دنیای وب

مروری کوتاه بر هیلتون جانسون ، افسانه MLM

من یک بازاریاب شبکه با آرزوهای بزرگ و آرزوهای بزرگتر هستم. من ایده کسب درآمد زیاد را دوست دارم اما ایده فروش را دوست نداشتم. همانطور که می توانید تصور کنید ، دستیابی به موفقیت برای من غیرممکن است. علاوه بر این ، اگر نمی خواهید فروش کنید در صنعت بازاریابی شبکه ای یا صنعت MLM موفق می شوید. به همین دلیل به دانشگاه بازاریابی شبکه ای که هیلتون جانسون در فوریه 1990 تأسیس کرد مراجعه کردم. دانشگاه بازاریابی شبکه ای مدرسه ای برای افرادی است که در زمینه بازاریابی شبکه ای فعالیت می کنند. این یک مدرسه برای افرادی است که می خواهند بازاریابی شبکه ای انجام دهند اما مایل به فروش نیستند و همچنین یک مدرسه برای افرادی است که تولید را دوست دارند ، اما از اقداماتی که معمولاً با بازاریابی شبکه ای مرتبط است می ترسند.

نکته قابل توجه در مورد دانشگاه بازاریابی شبکه ای این است که این روش ها به غیر از اقناع برای فریب فروش ، روش های فروش دیگری را آموزش می دهد. در اینجا ، با روش های مختلف فروش از جمله روش فروش جذاب چیزهای زیادی خواهید آموخت.

دانشگاه MLM یک عضو معتبر BBB است. این مدرسه توسط هیلتون و لیزا جانسون تاسیس شد و در Lauderdale-by-the-Sea در فلوریدا واقع شده است.

هدف آن این است که به بازاریابان شبکه ای فن فروش را بیاموزد و اگر در استفاده از فناوری صحیح ، فروش آن جالب باشد. همچنین به شما یاد می دهد که س rightالات درست بپرسید. من 3 سال است که یک بازاریاب شبکه هستم اما هرگز کاملاً مورد اصابت قرار نگرفتم زیرا از روش فروش که انجام می دادم متنفر بودم. هرگز به ذهنم خطور نمی کرد که راه های دیگری برای فروش محصولات غیر از پرداخت آن به مشتری احتمالی وجود داشته باشد.

پس از حضور در دانشگاه بازاریابی شبکه ، من یاد گرفتم که چگونه با مشتری های بالقوه تعامل داشته باشم و اکنون می توانم بیشتر به فروش فروش آنها بپردازم بدون اینکه جلوه ای جنجالی یا ترغیب کننده داشته باشم. در واقع ، من اکنون از فروش لذت می برم ، این دلیل اصلی موفقیت من در حال حاضر به عنوان بازاریاب شبکه است. دانشگاه MLM مهارت های زبان را به شما می آموزد ، که در نهایت شما را مجاب می کند هر کسی را که می خواهد محصولی را که می فروشید یا به آن نیاز دارد متقاعد کنید. در اینجا ، شما همچنین یاد خواهید گرفت که چگونه یک رابطه خوب با مشتریان بالقوه ایجاد کنید و آن را حفظ کنید ، که اساساً کلید موفقیت فروش و همچنین تبدیل شدن به یک بازاریاب شبکه موفق است. من همچنین یاد گرفتم که راحت تر شوم و همچنین بر کلمات صحیحی که برای فروش استفاده می کنم تسلط داشته باشم. علاوه بر این ، من همچنین روش صحیح جمع آوری اطلاعات در مورد مشتریان بالقوه و نحوه استفاده از این اطلاعات را آموختم تا بتوانم محصول را به آنها بفروشم و با مشتری رابطه برقرار كنم. هیلتون جانسون و لیزا جانسون مغز دانشگاه بازاریابی شبکه ای هستند. در اینجا ، من توانستم چیزهای زیادی در مورد بازاریابی شبکه ای یاد بگیرم که اساساً در هیچ نوع سمینار و محصول دیگری آموزش داده نمی شود.

با تشکر از دانشگاه بازاریابی شبکه ای ، توانستم به یک بازاریاب شبکه بهتر و متصل تبدیل شوم ، که زمینه موفقیت من را فراهم می کند. بنابراین ، اگر می خواهید در دنیای MLM یا بازاریابی شبکه ای موفق باشید ، پیشنهاد می کنم دانشگاه MLM را امتحان کنید. می توانم به شما تضمین بدهم که بعد از آموزش زندگی شما به سمت بهتر تغییر خواهد کرد و شما به یک بازاریاب شبکه بسیار موفق تبدیل خواهید شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هیلتون جانسون و چگونگی دریافت هدایای رایگان برای درآمد باورنکردنی بصورت آنلاین ، حتماً دستورالعمل های موجود در جعبه منابع زیر را بخوانید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا