دنیای وب

مروری بر MLM Survivor

Survivor MLM چیست؟ این وب سایتی است که شامل منابع و اطلاعاتی است که مستقیماً به بازماندگان فیشینگ و سو abuse استفاده در صنعت MLM هدایت می شوند. MLM مخفف بازاریابی چند سطحی است. این یک مفهوم تجاری است که از یک روش بازاریابی چندگانه برای ارائه فرصتی تجاری به علاقمندان به درآمد اضافی و تجارت خود از خانه استفاده می کند. بسیاری از شرکت های معتبر و معتبر MLM در خارج وجود دارند ، با این حال ، همه آنها صادق ، صادق ، و یا ارزش وقت را ندارند. در حقیقت ، برخی از همه جهات هنرمندانی غیر صادق و غیر صادق هستند.

در واقع ، من با شرکتی بودم که صاحب آن مستقیماً گفت ماه آینده به ما پول می دهند. داستان کوتاه کوتاه ، ما برای زحمات خود پولی دریافت نکردیم و او در نهایت برای مدت طولانی در زندان خواهد بود. دائماً این اتفاق نمی افتد ، اما وقتی صحبت از استارت آپ ها می شود باید به آن توجه کنید.

از آنجا که برخی از شرکت های حق رای دادن در گروه دوم قرار دارند ، MLM Survivor متولد شد. در اینجا کسانی که توسط شرکت های MLM “سوخته” شده اند یا کسانی که می خواهند از تقلب جلوگیری کنند می توانند اطلاعات و منابع مختلفی را که به طور خاص برای آنها طراحی شده است ، پیدا کنند. شما می توانید اطلاعات زیادی را در وب سایت پیدا کنید که اگر خودتان با مشکلاتی روبرو شوید همه آنها می توانند مفید باشند. سوزاندن توسط هر شرکتی ، MLM یا غیر از این ، کار ساده ای نیست.

در بسیاری از موارد ، قربانی وقت و هزینه زیادی در این “فرصت” سرمایه گذاری کرده است ، فقط کشف کرده است که این چیزی نیست جز اتلاف وقت متقلبانه. مراجعه به چنین مواردی برای کسی آسان نیست و وب سایتی مانند Survivors of MLM فقط همان چیزی است که آنها ممکن است به آن نیاز داشته باشند. در این سایت می توانید اطلاعاتی در مورد:

تجارب شخصی

دعاوی حقوقی

گروه های بحث

O سایر پیوندهای وب سایت

گوشه کتاب

شرکت های وابسته

o شرکت های مشکوک MLM

نکته جالب در مورد MLM Survivor این است که نه تنها داستان های شخصی از بازماندگان دیگر در صنعت MLM را برای شما فراهم می کند ، بلکه اخبار مربوط به فیشینگ و کلاهبرداری در صنعت را نیز برای شما فراهم می کند. اگر می خواهید از روند دادخواست های مختلف MLM مطلع شوید ، این بخش دقیقاً همین موضوع را دارد. شما می توانید مکان دادخواست یا احکام صادره یا چنین اطلاعاتی را تعیین کنید.

شما همچنین می توانید مقالاتی را درباره شرایط مختلف بازماندگان MLM بخوانید ، به دیگران ایمیل بزنید ، یا به سادگی با استفاده از این سایت تحقیقات خود را انجام دهید. در این زمان ، می توانید اخباری درباره بسیاری از شرکتهای مختلف بازاریابی چند سطح ، مانند:

سلام آموی

Q 2 شدید

o باشگاه پیله

Bigsmart.com

ای اعتدال

o بازاریابی عقاب دوتایی

KM.net

سلام Herbalife

S. Melaleuca

امگا ترند

سلام نوسکین

خدمات حقوقی پیش پرداخت

o خرید به علاوه

آه سینه

رنسانس

سلام کوئستار

سلام SkyBiz

گروه کانونی

بین المللی را ساده کنید

o Trek Alliance

همه شرکت هایی که در بالا ذکر شد به نوعی به نوعی فریب یا سو abuse استفاده را در آورده اند. برخی از این شرکت ها بیشتر از دیگران در این اقدامات مقصر هستند ، اما شما باید از این شرکت ها آگاه باشید و وضعیت خود را کاملاً بشناسید. نه تنها می توانید از این شرکت ها اجتناب کنید ، بلکه اگر در حال حاضر از بازماندگان MLM هستید ، می توانید تسکین و پشتیبانی را مستقیماً در این سایت پیدا کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا