دنیای وب

مشاوره تخصصی برای طراحی خلاقانه آرم سفارشی

معرفی:روند طراحی یا ایجاد یک آرم تا زمانی که راهنمایی لازم برای نگهداری برخی از نرم افزارهای مناسب را داشته باشید ، مقدار زیادی خلاقیت و چند ساعت وقت برای اختصاص دادن کل فرآیند را نداشته باشید ، کار خیلی سختی خواهد بود. در این مقاله ، سعی می کنم سیاست را معرفی کرده و در مورد نحوه به دست آوردن بقیه موارد توصیه کنم.

طراحی آرم را می توان با ساده ترین اصطلاحات به عنوان “فرم هنری” یا نمادی توصیف کرد که چیزی درباره شرکت یا ایده بزرگ یک مارک تعریف کند.

این مقاله برای کسانی است که لزوماً در طراحی لوگو متخصص نیستند ، اما مایلند کمی در مورد اصول کار بدانند. آرم چیزی فراتر از یک نماد یا تصویر ساده است و باید در ذهن مشتریانی که در آینده رابطه مثبتی با شرکت شما برقرار می کنند ، متصل و به خوبی جای گیرد. طراحی آرم سفارشی و مناسب باید همیشه در اولویت استراتژی بازاریابی شما باشد. بیایید برخی از سوالات متداول مردم را هنگام طراحی طراحی آرم شرکت بررسی کنیم.

شعار مناسب چیست؟

لوگو یک برچسب / شعار گرافیکی است که برای تبلیغ شرکت یا نام تجاری شما به مردم استفاده می شود. این می تواند یک علامت منفرد یا نمادی باشد که با متن یا متنی که به روش خاصی نوشته شده باشد (قلم ، رنگ و …) مخلوط شود. این به شما آزادی خلاقیت زیادی می دهد.

از کجا می توانم آرم را اضافه کنم؟

در انواع زیر قابل استفاده است:

سایت های طراحی وب سایت سفارشی موبایل

طرح های بروشور

کسب و کار طراحی لوازم التحریر.

به طور خلاصه ، هر کجا فضای مناسب و رسانه ای برای تبلیغ نام تجاری ، محصولات یا خدمات خود پیدا کنید ، می توانید آرم های مورد علاقه خود را اضافه کنید.

برخی از اشتباهات رایج در طراحی آرم که طراحان آرم مرتکب می شوند:

برخی از شرکت ها قدرت یک آرم را به کلی نادیده می گیرند ، آن را بسیار جدی می گیرند و به عنوان یک امر رسمی تصور می کنند و اندازه تجاری را نمی توانند اندازه بگیرند. برخی از اشتباهات رایجی که شرکت ها هنگام طراحی آرم مرتکب می شوند:

1) آنها تحقیقات مناسب را برای مخاطبان هدف خود انجام نمی دهند.

2) این آرم حاوی بسیاری از جزئیات نامناسب است که باعث می شود ارتباط افراد با آنها گیج کننده باشد.

3) نوعی تقلید از یک شرکت یا سازمان معروف دیگر است.

نکات شخصی من برای جلوگیری از هر اتفاق منفی:

برخی از نکاتی که من به عنوان یک طراح آرم حرفه ای استفاده می کنم که پیشنهاد می کنم مردم باید از آنها خودداری کنند:

از استفاده بیش از دو رنگ و سبک فونت خودداری کنید زیرا ممکن است جالب به نظر برسد اما برای بسیاری از افراد گیج کننده است. به یاد داشته باشید که بهترین آرم ها نباید بیش از حد رنگارنگ باشند ، باید کاربردی باشند و سادگی به وفور وجود داشته باشد.

اگر آرم شما متنی دارد ، از افراد بخواهید بلافاصله آنچه را که می گوید ببینند. اگر تصویری از مورد خاصی دارید – اطمینان حاصل کنید که افراد نیز می توانند آن را ببینند. یک آرم با متن ناخوانا همراه با یک گرافیک وحشتناک یک توقف بزرگ است.

قبل از ایجاد یک طراحی آرم ، تحقیق خود را انجام دهید تا ببینید چه نوع مخاطبی با آرم شرکت در ارتباط است ، به همین دلیل می توانید تحقیقات ثانویه نیز انجام دهید تا بفهمید رقبا چه کاری انجام می دهند.

آخرین اما نه کمترین قبل از مراحل نهایی روند طراحی آرم ، شما با نشان دادن یک نمونه اولیه از آرم بازار هدف خود یا چند نفر بازخورد می گیرید ، این واقعاً به شما کمک می کند تا نکات منفی و مثبتی را بدست آورید که هر دو می توانند به شما در آستانه بهبود مستمر آرم ها کمک کنند. یا طرح های بروشور خودتان.

امیدوارم همه این پیشنهادات و مشاوره ها به شما کمک کند تا بهترین آرم ها را برای تجارت و شرکت خود ایجاد کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا