دنیای وب

مزایای تبلیغات فیسبوک برای کسب و کار شما

فیسبوک به دلایل زیادی گزینه خوبی برای تبلیغات مبتنی بر موتورهای جستجو است. در حالی که ترافیک موتورهای جستجو بهتر است، فیس بوک دارای مزایای قابل توجهی است.

تبلیغات فیس بوک آسان تر است. به دلیل عدم وجود رقابت تبلیغاتی، می توانید کمپین خود را با کسری از هزینه گوگل ادوردز اجرا کنید. از این نظر، برای افرادی که تازه شروع به کار در اینترنت کرده‌اند، و همچنین صاحبان مشاغل کوچک که قادر به اجرای کمپین‌های AdWords نیستند، ایده‌آل است.

تبلیغات فیس بوک یک هدف بزرگ است. اطلاعاتی در مورد سن صاحب حساب، مکان، تحصیلات، شغل، گواهی ازدواج، مزایا و بسیاری از داده های ارزشمند دیگر دارد. استفاده از آن به شما امکان می دهد تبلیغات بسیار هدفمند و شخصی سازی شده ایجاد کنید و همچنین تبلیغات را به افراد در جمعیت اصلی خود نشان دهید. Google AdSense بدون توجه به هر چیزی تبلیغات را به همه نشان می دهد.

مزیت بزرگ دیگر این است که فیس بوک به شما امکان می دهد عکس های خود را در تبلیغات خود قرار دهید. تصاویر می توانند در تبلیغات قدرتمند باشند، برای مثال می توانید تصاویر محصول خود را نمایش دهید. این برای جلب توجه مردم با تبلیغات شما و ایجاد کلیک بیشتر عالی است.

شما همچنین می توانید حداکثر 135 کاراکتر را در یک تبلیغ فیس بوک قرار دهید که تقریباً دو برابر بیشتر از تبلیغات گوگل است. این به شما امکان می دهد تبلیغات توصیفی بیشتری ایجاد کنید و شانس شما را برای متقاعد کردن کاربران برای کلیک بر روی تبلیغ شما افزایش می دهد.

این عوامل به این معنی است که ایجاد یک کمپین تبلیغاتی با فیس بوک می تواند برای کسب و کار شما قدرتمند باشد. اگر پول کافی دارید، تقریباً همیشه ایده خوبی است که در فیس بوک و گوگل کمپین کنید، اما برای کسانی که بودجه کمی دارند و به دنبال راه های دیگری برای افزایش فروش هستند، تبلیغات فیس بوک یک سیستم ضروری است. سعی کنید. اکنون زمان مناسبی برای سوار شدن است زیرا بدون شک طی چند سال آینده بسیار محبوب و در نتیجه گرانتر خواهد شد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا