ساختمان و مسکن

مزایا و مضرات زندگی در آپارتمان ها و ویلاها

امروز ، ویلاها بسیار پرطرفدار شده اند. برخلاف فضایی که در ویلا از آن لذت می برید ، اقامت در یک آپارتمان می تواند بسیار محدود باشد ، به خصوص هنگامی که فرزند دارید. کارشناسان املاک تأکید کردند که زندگی در هر دو دارای مزایا و منهای است. با آگاهی از این اطلاعات می توانید تصمیم بگیرید که آیا خرید ویلا به جای اقامت در آپارتمان هتل هوشمند است یا خیر.

در یک آپارتمان زندگی کنید

مطمئناً اگر زندگی در یک آپارتمان را انتخاب کنید ، ایمنی بهتر است. فرد غیر مقیم فقط می تواند وارد یک ساختمان مسکونی شود. همسایگان نیز بسیار نزدیک به دانستن اینکه اتفاق بدی رخ داده اند بسیار نزدیک هستند و آنها می توانند به سرعت با پلیس تماس بگیرند. وقتی صحبت از آب ، گاز و برق شود ، زندگی بسیار راحت تر خواهد شد. این کارها توسط ساختمان تأمین می شود. تعمیر و نگهداری نیز بدون توجه به اینکه صاحب ملک وظیفه نگهداری ساختمان را برعهده دارد ، بدون استرس خواهد بود. در صورت وجود باغی که خانواده و دوستان شما بتوانند در آن تفریح ​​داشته باشند ، مسئولیت صاحب ساختمان این است که آن را تمیز و عاری از صدمه نگه دارید. از همه مهمتر ، شما به امکانات مهم دسترسی خواهید داشت.

از طرف دیگر ، هزینه های تعمیر و نگهداری می تواند بسیار گران باشد – این بستگی به ساختمان دارد که در آن آپارتمان خریداری کرده اید. از آنجا که همسایگان در نزدیکی شما هستند ، ممکن است مکالمات شما شنیده شود. اما همیشه می توانید آپارتمان خود را ضد صدا کنید. همچنین ممکن است فضای محدودی داشته باشید. علاوه بر این ، امکان گسترش وجود ندارد زیرا اگر یک آپارتمان خریداری می کنید ، منطقه ای که سرمایه گذاری کرده اید ثابت است. البته اگر می خواهید منطقه شما بزرگتر باشد ، نمی توانید یک دیوار را بشکنید.

خرید ویلا

اگر تصمیم به خرید ویلا گرفتید ، از آزادی لذت خواهید برد. شما در داخل احساس حبس نخواهید کرد. این همچنین بدان معنی است که حرکت شما محدود نخواهد شد. در واقع ، اگر واقعاً می خواهید اتاق خود را با هر طرحی که ترجیح می دهید تزئین کنید ، می توانید گسترش دهید. علاوه بر این ، شما می توانید یک باغ در حیاط خود داشته باشید. باغ وسایل شما را زیباتر می کند. اگر چنین نیست ، اگر هنوز یک خانه ندارید ، می توانید استخر خود را در باغ انتخاب کنید. سرانجام ، ویلا مطمئناً شما را احساس می کند که یک خانه واقعی چه احساسی دارد.

برعکس ، اگر در ویلا زندگی می کنید ، امنیت به خصوص هنگام دور بودن ، امنیت چندانی ندارد. گذشته از آن ، شما نیز باید هزینه های آب و برق را بپردازید و گاز ، برق و آب را خودتان مدیریت کنید. از همه مهمتر ، اگر در داخل شهر کار کنید ، ممکن است مکان برای شما کمی آزار دهنده باشد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا