دنیای وب

مزایا و معایب محتوای تولید شده توسط کاربر چیست؟

محتوای تولید شده توسط کاربر چیست؟

مفهوم محتوای تولید شده توسط کاربر ساده است، شامل تمام مطالبی مانند تصاویر، ویدیوها، پست های وبلاگی که کاربران در وب سایت ها یا رسانه های اجتماعی ارسال کرده اند. 93 درصد از خرده فروشان نتایج را در بهبود نمایش برند از طریق ابتکار می بینند. UGC یکی از بهترین تکنیک های بازاریابی محتوا است زیرا نه تنها بر تعامل کاربران تأثیر می گذارد بلکه هزینه ترافیک وب سایت را تا 50 درصد کاهش می دهد. این روش خودکار برای یافتن تعامل بیشتر با برند، کاهش هزینه تولید محتوا و افزایش اثربخشی بازاریابی است.

مزایای محتوای تولید شده توسط کاربر چیست؟

1. تعامل، CTR را افزایش می دهد و منجر به تبدیل می شود

بهترین بخش در مورد UGC قابلیت اطمینان داخلی است. تمام محتوای منتشر شده ایمن و به روز است، این امر تلاش های بازاریابی فروشنده را افزایش می دهد. UGC شانس کمپین در رسانه های اجتماعی را تا 50٪ افزایش داده است و دریافته است که 68٪ از مردم می گویند که محتوای کاربر به طور کلی شاخص خوبی از کیفیت یک برند یا خدمات است.

2. افزایش زمان نشستن و کاهش نرخ پرش:

نرخ پرش یکی از مهمترین جنبه های بهینه سازی موتور جستجو (SEO) است. درصد بازدیدکنندگان یک وب سایت است که پس از مشاهده تنها یک صفحه، سایت را ترک می کنند. با نمایش UGC در وب سایت، زمان صرف شده توسط کاربر در وب سایت افزایش می یابد زیرا محتوای نمایش داده شده در وب سایت مانند تصاویر محصول، ویدیوهای تولید شده توسط کاربر بازدیدکنندگان را به خود جلب می کند و کاربر را مجبور می کند برای مدت طولانی در صفحه بماند. زمان.

3. در زمان و هزینه صرفه جویی کنید

بازاریابی در مورد تبلیغ کسب و کار/نام تجاری شما با کمترین قیمت و بالاترین سود است. هر کمپین رسانه های اجتماعی هزینه و زمان زیادی دارد و حتی موفقیت آن نیز نامشخص است. UGC به شما امکان می دهد در زمان و هزینه خود صرفه جویی کنید زیرا به شما امکان می دهد از صدای مشتریان خود استفاده کنید. همچنین، محتوا به مخاطبان هدف می رسد، یعنی نیمی از کار انجام شده است. بهترین راه برای یک کمپین موفق رسانه های اجتماعی، نمایش UGC بر روی یک صفحه دیجیتال بزرگ است. این باعث ایجاد تعامل برای کاربران و ایجاد اعتماد به برند در بین کاربران می شود. همه برندهای بزرگ مانند اپل، کی اف سی، دیزنی از محتوای ایجاد شده توسط کاربر به عنوان یکی از آنها استفاده می کنند استراتژی های بازاریابی رسانه های اجتماعی.

اما وقتی می بینید که در چیزی خیر بیش از حد وجود دارد، یک جنبه منفی نیز پشت آن وجود دارد.

ضرر – زیان:

4. محتوای بد بفروشید

احساس سوزش UGC بسیار آسان است زیرا تمام محتویات توسط کاربر تولید می شود. با اجازه دادن به آنها برای ارسال آنها به وب سایت شما، به آنها اجازه می دهید نظرات یا نظرات منفی خود را در مورد برند شما بیان کنند، که طبیعی است زیرا مخاطب غیرقابل پیش بینی است و همه از آنچه شما در آن می فروشید خوششان نمی آید. بنابراین شما باید آماده باشید. برای آن

5. نیاز به نظارت دائمی دارد

وقتی همه کاربران با وب سایت شما تعامل دارند، یک نفر باید تمام مکالمات را زیر نظر داشته باشد زیرا مکالمات سالم می تواند برای وب سایت شما خطرناک باشد. این می تواند تصویر برند شما را تغییر دهد، بنابراین لازم است محتوای رسانه های اجتماعی خود را تطبیق دهید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا