دنیای وب

مروری بر سندیکا eLottery و برنامه جهانی مستقیم مستقیم MLM

اگرچه eLottery Syndicate و Virtual World Direct تاریخ انتشار آوریل 2002 را داشتند ، اما تنها در سال 2006 بود که به یک نیروی شناخته شده در سراسر اینترنت خارج از انگلستان تبدیل شد. بنیانگذاران تام برودی و لین فیتزجرالد یک سیستم منحصر به فرد قرعه کشی ترتیب دادند که در آن شرکت های وابسته و بازیکنان می توانند در یک صنعت پر رونق برنده شوند. دادن شانس بهتر برای بردن به مردم فقط یک ایده کوچک برای داشتن یک تصویر بزرگتر بود ، جالب بود که ببینید در آینده چقدر بزرگ خواهد بود.

یک مزیت بدست آورید

اگر اولین بار است که در مورد eLottery Syndicate و Virtual World Direct اطلاعات کسب می کنید ، موضوع بسیار آسان است. هرکسی که قبلاً قرعه کشی کرده باشد ، می فهمد که برای بردن ، قطعاً شانس به نفع شما نیست. این شرکت با دو جایزه متفاوت حول محور ملی لوتو و EuroMillions انگلستان تغییر وضعیت داد. شانس برنده شدن با مبالغ بی سابقه ای که از 700-تا 3600 between بین قرعه کشی ها متغیر است ، افزایش می یابد.

آنچه همه می گویند

توصيه ها براي شركت ها مهم است تا چشم اندازهاي بالقوه مردم را نسبت به محصولات خود نشان دهند. همین امر برای سندیکای eLottery و Virtual World Direct صورت می گیرد زیرا وب سایت آنها تعداد معدودی از افرادی را که از سیستم استفاده کرده اند و تشکر و دستاوردهای خود را طی سالهای گذشته ارسال کرده اند ، معرفی می کند. یکی از جالب ترین آنها زنی بود که 18 ماه بازی کرد و 29 بار مختلف برنده شد. آنها یک صفحه اختصاصی برای توصیفات در صفحه اصلی سایت دارند.

چه س questionsالات دیگری دارید

امروزه اکثر شرکت ها بخشی را برای پاسخ دادن به آنچه می توانند برای ایجاد احساس راحتی در عضویت در همه ، ارائه دهند. سندیکای ELottery و Virtual World Direct موارد مشابه زیادی را در مورد عضو شدن ، دوره های بازی ، تقسیم برنده و بسیاری از زمینه های دیگر ارائه می دهند که به نظر می رسد همه آنها را پوشش می دهد. یکی از بهترین بخشهای سQالات متداول که طی سالهای گذشته مشاهده کرده ایم.

به برنامه بپیوندید

مشارکت سندیکا eLottery و Virtual World Direct در یک رابط تجاری نیز ساده است. تطبیق با نحوه کار همه چیز ممکن است به آموزش مناسبی نیاز داشته باشد ، اما اگر قوانین اساسی را درک کنید ، چیزهای زیادی آسان نخواهید یافت. شما با برنامه معرفی آنها دو گزینه دارید که یا تصمیم می گیرند کمیسیون های شما را برای پرداخت نگه دارند یا بازی های قرعه کشی شما را انجام می دهند. آنها بر فرصت بازی رایگان و نگه داشتن برنده ها تأکید می کنند ، اما لازم نیست.

ما چه فکر می کنیم

نکته اصلی برای درک این است که صنعت قمار آنلاین چقدر عظیم است. با eLottery Syndicate و Virtual World Direct هیچ کارت بازی ، شرط بندی ورزشی یا هر چیزی که غیرقانونی باشد غیرقانونی است. این شرکت در لاتاری معامله می کند که صدها سال وجود داشته و در واقع اولین مکانیسم قانونی قمار در آمریکا بوده است. مستقر در خارج از انگلستان و تاکنون 127 کشور را تحت پوشش قرار داده است ، در آینده چیزهای زیادی از این شرکت خواهیم شنید. ممکن است نفس بزرگی در بازار نرم افزارهای وابسته ایجاد شود.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا