دنیای وب

مردم در شبکه های اجتماعی – مرد نیجریه را دوست دارید؟

این به یک جوک قدیمی در جامعه اینترنتی در مورد مرد نیجریه ای تبدیل شده است که مبالغ هنگفتی را به کاربران ناآگاه اینترنت ارائه می دهد. آنها این 419 را در لاگوس و سایر شهرهای نیجریه می نامند و به معنای کد منطقه ای اوهایو نیستند. این بخشی در قانون آنهاست که به این نوع کلاهبرداری می پردازد.

متاسفانه هنوز هم افرادی هستند که این ایمیل را باز می کنند و باور می کنند و شماره حساب بانکی خود را برای این دزدان می فرستند به این امید که پولی برای آنها نباشد زیرا او فرد خوب و قابل اعتمادی است.

بسیاری از ما احساس کرده‌ایم که شما حتی نمی‌خواهید به این جملات پاسخ دهید، زیرا فقط سردرگمی ایجاد می‌کند. بهتر است از حق خدادادی خود که توماس جفرسون برای استفاده از آن کلید فوق العاده روی صفحه کلید به شما داده است، چشم پوشی کنید و از آن استفاده کنید.

با این حال، من رفتار مشابهی را در سایت های شبکه های اجتماعی می بینم. این بار به جای پرسیدن شماره حساب بانکی شما، می خواهند وقت ارزشمند شما را بگیرند، شاید پول و تلاش زیادی را که باید برای ایجاد یک رابطه تجاری صرف کنید.

اخیراً با یکی از دوستانم در مورد رابطه مان در شهر صحبت کردم. من این رابطه را آرنولد می نامم (نام واقعی او نیست). به نظر می رسد که آرنولد دائماً در تلاش است تا شبکه های اجتماعی را با هر کسی که ملاقات می کند ارتباط برقرار کند، با آنها دوست شود (پسر، آیا به این کلمه توهین شده است!) و آنها را به هر نوع سایت شبکه اجتماعی متصل کند. دوست من اظهار داشت که او همان تجربه ای را دارد که آرنولد به عنوان یک فروشنده بی رحم که به دنبال زورگویی به همه است. آرنولد به دلیل استفاده از شبکه های اجتماعی (چه به صورت آنلاین و چه آفلاین) و صرفاً فشار دادن وسایل خود به دیگران مشهور شد.

آرنولد! ما کار داریم و زیاد به شما اهمیت نمی دهیم مگر اینکه نشان دهید که به ما اهمیت می دهید!

می بینید، آرنولد هرگز برای تماشای کارهایی که طرف مقابل انجام می دهد وقت نمی گذارد. او علاقه ای به ابراز نگرانی برای آنها ندارد. او فقط به فروش اجناس خود علاقه دارد. این چیزی است که دیگران گفته اند و اعتبار آنها همچنان رو به زوال است. من مطمئن هستم که در سفرهای خود با تعدادی از آرنولدها آشنا شده اید.

اصول بازاریابی رابطه مند ایجاب می کند که یک رابطه را با مراقبت واقعی و در نظر گرفتن نیازهای دیگران شروع کنید. وقتی شخصی فقط علاقه دارد هزاران فالوور یا دوست از طریق افراد ناشناس به دست آورد، این یک رابطه با کیفیت بالا نیست. این راهی برای شروع یک رابطه است و به اندازه خواندن یک وبلاگ یا تماشای کانال یوتیوب فرد مورد علاقه شما مشروع است. شما یک رابطه را در آن زمینه شروع می کنید و سپس ایجاد می کنید.

نکته کلیدی این است که روی اینکه چگونه می توانید کمک کنید و ارزش بدهید تمرکز کنید. من مطمئن هستم که آرنولدز نتیجه خوبی برای جهان دارد. هی من هم از سماجتشون خوشم میاد آنها فقط باید این کار را به درستی انجام دهند. این به این معنی است که قبل از اینکه اصرار کنید کسی به محل شما بیاید و ببینید با چمدان خود چه می کنید، آشنا می شوید.

لطفا.

بر نیازهای دیگران تمرکز کنید و چگونه می توانید به آنها کمک کنید. با قابل اعتماد بودن و مراقبت واقعی از دیگران، روابط خوبی برای شرکت ایجاد کنید. سپس وقتی نیازهای مکمل را دیدیم و بتوانیم به یکدیگر کمک کنیم خوشحال و هیجان زده می شویم که با دوستان واقعی (به معنای به موقع کلمه) تجارت کنیم.

چیز خاصی پیدا کنید که بتوانید به آنها در ایجاد کسب و کار کمک کنید. این یکی از بهترین راه ها برای پرورش و پرورش روابط واقعی است. این کلید یک رابطه پایدار و ارزشمند است.

بازاریابی رابطه موثر یک فرآیند است. شما نمی توانید آن را عجله کنید. ایجاد بهترین روابط به زمان، پول و تلاش نیاز دارد. درست مانند کاشت، شما بذرها را می کارید، محصولات را کشت می کنید و به رشد آنها کمک می کنید. شما نمی توانید آن را عجله کنید. رشد دهنده روابط بیشتر باشید و نتایج زیادی خواهید گرفت.

انجام این کار به آرنولدز در سراسر جهان کمک می کند تا از شهرت خود به عنوان نسخه رسانه های اجتماعی این مرد نیجریه ای با 35 میلیون دلار دوری کند (من فکر می کنم شما باید از نتایج آن استفاده کنید، نه؟).

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا