دنیای وب

مشخصات تریسی واکر

تریسی واکر به عنوان یکی از پیشروترین خرده فروشان و مربیان آنلاین شهرت پیدا کرده است. او دو سال تجربه در آموزش MLM دارد و علیرغم این واقعیت، او یک نیروی ارزشمند است. همین جنبه است که او را به پردرآمدترین کارمند و حقوق بگیر تبدیل می کند.

واکر 302 ارتباط دارد و قبل از اینکه به MLM بپیوندد، نه تنها یک کارآفرین موفق بود، بلکه در آن نیز تأثیرگذار بود. منحصر به فرد آن مذاکره در معاملات کوتاه مدت و دستگیری های اولیه است. با توجه به رکود بازار، او در بازاریابی شبکه ای مطرح شد و تلاش های او تأثیر بسزایی در این صنعت داشت.

تریسی دارای مدرک MBA در بازاریابی از دانشگاه A&M فلوریدا است و چندین کارت در دست دارد. در همین راستا، زمانی که او برای اولین بار وارد بازاریابی MLM شد، در یک شرکت بازاریابی شبکه ای به عنوان ارائه دهنده آفلاین مشغول به کار شد و در این سمت رهبر سازمانی بود. علاوه بر این، او همچنین وظیفه آموزش بیش از 2000 توزیع کننده را داشت. در طول همکاری خود با این شرکت بود که او توانست مهارت ها و آموزش های خود را بهبود بخشد. به دلیل تعهدی که دارد، او همچنین توانسته است دیگران را برای تبدیل شدن به بازاریاب موفق آموزش دهد.

تصمیم تریسی برای استفاده از مهارت هایش در سال 2008 گرفته شد. او بر گسترش تجارت آنلاین خود تمرکز کرد و در عرض سه ماه پیشرفت چشمگیری داشت. در نتیجه، به او فرصت داده شد تا کتاب را با هم بنویسد. «قدرت رهبری» و این به او فرصتی داد تا در میان گران‌ترین نویسندگان نیویورک تایمز مانند بن گی سوم و ایوان میسنر قرار بگیرد.

در همان سال در بهار، تریسی با My Lead System Pro آشنا شد و در عرض 10 ماه توانست رتبه اول را در میان استخدام‌کنندگان و تولیدکنندگان زن به دست آورد. او در حال حاضر مسئولیت آموزش و مربیگری سایر اعضا را بر عهده دارد بدون توجه به اینکه در چه شرکت MLM کار می کند. علاوه بر این، او همچنین به تیم MLSP در تعیین مسیر شرکت کمک می کند. به لطف مهارت هایی که از طریق MLSP به دست آورد، تریسی توانسته بیش از 150 توزیع کننده را در شرکت خود ثبت کند و همچنین شهرت خوبی برای او به ارمغان آورده است.

مهارت‌های او در بازاریابی اجتماعی، رسانه‌های اجتماعی و وبلاگ‌نویسی نهفته است و از همه مهم‌تر او از آموزش استراتژی‌های ایجاد ترافیک رایگان و سرنخ برای کسب‌وکارشان به دیگر بازاریابان لذت می‌برد. تریسی برنامه‌های زیادی مانند دوره آموزشی رایگان، اولین امضای خود با نام «بلاگ دانا باشید» و «نقشه بازاریابی ۵ روزه» را ایجاد کرده است.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا