دنیای وب

مزایای گذشته – تاریخچه فروش محصولات را در دامنه عمومی ایجاد کنید!

فروش محصولات حوزه عمومی اکنون یک تجارت بزرگ است – مشکل این نیست که همه «آن را دریافت کنند»، زیرا همه ما وسواس زیادی به روش مدرن انجام کارها داریم – ایجاد محصولات و ویدیوهای دیجیتال برای خودمان، با استفاده از فناوری مدرن. – ممکن است قدرت محصولات “حوزه عمومی” را در نظر نگرفته باشیم …

پس حوزه عمومی چیست؟

بله، نمای کلی این است – دامنه عمومی محتوایی است که قبل از سال 1923 ایجاد شده است (این در کشورهای مختلف متفاوت است، لطفاً قبل از دانلود محتوا برای استفاده تجاری، واجد شرایط بودن را بررسی کنید). معمولاً به دلیل قدمت آن – حق نسخه‌برداری، در صورت وجود، قدیمی است.

اکنون، می شنوم که مردم فکر می کنند “چه کسی به لوکوموتیو ویکتوریا اهمیت می دهد؟” یا “چه کسی علاقه مند به ساخت خانه پرنده عالی است؟”.

باور کنید شگفت زده خواهید شد.

به اندازه کافی عجیب، حتی در این دنیای شبکه های اجتماعی و بازاریابی اینترنتی، اطلاعات دامنه عمومی هنوز بسیار زنده و پرمشقت است… و مهمتر از همه، رایگان!

تنها کاری که باید انجام دهید این است که به خوبی در eBay نگاهی بیندازید، در آنجا محصولات دامنه عمومی را برای فروش پیدا خواهید کرد، بسیاری از آنها بسیار گران هستند، زیرا اگرچه همه ما در این عصر دیجیتال شگفت انگیز زندگی می کنیم، اما مردمی هستیم که عاشق تاریخ و گذشته هستیم. هنوز یک پا دارد … سنگ های یادگاری!

محصولات دامنه عمومی چیست؟ – محصولاتی هستند که از چاپ ها، عکس ها، تصاویر و کتاب های گذشته به دست می آیند و سپس به کتاب های الکترونیکی، سی دی و دی وی دی برای فروش تبدیل می شوند. بیشتر این محتوای ارزشمند قبلاً به فرمت PDF تبدیل شده است تا به راحتی قابل دانلود و انتقال به سی دی، دی وی دی و غیره و تبدیل به محصولات موضوعی برای فروش باشد.

یکی از محبوب‌ترین وب‌سایت‌های عمومی برای دریافت هر تعداد کتاب رایگان، که اکثر آنها با فرمت PDF هستند، وجود دارد گوتنبرگ یا پروژه گوتنبرگ که اغلب نامیده می شود.

بنابراین، چه «تاریخ اسب‌سواری» – «قلعه‌های یک دوره قدیمی» – «موتوروبوس‌های ویکتوریایی» یا «ساختن خانه‌هایی برای مبتدیان» – کاتالوگ عظیمی از اطلاعات ارزشمند در انتظار شماست.

تقریباً نامحدود است – پدران و مادران ما (و مادران) این میراث شگفت انگیز را برای عشق، لذت بردن و بهره مندی برای ما به یادگار گذاشتند! (LOL) – اکنون می توانید صدها محصول، اگر نه هزاران، به صورت رایگان ایجاد کنید، آنها را روی سی دی و دی وی دی آپلود کنید و در سایت های حراج مانند eBay یا در وب سایت یا وبلاگ خود بفروشید …

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا