دنیای وب

مشکلی در وب ندارید؟

اگر وب سایت شما کار می کند ، و این بهترین چیزی است که می توانید در مورد آن بگویید ، بدون شک “مشکلات وب” دارید.

مشکلات وب مواردی هستند که وقتی وب سایت شما عملکرد ضعیفی دارد … یا اصلاً کار نمی کند. متأسفانه ، این وضعیت اغلب اتفاق می افتد.

بسیاری از صاحبان مشاغل در انتخاب یک توسعه دهنده وب دقت کافی را ندارند. آنها یک سایت زیبا می بینند …. رنگ های زیبا ، شاید فلش زیاد و موسیقی عالی … و آنها تصمیم می گیرند ، “وای! این همان چیزی است که ما می خواهیم.” برخی از طراحان برای توسعه وب سایت ها استخدام می کنند تا نتیجه نهایی را انتظار نداشته باشند. جای تعجب نیست که توسعه دهندگان وب و طراحان وب لزوماً یکسان نیستند.

برخی از بهترین توسعه دهندگانی که من می شناسم فقط متخصصانی هستند که سایت هایی را توسعه می دهند یا می سازند. آنها برنامه نویسی و همه کارهای پس زمینه را انجام می دهند و اطمینان حاصل می کنند که سایت به راحتی قابل حرکت است و سایت در چندین سیستم عامل و مرورگر کار می کند. و برخی از بدترین سایتهایی که من دیده ام توسط طراحان گرافیک انجام شده است که تصمیم به توسعه یافتن دارند. با کمترین دانش از آنچه در وب سایت کسب و کار من قرار دارد ، نتیجه نهایی غیر از بروشور آنلاین بسیار بی فایده است.

خوشبختانه سایتهایی که کار نمی کنند قابل رفع هستند. بله ، سرگرم کننده نیست که سایتی را که برای ساخت آن فقط به شخصی پرداخت کرده اید از نو بسازید. اما این یکی از نکات منفی تاجر بودن است. اشتباه خواهید کرد به خصوص اگر سعی دارید پس انداز کنید و با صاحب کمترین قیمت کار کنید. یا حتی اگر نویسنده زیادی نیستید ، خودتان بنویسید. یا ، شما سوالات صحیحی را که می توانید هنگام استخدام “متخصص” از قبل بپرسید ، نمی دانید.

بنابراین بیایید نگاهی به برخی از اصلاحات سایتی بیندازیم که کار نمی کند. برای تبدیل وب سایت شما به ابزاری سودآور در بازاریابی که قرار بوده باشد ، چه کارهایی باید انجام شود؟

1. آیا بازدید کننده سایت شما می تواند به راحتی بفهمد چه چیزی را می فروشید یا ارائه می دهید؟ یا اینکه مزایای آن در بسیاری از تبلیغات اغراق آمیز بازاریابی نهفته است؟

رفع: آنچه را انجام می دهید بگویید. مزخرف نیست اگر طیف کاملی از وسایل غواصی را در غرب میانه ارائه می دهید ، این را بگویید. واضح و ساده در صفحه اصلی و همچنین صفحه محصولات.

2. آیا کپی خوان شما دوستانه است؟ یا پر از اصطلاحات فنی گیج کننده است؟

رفع اشکال: یک نویسنده متن استخدام کنید که می داند چگونه برای وب بنویسد. متن رسمی رسمی دستوری را خالی کنید. وب سایت ابزاری ساده برای بازاریابی است. به صورت فردی فکر کنید. هنگام مکالمه با یک مشتری بالقوه نحوه صحبت خود را بنویسید.

3. آیا پیمایش سایت بصری است یا یافتن اطلاعات کابوس است؟

رفع: نشستن با چند نفر که چیزی کم یا چیزی از پیشنهادات آنها را نمی دانند. از آنها بخواهید به سایت شما مراجعه کنند و موارد خاصی را پیدا کنند. به سرعت خواهید فهمید که کجاها مشکلاتی وجود دارد. این مشکل را برطرف کنید تا بازدید کننده شما بیش از سه کلیک بتواند هر آنچه را که لازم دارد دریافت کند.

4- آیا فونت ها آنقدر بزرگ هستند که بدون خستگی چشم شما را بخوانند؟ یا این نوع کوچکی است که برای شیک و جالب بودن سایت مورد استفاده قرار می گیرد؟ یا بسیاری از نوشته های معکوس (سفید) در پس زمینه تاریک.

رفع اشکال: خواندن نسخه شما را برای افراد دشوار نکنید. در حالت فعلی ، شما نمی توانید نحوه تنظیم نظارت بر افراد را کنترل کنید. بنابراین به قلم های وب دوستانه در اندازه هایی که مردم می توانند بخوانند پایبند باشید. و به یاد داشته باشید ، نوشتن رو به عقب به طور کلی در صفحه نمایش آسان نیست. کم استفاده کنید!

5- آیا چراغ چشمک زن و اشیای متحرکی وجود دارد که ارتباط خاصی با کاری که شما انجام می دهید نداشته باشد؟

رفع اشکال: مگر اینکه شما یک هنرمند ، نوازنده یا طراح باشید که از فلاش برای برجسته کردن کار شما استفاده می کند ، فلش را بردارید! آزار دهنده است و باعث حواس پرتی می شود … مخصوصاً در PDA یا تلفن همراه زیرا ممکن است بارگیری کند انجام شود.

6. آیا یافتن اطلاعات تماس خود در هر صفحه آسان است؟ ایمیل ها عالی هستند اما برای مواقعی که عجله دارید و گرسنه نیستید.

رفع: ساده شماره تلفن خود را در هر صفحه قرار دهید – در هدر یا پاورقی. حتی یک چهره پررنگ و نزدیک به بالای صفحه بهترین حالت است. و اگر پیام های فوری دارید ، آنها را نیز وارد کنید. دسترسی مشتریان شما را برای شما آسان کند.

7. آیا صفحات به سرعت نشان داده می شوند یا هنگام بارگذاری سایت تأخیری وجود دارد؟ در اینترنت موارد کمی آزار دهنده تر از انتظار برای بارگذاری سایت هستند.

رفع: تصاویر را کوچکتر و از دقت کمتری برخوردار کنید. اگر نمی توانید این کار را انجام دهید ، طراح یا توسعه دهنده می تواند این کار را انجام دهد. علاوه بر این ، توسعه دهنده می تواند بررسی کند که چگونه سایت شما با استفاده از همه مرورگرهای مختلف در همه سیستم عامل ها ظاهر می شود – در صورتی که (برای مثال اولین بار این کار را نکرده است) این کار هرگز انجام نشده است.

8- آیا سایت شما به سرعت در جستجوها ظاهر می شود؟ یا در حالی که همه رقبای شما در میان ده برتر هستند در صفحه 4 هستید؟

رفع: سایت خود را برای موتورهای جستجو بهینه کنید. این ممکن است به سادگی برخی از بازنویسی ها باشد تا کلمات کلیدی و عبارات بیشتری را به نسخه خود اضافه کنید. یا عناوین صفحه را اضافه کنید. یا زیرعنوان ها با درشت. یا ، بسته به نحوه طراحی سایت شما در ابتدا ، ممکن است شامل یک طراحی مجدد کامل باشد. اگر یک سایت قدیمی با قاب ها ، کلمات کلیدی پنهان به عنوان گرافیک یا کلمات جستجوی کلیدی در پایین صفحه ایجاد کرده اید – یا هیچ کلمه کلیدی جستجو ندارید (بله ، این اتفاق می افتد!) ، شما نیاز به یک طراحی مجدد دارید.

خبر خوب این است که سایت های بد قابل رفع هستند. و اگر درست انجام شود ، مشکلات وب می توانند به شگفتی های وب تبدیل شوند!

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا