طراحی و سئو وب سایت

مسئولیت اجتماعی شرکت (CSR) – الگویی برای حاکمیت شرکتی

مدل های مدیریت کسب و کار انواع مختلفی از مدل های CSR در سراسر جهان وجود دارد. اگر بتوانیم مقیاسی را که به چپ و راست حرکت می کند ، تصور کنیم ، شرکت کنندگان (به غیر از صاحب خانه) به منافع صاحبان راست به چپ علاقه مند هستند ، درک مدل های مختلف آسان تر می شود. تفاوت در میزان تشخیص این دو علاقه است که غالباً با هم رقابت می کنند. چپ و ناسازگار این بخش چپ-راست را می توان در دنیای سیاست و فلسفه به کار برد. ایده های CSR از همان ابتدا “جناح چپ” ، “چپ” یا لیبرال در نظر گرفته می شدند. بسیاری از محافظه کاران (راست) ، “نومحافظه کاران” اکنون احساس می کنند که منافع صاحبخانه با منافع شرکت مطابقت دارد و این استقامت است. اگر شرکت و کره زمین موفق نباشند ، هیچ دلیلی برای کسب سود یک سازمان غیر انتفاعی و تعریف یک سازمان انتفاعی وجود ندارد ، فقط لازم است که تعریف کنید که سازمان “سود” چیست. یک شرکت یا بنگاه اقتصادی که منبع سود است. “غیر انتفاعی” (NPO) سازمانی با اهداف بالاتر مانند کاهش گرسنگی ، مأموریت مذهبی یا گسترش تحصیلات است. معمولاً از آنها به عنوان سازمانهای غیر انتفاعی یاد می شود ، اما این درست نیست. NPO ها اغلب برای تأمین بودجه کار “خیریه” خود برای کسب سود سخت کار می کنند. تفاوت در این است که NPO سود را در سازمان نگه می دارد ، اما هدف از بهره برداری “تقسیم” سود با مالکان زمین است. راه حل سریع این است که NPO برای کار آنها وجود دارد اما For-Profit برای سودآوری وجود دارد. در صورت سرقت و آلودگی از کارمندان و محیط استفاده کنید. امروزه دیگر در شرکت های غربی قابل قبول و قابل تحمل نیست. سود دود دائمی نیست مگر اینکه به سایر شرکت کنندگان منتقل شود. CSR انتقال به “حالت تأیید پایان” را به ارمغان می آورد. آنچه برای سودآوری انجام می دهید مهمتر از سودآوری شما است. نیازهای فرهنگی بین روند تعصب و فرهنگ صاحب خانه ارتباط وجود دارد. به عنوان مثال ، شرکت های انگلیسی-آمریکایی (آنگلوسفرا) تمایل دارند که وام دهندگان (سمت راست) باشند در حالی که در اروپای غربی و شرکت های ژاپنی تمایل به مشارکت در شرکت کنندگان دارند (چپ). با این حال ، حتی اگر به نظر می رسد سرعت مشابه چپ وجود دارد ، نمی توان رفتار را منتفی دانست. نتیجه گیری انواع مختلفی از مدل های CSR در سراسر جهان وجود دارد. تفاوت در نرخ تصویب و نرخ سود بین بستانکار و بستانکار است. این منافع رقبا را می توان به عنوان تقسیمات چپ-راست تعریف کرد. ایده های CSR فلسفه های “جناح چپ” ، “جناح چپ” یا لیبرال تلقی می شوند. عبارت “توجیه راه” سرانجام در دنیای شرکت ها نرمتر می شود و اعتقاد بر این است که اگر شرکت و کره زمین خارج نشوند ، هیچ دلیلی برای کسب سود وجود ندارد.
.

مشاور سئو و طراحی سایت

سلام امید دندان نما هستم مشاور بازاریابی و متخصص طراحی سایت و سئو که در سال 81 وارد دنیای برنامه نویسی شدم و از سال 1386 وارد دنیای بازاریابی و مدرک لیسانس ارتباطات از روی علاقه رفتم گرفتم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا