برای بهبود ظاهر خود ، کسب درآمد آنلاین یا یافتن پاسخ و راه حل برای مشکلات خود هستید.

یکی از بزرگترین شادیهای زندگی من فرصت مربی شدن در یک رشته ورزشی است که من علاقه خاصی به آن دارم ، مخصوصاً راگبی.

من از کودکی بزرگ شدم که این ورزش چالش برانگیز را انجام می دادم و پدرم این بازی را انجام می دهد و این ورزشی است که به نظر می رسد بر گروه های هم تیمی من در خیابان زندگی می کند. علاوه بر این ، علاقه من به این بازی کاملا اثبات شده بود ، زیرا من در دوران دانشجویی نوجوان شدم و تا بزرگسالی ادامه یافتم. و مطمئناً طولی نکشید که من شروع به آموزش بچه ها و بزرگسالانم در سطح مدرسه و باشگاه کردم.

نه تنها این ، بلکه ایده مربیگری به زمین تمرینی برای آینده چشم انداز آموزش بازیکنان نخبه و فرصت های شغلی موجود در سراسر جهان تبدیل شده است. در واقع بسته های حقوق و دستمزد برای هر مربی راگبی با علاقه به این ورزش کاملاً بزرگ و وسوسه انگیز است.

با گفتن این نکته ، ارزشمندترین تجربه مربیگری لذت تماشای تیم من در اجرای حرکات و استراتژی ها برای پیروزی در مسابقات بسیار مهم بوده است ، گاهی اوقات در یک مسابقه با یک امتیاز یا یک تلاش برنده می شود.

همین امر با مربی مشاغل خانگی بصورت آنلاین است. یک مربی کسب و کار آنلاین می داند که چه زمانی روش صحیح نوشتن مقاله و روش های مناسب برای افشای وب سایت شما را پیاده سازی می کند. به عنوان مثال ، شروع با “بازاریابی وابسته” فرصتی برای تبلیغ محصولات و خدمات دیگران است و وقتی شخصی محصول را از فروشگاه شما (وبلاگ یا وب سایت) خریداری می کند ، کمیسیون دریافت می کنید.

این مورد در مورد “بازاریابی مقاله” نیز صادق است ، به عنوان منبع مثبت ترافیک ، خصوصاً اگر مهارت نوشتن دارید. همچنین ، سایت های دایرکتوری بی شماری که در اطراف موتورهای جستجو و نرم افزارهای خاص برای خودکار کردن روند تحویل به وجود آمده اند ، باورنکردنی هستند ، همانطور که شما آزمایش کرده اید و یا ممکن است آنها باور نکردنی باشند.

به عنوان مثال ، این دانش مشترک معلمان است که به جای کار سخت ، هوشمندانه با فعالیت های بازاریابی کار می کنند زیرا با اجازه دادن به دیگران برای انجام کار برای شما ، این روند را سرعت می بخشد. وب سایت هایی مانند Fiverr.com محبوب متخصصانی هستند که تخصص خود را در مورد انواع موضوعات و همچنین نوشتن مقاله ارائه می دهند.

با توجه به اینکه ، صدها سایت دایرکتوری وجود دارد که دوست دارید مقالات شما در فهرست آنها باشد زیرا این سایت ها برای نگه داشتن سایت های دایرکتوری خود در بالای موتورهای جستجو به محتوای با کیفیت خوب نیاز دارند. علاوه بر این ، این یک فرصت عالی برای آشکار کردن تجارب تجاری شما و فرصت ایجاد لینک برای وب سایت شماست.

از همه مهمتر ، یک مربی آنلاین مشاغل خانگی به شما می آموزد که چرا در انتهای هر مقاله قرار دادن پیوند امضای نویسندگان زیستی مهم است.

در پایان ، روش های بسیاری وجود دارد که یک مربی آنلاین مشاغل خانگی می تواند آنها را آموزش دهد. از بازاریابی مقاله ، سئو ، بازاریابی در انجمن ، رسانه های اجتماعی و بسیاری دیگر از تولیدکنندگان ترافیک که بخشی از زرادخانه مورد نیاز برای نمایش وب سایت شما به هزاران بازدید کننده هستند. با این حال ، چالش واقعی برای یک مبتدی (تازه کار) یافتن مربی است که این مهارت های آموزشی را داشته باشد.

متأسفانه ، معلمان دینی وجود دارند که تمایل دارند مهارت های مدیر وب سایت خود را بدون به اشتراک گذاشتن موفقیت خود با آموزش “چگونه” حفظ کنند. و اگر به طور اتفاقی با یکی از این متخصصان بازاریابی روبرو شوید ، احتمالاً باید هزینه بالایی را برای عضویت در حلقه داخلی آنها بپردازید. خوشبختانه ، معلمانی وجود دارد که در آنجا مایلند تخصص خود را به صورت رایگان یا با هزینه ای کم به اشتراک بگذارند.

اگر وب سایتی ندارید و می خواهید یک فروشگاه آنلاین از همان ابتدا فعالیت آنلاین خود را آغاز کند ، می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید و به عنوان نمونه وب سایت فروش آنلاین محصولات دیجیتال “داغ” با بودجه کم در نظر گرفته می شوید و در آخر این فرصت را خواهید داشت که از یک مربی آموزش ببینید به مدت 12 ماه به شما گام به گام یاد می دهد که چگونه این محصولات را با هزینه کمی نیز به بازار عرضه کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا