دنیای وب

مرور سبک زندگی آنلاین – برنامه بازاریابی وابسته

Instant Internet Lifestyle یک برنامه بازاریابی وابسته است که در سال 2007 توسط بازاریاب انگلستان ، لی مکینتایر ، که معلم سابق در نیوکاسل انگلیس بود ، طراحی شده است.

وب سایت وی ادعا می کند که … “فقط در 29 روز آنلاین ، (مکینتایر) در حال ساخت 7،230.95 دلار در هر ماه بود …” و او عبارت “تولید درآمد آنلاین انبوه” را اختراع کرد و همچنین اشاره کرد که او “برای خیلی ها داستان بسیار سریعتر شناخته شده است. در صنعت بازاریابی اینترنتی کاملاً موفق است. “

مکینتایر 19.95 دلار است ، قیمت نسبتاً کمی هنگام شروع کار حتی در مشاغل خانگی ، و پیشنهاد برگشت پول را به همراه دارد.

این سایت اطلاعاتی راجع به آنچه در برنامه وجود دارد ، ارائه می دهد: بازاریابی از طریق ایمیل ، نحوه به دست آوردن شرکای وابسته ، سرمایه گذاری مشترک ، برون سپاری و غیره. قسمت سرمایه گذاری مشترک برنامه می تواند پیچیده باشد ، بنابراین به آموزش ها با دقت توجه کنید. در حالی که برون سپاری رایج است ، می تواند برای کسی که به تازگی تجارت جدیدی را آغاز کرده ، نسبتاً گران و پر مخاطره باشد.

بخش غرامت برنامه زندگی آنلاین به بازاریابی وابسته وابسته است. این شامل ارتقاء این برنامه و همچنین محصولات وابسته است. این یک رویکرد سرمایه گذاری مشترک برای کسب درآمد به همراه تبلیغ محصولات از “کارشناسان” بازاریابی آنلاین و همچنین راه اندازی محصولات اطلاعاتی خودتان است. این رویکرد بازاریابی کمیسیون یکی از راه های کسب درآمد آنلاین است ، به شرط آنکه حجم ترافیک مورد نیاز و همچنین راهی برای هدایت آن ترافیک وجود داشته باشد.

احتمالاً رویکرد فوری اینترنت یک برنامه بازاریابی وابسته قانونی است. با این حال ، با توجه به ادعاهای لی مک اینتایر در مورد درآمد قابل توجهی در مدت زمانی نسبتاً کوتاه – فقط 29 روز ، من از هر کسی که علاقه مند به این برنامه باشد ، می خواهم که تحقیق کاملی انجام دهد.

البته ، مانند همه شرکت ها ، بازاریابی و ارتقاء این فرصت کسب و کار آنلاین کلید موفقیت خواهد بود. مقادیر عظیمی از ترافیک اینترنت برای تبلیغ محصولات ضروری خواهد بود. اگر قبلاً محصولات و برنامه ها را بصورت آنلاین تبلیغ کرده باشید ، ممکن است این یک سودآور باشد. برای کارآفرینانی که در صنعت وابستگی مهارت بازاریابی اینترنتی ندارند ، لازم است که تحقیقات کاملی درباره این شرکت انجام شود و از آموزش و پشتیبانی آنها مطلع شود. آیا آنها انتظار دارند که شما یک درک اساسی و جامع از بازاریابی کمیسیون داشته باشید یا آنها برای آموزش شما “از ابتدا” آماده هستند؟

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا