دنیای وب

مسائل مربوط به تجارت کوچک


مشاغل کوچک ، و از این نظر ، برخی از شرکت های متوسط ​​در موضوعات تبلیغاتی مانند آنها “گیر” دارند. آنها براساس “روشهای سنتی تبلیغات و بازاریابی” بنا شده اند زیرا این همان چیزی است که آنها واقعاً می دانند. این سالهاست که کار می کند ، پس چرا می شود چیزی نشکن ، آره؟
ممکن است شکسته نشود اما طاقت فرسا و طاقت فرسا است. مانند روشی که با Prime کار می کند عمل نمی کند. “مسیر تبلیغات و بازاریابی سنتی” به بزرگراهی و گودال تبدیل شده است و بیشتر مشاغل جدید دیگر عملیاتی نیستند. آنها یک “رویداد شبکه اجتماعی” را یک شبکه بین المللی توصیف کردند که جوانان می توانند برای همیشه در ذهن خود “وارد شوند”.
خوب ارزشمندترین بازار جهان کیست؟ بازاری که بیشتر ثروت جهان را مصرف می کند؟ آیا این می تواند بازار جوانان و بزرگسالان باشد؟ آیا آنها بیشترین تأثیر را در آژانس های تبلیغاتی ندارند که اصرار دارند ما را تماشا کنند؟ آنها این کار را می کنند و به همین دلیل است که “رویدادهای رسانه های اجتماعی” امروز تأثیر زیادی بر عادت های تبلیغاتی شرکت های سراسر دنیا دارند.
علاوه بر این روند ، شرکت های “کوچک یا بزرگ” به معنای واقعی کلمه می توانند “برابری” ایجاد کنند. البته ترفندها و قوانین جدیدی وجود دارد که باید رعایت شود ، اما اکنون کمک رایگان برای مشاغل وجود دارد. همه برای جذب و “مارک” کردن خود یا شرکتشان به هر روشی که صلاح می دانند.
با این حال ، “مسیر تجارت و تجارت سنتی” هنوز جای خود را دارد و خدماتی که ارائه می دهد همیشه “برای کسانی که مسیر را طی می کنند” ارزش “دارد. با این حال ، لازم به ذکر است که شرکت هایی که هنوز می خواهند در مسیر تبلیغات “سنتی” حرکت کنند ، باید در درآمدزایی خود به مدل های مبتنی بر اینترنت نگاه کنند. کسانی که غالباً از “موارد رسانه های اجتماعی” برای جلوگیری از گمراهی مشتریان استفاده می کنند.
FRED67 دارای وب سایت های متنوعی برای استخدام مدارس است ، اما نحوه استفاده از آنها برای هدایت بازدیدکنندگان بستگی زیادی به شبکه های اجتماعی ، وبلاگ ها و تصاویر منعکس شده در آن دارد. یک استراتژی منظم سئو همچنین تضمین می کند که لیست Google صفحه اول کلمات کلیدی انتخاب شده را حفظ می کند. بنابراین ، تبلیغ کنندگان ارائه صفحات زیستی در سایت می توانند انتظار داشته باشند که گروه های مربوطه خود را ببینند. صفحه بیو همچنین به عنوان “یک لیست واحد” در Google و سایر موتورهای جستجوی مهم ظاهر می شود.
هر کارآفرینی که فن هراسی است یا نمی خواهد در بازاریابی اینترنتی تبحر داشته باشد ، می تواند به سایتی مانند FRED67 برگردد و از وب سایت بدون دردسر لذت ببرد. در واقع ، انواع جدیدی از فروشندگان وجود دارند که این “کارآفرینان” را هدف قرار می دهند و خدمات خود را برای رسیدگی به مسائل و مشکلات مدیریت وب سایت ارائه می دهند و آنها را “مسئولیت” خود می دانند. آنها همچنین قادر به پرداخت هزینه های زیادی برای خدمات خود هستند. بنابراین برای مشاغل کوچک و متوسط ​​که با بودجه های تنگ کار می کنند ، گزینه “piggy-back” احتمالاً جذاب ترین گزینه است.بازار در حال رشد برای کسانی که می خواهند سهم “کمی” از بازار تبلیغات گسترده در آنجا را داشته باشند ، با استفاده از “رویدادهای رسانه های اجتماعی” و وب سایت های “مارک دار” مشابه FRED67 است. این تنها با ثبت نام با یک حساب میزبانی امن امکان پذیر است ، و قیمت دامنه خوب است.

.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا