بازرگانی

مشخصات ، قیمت و خرید سیم پیچ داکت اسپلیت + مکانیسم کارکرد دستگاه

پرونده تقسیم کانال
کویل آب گرم ابزاری کاربردی و م forثر برای ایجاد هوای گرم و تهویه در فصل سرما است. سیم پیچ های آب گرم اسپلیت به صورت لوله های کویل دار طراحی و ساخته می شوند. همچنین ، این قطعه از مواد برنجی ساخته شده است.

گردش آب گرم در لوله ها و برخورد آن با سطح گرم سیم پیچ ، گرما را در داخل پخش می کند. در نتیجه این روند ، هوای گرم و تهویه هوا در زمستان به بهترین شکل در اختیار مصرف کننده قرار می گیرد.

کویل های اسپا اسپلیت کانال با توجه به نوع نیاز و نحوه استفاده از آنها در مدل ها و انواع مختلف و رسیدن به مرحله تولید توسط تولید کنندگان خارجی و ایرانی طراحی می شوند.
سیم پیچ های آب گرم جدا شده در مجاری نقش برجسته ای در کاهش مصرف انرژی و بهبود هزینه های اقتصادی و جانبی برای مصرف کننده دارند. این قسمت با تأمین آب گرم مورد نیاز سیستم گرمایش مرکزی هوای گرم را در داخل منتشر می کند.
در حال انجام خازن صفحه نمایش خارجی دستگاه خاموش است و فقط فن در صفحه داخلی کار می کند. غیرفعال کردن پانل داکت اسپلیت خارجی باعث کاهش چشمگیر انرژی و مصرف انرژی می شود.

مشخصات فنی سیم پیچ مجرای جداگانه
ساختار اصلی جعبه کانال تقسیم شامل لوله های مارپیچی ساخته شده از مس است. در این رابطه باید توجه داشت که کلمه Coil در انگلیسی به معنای سیم پیچ یا مارپیچ است.
باله ها و باله ها یا به عبارت دیگر لوله های مسی پیچ خورده ، ساختار اصلی سیم پیچ آبگرم را تشکیل می دهند. در ساختار این قسمت چندین لوله پشت سر هم در کنار یکدیگر قرار می گیرند. قطر استاندارد لوله های کویل مسی 1.2 یا 3.8 اینچ است.
لوله های مسی سفارشی برای سیم پیچ های گرمایشی مجاری ، در دو یا سه ردیف طراحی شده اند. لوله های با قطر 1/2 به طور کلی برای سیم پیچ های دو ردیف و لوله های 3/8 برای سه سیم پیچ آبگرم طراحی شده اند. فن های سیم پیچ داخلی دستگاه عموماً از آلومینیوم یا مس ساخته شده اند که به صورت موج دار طراحی و تولید می شوند.
به علاوه ، باله های ضخامت 150 میکرون روی سیم پیچ گرمایشی طراحی شده اند. از جمله انواع تیغه های در نظر گرفته شده برای سیم پیچ های گرمایشی می توان به باله های طلایی (bluefins) و باله های معمولی اشاره کرد. سنجاق طلا در مقایسه با نوع طبیعی مقاومت بسیار بالایی در برابر خوردگی و قالب دارد.

افزایش سطح پارامتر و نرخ تبادل گرما مهمترین وظیفه فنهای کانال اسپلیت سیم پیچ است. در انتقال حرارت کویل تعداد پره های سطح لوله مسی بسیار کارآمد است. همچنین ، در 400 تا 800 FPM ، سرعت هوا از طریق سطح فن به دست آمد.

مکانیسم عملکرد مجرای کویل اسپلیت
کانال تقسیم پرونده فرآیند گرمایش دستگاه در فصل سرد سال. برای مناطق آب و هوای سرد و برای بهبود مصرف انرژی ، سیم پیچ گرم کننده کانال تأثیر مثبت زیادی دارد. این قسمت در مقابل پنل داخلی داکت اسپلیت نصب و اجرا می شود. تأمین گرما و گرمای لازم نیاز به ورود آب گرم به لوله های سیم پیچ دارد.
آب گرم مورد استفاده دستگاه از طریق سیستم موتورخانه یا بسته دیگ بخار دیواری تأمین می شود. ورود آب گرم به لوله ها و برخورد هوا با سطح سیم پیچ هوا را گرم می کند. هوای گرم با حداکثر نیرو وارد فن دستگاه می شود.در نتیجه این روند ، هوای گرم و تهویه در سراسر اتاق جریان می یابد. لازم به ذکر است که نصب سیم پیچ باعث افزایش قدرت گرمایش کانال مجزا هوا می شود. آب داغ اتاق ماشین یا بسته مستقیماً توسط پمپ به لوله های سیم پیچ منتقل می شود.
در نتیجه ، برای انتقال و پمپاژ آب به سیم پیچ گرمایشی ، نصب مبرد یا لوله لازم نیست. همچنین ، جداکننده های مجاری مانند پارچه سیم پیچ ندارند ، اما این قسمت باید جداگانه تهیه و کار شود.

قیمت کویل داکت
عوامل و عوامل مختلفی در تعیین قیمت کویل های مجرای گرمایش دخیل هستند. برند و سازنده دو مورد از مهمترین عناصر در این زمینه هستند. سیم پیچ آبگرم در ظرفیت های 24000 تا 60،000 موجود است. سرعت سیم پیچ نیز بسته به ظرفیت گرمایش دستگاه متفاوت است.

علاوه بر سازنده ، اندازه و ظرفیت دستگاه ، تعداد و ضخامت باله ها ، تعداد ردیف لوله ها ، قطر و اندازه لوله ها بر قیمت نهایی سیم پیچ تأثیر می گذارد.

با مشاوران رایگان در مرکز دات کام مشاوره رایگان بگیرید و برای بهترین مشاوره خرید با شماره های زیر تماس بگیرید
1021-3
05313

آبنما :
https://tasisat.com/coil-duct-split/
تاریخ انتشار :
2021-05-24 10:00:56.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا