دنیای وب

مزایای رقابت 2.0 – کلید موفقیت به عنوان یک کارآفرین اینترنتی

اصطلاح “مزیت رقابتی” با دنیای تجارت همراه بوده است، اما دیگر اینطور نیست. “مزایای رقابت 2.0” در مورد هر انسانی در اقتصاد جدید است. فناوری اطلاعات، اینترنت و جهانی شدن سطح رقابت را در تمام جنبه های زندگی افزایش داده است. اما در عین حال، این نیروها به ما این قدرت را داده اند که بفهمیم چگونه از انسانیت خود به عنوان یک فرد منحصر به فرد در این جهان استفاده کنیم.

به طور کلی، اصطلاح “Web2.0” اغلب به یک شبکه اجتماعی یا جامعه اشاره دارد. اما این واقعاً در مورد ارزش گذاشتن برای کسی و ارزشی است که می تواند اضافه کند، خواه از یک جامعه باشد یا یک جایگاه. Web2.0 جنبه یا نتیجه یک روند قدرتمند جهانی است.

تغییرات شگرفی که در 20 تا 30 سال گذشته در جهان رخ داده است مستلزم آن است که شما به عنوان یک انسان یاد بگیرید که بهترین ها را در خود به نمایش بگذارید. با انجام این کار، نه تنها برای خود، بلکه به جامعه، بازار و جهان به طور کلی ارزش اضافه می کنید.

در حالی که برای اکثر مردم واضح است که جهان دستخوش تغییرات بزرگی شده است، اما تعداد کمی از آنها تأثیر این تغییر را درک می کنند. وقتی به عقب برگردیم و به روندهای اقتصادی-اجتماعی در مقیاس وسیع‌تر نگاه کنیم، مشخص می‌شود که روش‌های سنتی دستیابی به موفقیت دیگر کافی نیستند.

دانش، تمایل و مثبت اندیشی کلید اصلی موفقیت نیست. آنها فقط به یک شرط ورود تبدیل شده اند – هنوز هم ضروری هستند، اما اکنون فقط هزینه ورودی برای بازی زندگی هستند که اکثر جمعیت جهان آن را به اشتراک می گذارند. و باعث ناامیدی بسیاری برای مردم جهان شده است.

بارها به طور مداوم در همه جا رشد می کنند. فناوری اطلاعات و جهانی شدن همچنان تأثیر زیادی بر زندگی ما خواهد گذاشت و جهان حتی رقابتی تر خواهد شد. اما، مانند قورباغه ای در یک قابلمه آب داغ که در نهایت در هر سطحی می جوشد، بسیاری از مردم اهمیت این روند بزرگ را درک نمی کنند.

با این حال، فرصت های بسیار خوبی برای کسانی که روندها را می شناسند و می دانند چگونه از آنها استفاده کنند، وجود دارد. با تطبیق استراتژی موفقیت خود با روندهای گسترده تر و استفاده از هویت خود، می توانیم پیشرفت کنیم. برای استفاده از این روندها، باید مفهوم مزیت رقابتی را به یک حوزه خاص بیاوریم.

بسیاری نیروهای رقابتی را که در دنیای امروز کار می کنند، منفی و با پیامدهای منفی تفسیر می کنند. من برعکس آن را می یابم.

افزایش قدرت رقابت در سطح هر انسانی را باید مثبت و قابل قبول دانست. نیروی کار در دنیای امروز نیازمند کاوش و پیاده‌سازی یک «فرهنگ فردی» است به‌گونه‌ای که «مزیت رقابتی 2.0» را ایجاد کند که برای جهان ارزش قائل شود و توجه مصرف‌کنندگان در جامعه را به خود جلب کند. دنیای Web2.0.

نتیجه نهایی احتمالی، به اعتقاد من، جهانی شادتر، مثبت تر و صلح آمیزتر است. اما برای استفاده از رقابت فزاینده در دنیای خود، لازم است یاد بگیریم که از هویت خود به عنوان فردیت خود در هر چیزی در زندگی که دوست داریم استفاده کنیم. این همان کاری است که جامعه ما آن را موفق می داند. این امر به ویژه برای کارآفرینان اینترنتی مهم است زیرا از طریق نوآوری و خلاقیت ارزش جدیدی به بازار می‌افزاید.

-داریل بسه

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا