دنیای وب

مروری بر میلیونر بازاریابی شبکه ای پائولا پریچارد

شاید در مورد پائولا پریچارد چیزی نشنیده باشید اما او یک میلیونر ساخته شده و در صنعت بازاریابی شبکه ای پیشرو است. روش های استفاده شده توسط میلیونر بازاریابی شبکه ای به خوبی به او کمک کرده و آزمون زمان را پشت سر گذاشته است.

او کار خود را به عنوان یک توزیع کننده آغاز کرد ، در سال های اولیه توزیع کننده عمده ، مشاوران شرکت ها و مدیران عامل شرکت های بازاریابی شبکه ای بود. آنها اکنون با وب سایت جدید MLMmadeSimple وارد زمینه بازاریابی اینترنتی شده اند تا دانش او را در سالهای بازاریابی شبکه ای به دست آوردند.

پائولا پریچارد سیستم آموزش میلیونر خالص را با هدف صنعت بازاریابی شبکه ای اداره می کند. این سیستم به بازاریابان MLM هر آنچه برای درک پیشرو در آموزش مهارتهای عملی موفق و بیشتر نیاز دارند ، می دهد. معنی این امر این است که بازاریابانی که در این سیستم مشارکت دارند می توانند از همین مهارت ها برای آموزش همه تازه استخدام شده ها استفاده کنند. این بدان معناست که رشد جدیدی برای تجارت آنها و پتانسیل بالابردن تجارتشان به سطح بعدی است.

این میلیونر بازاریابی شبکه ای اکنون یک برنامه رادیویی دارد که اختصاص دادن مهارت و سیستم آموزش وی به مخاطبان بسیار گسترده تر است. همچنین یک برنامه آموزشی سرگرم کننده در قالب یک بازی تخته ای تولید کرده است. این بازی به شرکت کنندگان نیاز دارد تا در تکنیک های نقش آفرینی و مشارکت شرکت کنند. این روشها بدان معنی است که آموزش خود را در ذهن فرد تحت تأثیر قرار می دهد. تقویت کننده اضافی به مواد آموزشی ارائه شده اضافه کنید.

پائولا پریچارد یک بار اشاره کرد که عاشق Amway است ، زیرا این شرکت در برابر FTC ایستادگی کرد و به دلیل آن مبارزه ، بازاریابی شبکه ای امروز نیز وجود دارد. پائولا گفت که او مایکروسافت را دوست دارد ، زیرا آنها هرگز تسلیم نمی شوند. همانطور که توسط The Body Shop گزارش شده است ، زیرا این شرکت نشان داده است که شما می توانید یک تجارت سودآور داشته باشید و همچنان به دیگران کمک کنید.

این نمایش رادیویی اولین نمایش در نوع خود است که صنعت صنعت بازاریابی شبکه ای را ایجاد می کند. نرم افزار بازاریابی شبکه ای Buzz Radio تیم اختصاصی خود را از مربیان ، مدیران و سخنگویان تجارت تشکیل می دهد و توسط میلیونر بازاریابی شبکه ای ، پائولا پریچارد ، به عنوان داستان مصاحبه می شود.

رویکرد او به تجارت MLM در صنعت منحصر به فرد است و احتمالاً بخشی از سبک های آینده نگرانه است که در وهله اول باعث ثروتمند شدن او شده است – و او اکنون این موارد را به دیگران علاقه مند به بازاریابی اینترنتی و مایل به کسب یک میلیون نفر است. پائولا پریچارد صاحب تعدادی از شرکت های بازاریابی شبکه ای است و در همه آنها موفقیت هایی کسب کرده است. روش هایی که این زن استفاده می کند اکنون به هزاران نفر کمک می کند تا در تجارت بازاریابی شبکه ای موفقیت کسب کنند.

وی در آرزوی تربیت و آموزش دیگران تا حدی که بتوانند آرزوی موفقیت او را داشته باشند ، استراتژی ها و تکنیک هایی را که با تعدادی از فرصت های موفق بازاریابی اینترنتی استفاده کرده است ، نشان می دهد. صنعت بازاریابی شبکه ای پائولا پریچارد را یکی از ثابت ترین اقدامات در زمینه تجارت ، رویکرد و آموزش وی می داند تا به دیگران کمک کند میلیونر موفق بازاریابی اینترنتی شوند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا