دنیای وب

مشکلات MagicJack را با تنظیم و تغییر تنظیمات پروکسی خود برطرف کنید

برای رفع مشکلات کیفیت تماس ، عامل MagicJack خود را انتخاب و تغییر دهید

MagicJack مانند کیک های داغ در سراسر کشور به فروش می رساند. این برای شرکت مادر عالی است ، اما می تواند برای مصرف کننده هایی که دستگاه خریداری می کنند چالش هایی را ایجاد کند ، به خصوص اگر شما در یکی از بازارهای شلوغ آنها زندگی می کنید (یعنی برای من در آتلانتا). من در مورد نکات و ترفندهای زیادی برای بهبود MagicJack و رفع برخی مشکلات معمول کار کرده ام و این مسئله شماره بالا را حل می کند. پس از تلاش در برخی از پنجره ها و ترک ها در تماس های خود ، من شروع به تعجب کردم که آیا سرور MagicJack کمی بیش از حد بارگذاری شده است و اگر چنین است ، آیا راهی برای تغییر سرور وجود دارد یا خیر. بعد از تحقیق در مورد هر گزینه برنامه ، فهمیدم که هیچ راهی برای مشخص کردن سرور متفاوت از درون MagicJack وجود ندارد ، اما بعد از اینکه من برای شبکه ها خوب فهمیدم ، مطمئنم که ممکن است ترفندهایی پیدا کنم.

بعد از آزمایش متوجه شدم که اگر سرور MagicJack در دسترس نباشد ، به طور خودکار به سرور موجود بعدی هدایت می شود ، بنابراین در مورد من ، اگر سرور آتلانتا به دلایلی پایین بیاید ، به طور خودکار به نزدیکترین سرور بعدی یا Memphis ، Tennessee هدایت می شود. برای اینکه MagicJack فکر کند آتلانتا در حال سقوط است ، من یک مسیر جعلی را در رایانه خود ایجاد کردم که به یک سرور وجودی اشاره نکرد و یک بار MagicJack تصمیم گرفت که نتواند به آتلانتا وصل شود ، همانطور که انتظار می رفت ، من به ممفیس هدایت شدم. وقتی متوجه شدم که کیفیت اکنون کامل است ، از هیجان پریدم. هیچ پاپ یا ترک دیگری وجود نداشت و هیچ یک از گیرندگان من از Fixed شکایت نکردند. این توصیه برای بهبود MagicJack و برطرف کردن برخی از مشکلات رایج این است که من باید از صورتحساب تلفن منزل خود خلاص شوم. فقط یک هشدار ، این چند مرحله بعدی بسیار فنی هستند ، بنابراین لطفاً مراقب باشید یا از یک دوست فنی بخواهید تا به شما کمک کند!

نمایندگی خود را برای مسائل معمول MagicJack پیدا کنید

برای بهبود موثر MagicJack و رفع مشکلات کیفیت اتصال ، ابتدا باید تصمیم بگیرید که از کدام پروکسی استفاده می کنید. مراحل زیر نحوه تعیین سرورهای پروکسی و vms را که MagicJack در حال حاضر برای تکمیل تماس استفاده می کند توضیح می دهد:

مرحله 1) برنامه pmdump را از برنامه بارگیری کنید http://www.ntsecurance.nu/toolbox/pmdump/ – pmdump به شما امکان می دهد حافظه را از یک فرآیند خاص آزاد کنید ؛ بنابراین ما سرور پروکسی را دریافت می کنیم

مرحله 2) MagicJack را شروع کنید

مرحله 3) تعیین شناسه پردازش MagicJack (PID)

الف) یک فرمان سریع (start-> run-> cmd) را باز کنید.

ب) لیست pmdump را اجرا کنید

ج) جستجوی “magicjack.exe” در خروجی. به شماره مربوط به آن توجه داشته باشید (معمولاً 3 تا 4 عدد).

مرحله 4) حداقل یک تماس برقرار کنید

مرحله 5) با استفاده از فرمان سریع و PID همانطور که در بالا نشان داده شده است ، پیاده سازی کنید: pmdump [pid] Magicjack.txt

مرحله 6) پرونده Magicjack.txt را با یک ویرایشگر متن باز کنید و رشته را جستجو کنید: s = ENSResip

به عنوان مثال ، اگر با سرور پروکسی آتلانتا تماس بگیرید ، خواهید دید:

o = – 390440284 390440284 IN IP4 216.234.78.8

s = ENSResip

C = IN IP4 216.234.78.20

به آدرسهای IP برای سرورهای پروکسی و سرورهای vms توجه داشته باشید (216.234.78.8 برای سرور پروکسی و 216.234.78.20 برای vms).

بنابراین عامل خود را پیدا کردید ، و اکنون زمان آن رسیده است که آن را تغییر دهید

ویندوز برای ایجاد “مسیر” برای سرورها از قابلیت داخلی خوبی برخوردار است. همانطور که قبلاً در مقاله اشاره کردم ، ترفند بعدی برای بهبود MagicJack و رفع مشکلات کیفیت تماس ، این است که MagicJack فکر کند Atlanta Server در حال کاهش است ، بنابراین به طور پیش فرض برای سرور بعدی در دسترس خواهد بود. با دستور “مسیریابی” ، می توانید سرورهای پروکسی و vms آتلانتا را روی یک آدرس IP قرار دهید که در شبکه محلی شما نیست (اگر کامپیوتر شما 192.168.1.2 است ، می توانید از هر چیزی در این محدوده استفاده کنید ، بنابراین 192.168.1.39). برای انجام این کار ، دستور زیر را از طریق خط فرمان اجرا کنید:

بخشنامه اضافه کنید [ip of proxy] ماسک 255.255.255.255 192.168.1.39-پ

بخشنامه اضافه کنید [ip of vms] ماسک 255.255.255.255 192.168.1.39-پ

دستور فوق به رایانه شما می گوید که سرور پروکسی MagicJack در حال حاضر در 192.168.1.39 است که آدرس بدی است ، بنابراین MagicJack سرور موجود بعدی را امتحان می کند و امیدوارم کمتر شلوغ باشد. گزینه -p به رایانه شما می گوید که مسیر را در حال اجرا نگه دارد ، یا پس از راه اندازی مجدد آن را به خاطر بسپارید. اگر می خواهید از یک سرور پروکسی خاص استفاده کنید (یعنی تصمیم می گیرید که سرور آستین ، تگزاس بهترین از همه باشد) ، شما اساساً فرایند فوق را تکرار می کنید ، اما هر سرور پروکسی را بجز موردی که می خواهید استفاده کنید مسدود می کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا