دنیای وب

مزایای ادغام رسانه های اجتماعی در وبلاگ وردپرس شما

آیا می خواهید وبلاگ بنویسید و از ابزارهای شبکه های اجتماعی استفاده کنید؟ ممکن است برخی از افراد وبلاگ نویسی را به شما پیشنهاد کرده باشند تا در انجام این کار مؤثرترین باشد. می دانم که ممکن است نام وبلاگ نویسان را شنیده باشید. این درست است، به دلیل بسیاری از پلتفرم های وبلاگ نویسی، من مطمئن هستم که وبلاگ نویسان محبوب ترین هستند. برای دانشجویان جدیدالورودی که سعی در جذب وبلاگ نویسی دارند بسیار آسان است. اگر در مورد تکنیک‌های متعددی که هنگام فکر کردن در مورد باتلاق خود استفاده می‌کنید، بسیار نگران هستید، متوجه خواهید شد که ترس شما از دیدن وبلاگ‌نویس‌ها کاهش یافته است. در واقع، وبلاگ نویسان راهنمای کسانی هستند که به تازگی با یک وبلاگ سازنده شروع به کار کرده اند. با این حال، به همان اندازه که هر وبلاگ نویسی ممکن است کامل باشد، مشکلاتی نیز وجود دارد. البته در هر کاری یک پسرفت وجود دارد و می توان آن را نادیده گرفت. متأسفانه این یک شکست کوچک نیست. واقعیت این است که وقتی به شگفتی های وبلاگ نویسی عادت کردید، ممکن است بخواهید از وب سایت های Social Bookmarking استفاده کنید. با این حال، این تقریباً برای وبلاگ نویسان غیرممکن است و در صورت امکان به اندازه زمانی که برای اولین بار از وردپرس استفاده می کردید مؤثر نیست. می بینید که وردپرس پلاگین های زیادی دارد و با افزونه های شما می توانید از وب سایت Social Bookmarking خود به درستی و هوشمندانه استفاده کنید.

ممکن است تعجب کنید که چرا همه سایت های به اصطلاح Social Bookmarking اینقدر پر سر و صدا هستند. بله، سایت های Social Bookmarking به عنوان سنگی برای وب سایت شما عمل می کنند. این بدان معناست که وقتی افراد وبلاگ، پست ها یا پست های شما را نشانه گذاری می کنند، مطالب شما را با سایر کاربران به اشتراک می گذارند. این سایر کاربران اینترنت می توانند وبلاگ و محتوای شما را ببینند، و وقتی آن را در نشانک های خود قرار می دهند، دیگران نیز می توانند آنها را ببینند، که می توانند آنها را نیز نشانک کنند. این یک واکنش زنجیره ای از اتفاقاتی است که احتمالاً رخ می دهد. هر چه رای بیشتری کسب کنید برای شما بهتر است! مطمئنم می دانید که گوگل فقط محتوا و محتوای با کیفیت می خواهد. بنابراین، متوجه می‌شوید که گوگل برای دو هدف شما اولویت بهتری به شما می‌دهد: محتوای قوی و داشتن پیوند سایت‌های نشانک‌گذاری اجتماعی محبوب به وبلاگ شما. میدونی یعنی چی، نه؟ ترافیک بیشتر!

برای شروع استفاده از برنامه وردپرس در شبکه های اجتماعی، باید سه تب اضافی را در بخش وبلاگ باز کنید که به فیس بوک، توییتر و OpenID متصل می شوند. ابتدا با مراجعه به تنظیمات داشبورد این اپلیکیشن ها را انتخاب خواهید کرد.

من اغلب از تعداد درهایی که می توان از طریق رسانه های اجتماعی باز کرد شگفت زده می شود. می بینید که اگر یک بازاریاب آنلاین هستید، متوجه خواهید شد که توانایی برقراری ارتباط با افراد به انتخاب ارتباط با افراد همفکر بستگی دارد. همچنین به شما کمک می کند تجارت خود را مانند آتش گسترش دهید.

با انجام تحقیقات منظم در مورد ابزارهای بتا که هنوز در دسترس عموم قرار نگرفته اند و می توانند وضعیت اجتماعی شما را بهبود بخشند، به خودتان لطف خواهید کرد. به این ترتیب، یک قدم جلوتر از سایر رقبا در تجارت آنلاین خود خواهید بود.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا