ساختمان و مسکن

مزایای طراحی خانه های جنوبی

خانه جنوبی بسیار عالی است زیرا در صورتحساب برق مبلغ زیادی برای شما صرفه جویی می کند. دلیل این امر این است که خانه در طول روز گرمای زیادی را جمع می کند. سپس گرما در طول شب آزاد می شود و از گرم بودن خانه حتی در ماه های سرد سال اطمینان می یابد. از آنجایی که شما برای گرم کردن خانه از هیچگونه برق استفاده نمی کنید ، پس انداز زیادی می کنید.

توجه به هنگام طراحی خانه

برای اینکه خانه خوب به نظر برسد ، باید در مورد تعدادی چیز فکر کنید. به عنوان مثال ، باید مطمئن شوید که درب اصلی در جهت جنوبی واقع شده است. وقتی صحبت از آشپزخانه می شود ، باید مطمئن شوید که از جهت جنوب شرقی ساخته شده است. اگر ساخت آن در این جهت غیرممکن است ، باید در جهت شمال شرقی آن را مورد توجه قرار داد.

شما باید اتاق خواب اصلی را در گوشه جنوب غربی بنا کنید. همچنین توصیه می شود مخزن بالایی را در این راستا ایجاد کنید.

همیشه باید جهت جنوب غربی روشن باشد. این امر شما را دعوت می کند تا از ساخت کارپورت ، مخزن فاضلاب ، حوضه آب یا باغ در این مسیر جلوگیری کنید. به یاد داشته باشید که مخازن سپتیک با ضرر همراه است. بنابراین ، شما باید آن را در جنبه های منفی خانه بسازید. این شما را به ساخت تانک در ضلع شمالی خانه دعوت می کند. به دلایل سلامتی ، باید اطمینان حاصل کنید که مخازن حداقل 15 فوت از سوراخ توخالی ، چاه یا حوضه آب فاصله دارند.

اگر قصد ساخت خانه های در فضای باز را دارید ، باید مطمئن شوید که آنها به دیوار ترکیبی ضلع شمالی و شرقی لمس نمی کنند.

شما نباید نعمت جنوب را بسازید زیرا این نشانه آن است که پول و یا چیزهای گرانبهای دیگری را از دست خواهید داد.

به عنوان یک قاعده کلی ، باید اطمینان حاصل کرد که جهت جنوبی واضح است و هیچ کاری برای جلوگیری از مشاهده وجود ندارد. مطلوب است که جنوب از شمال بالاتر باشد.

اگر در حال ساخت یک خانه تجاری هستید ، باید مطمئن شوید که مغازه یا دفتر در جنوب غربی روبرو است. این برای بهبود وضعیت مالی شماست.

برای تأمین امنیت خانه ، باید فقط پس از ایجاد دیوار آجری به عرض حداقل 6 اینچ ، درها را تعمیر کنید.

اگر خانه شامل پله ها باشد ، باید اطمینان حاصل کنید که پله ها در گوشه های جنوبی ، غربی ، جنوب شرقی یا شمال شرقی خانه قرار دارند. به عنوان یک قاعده ، باید اطمینان حاصل کرد که پله ها در گوشه شمال شرقی خانه نیستند. دلیل این امر این است که پله ها در شمال شرقی با از دست دادن ثروت همراه است.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا