دنیای وب

مصرف گرایی آفریقایی-آمریکایی و بازاریابی رسانه های اجتماعی

آیا محصول یا مفهومی دارید که باید به مشتریان آفریقایی-آمریکایی بفروشید؟ آیا ابزار و اطلاعات مورد نیاز برای رسیدن به بازار هدف خود را دارید؟ آیا شرکت های بزرگ بیشتر از شما در مورد تبلیغات می دانند؟ اگر پاسخ شما به این سوالات مثبت است، باید به بازاریابی رسانه های اجتماعی نگاه کنید. شرکت های بزرگ متوجه شده اند که آینده تبلیغات موفق محصول در توییتر، فیس بوک، مای اسپیس است و به اجبار از این شکل تبلیغات برای ورود به بازار خود استفاده می کنند و شما هم می توانید!

آنها چه می دانند که شما نمی دانید؟

آنها آمار را می دانند: بیش از 1.73 میلیارد نفر در حال حاضر آنلاین هستند. تا چند سال دیگر میلیون ها مورد دیگر در اینترنت وجود دارد. مصرف کنندگان آفریقایی-آمریکایی در حال تبدیل شدن به یک نیروی محرکه در آمریکا هستند. شرکت‌های بزرگ پول زیادی را خرج می‌کنند تا بفهمند دلارهای تبلیغاتی‌شان به کجا می‌رود و متوجه می‌شوند که مصرف‌کنندگان آفریقایی-آمریکایی «تنگ» زیادی روی پول خود می‌زنند. شرکت تبلیغاتی که کمپین های تبلیغاتی موثر برای مشتریان سیاه پوست ایجاد می کند، موفقیت بزرگی داشته است!

چه کسی در فیس بوک است؟

Verizon دریافت که آفریقایی‌تبارها با در نظر گرفتن این موضوع، 1300 دقیقه در ماه را صرف صحبت کردن، پیامک و تبلیغات می‌کنند. در حال حاضر، 20٪ از کارکنان Verizon آفریقایی-آمریکایی هستند و تخمین زده می شود که 24٪ از کارکنان تازه استخدام شده Verizon آفریقایی-آمریکایی هستند. آنها با اهدای 28 میلیون دلار خود را در جامعه سیاه پوستان تثبیت کردند. تبلیغات رسانه های اجتماعی سود زیادی برای Verizon داشته است.

پروکتور و گمبل دریافتند که زنان سیاه پوست سه برابر بیشتر از سایر مصرف کنندگان زن برای محصولات بهداشتی و زیبایی پول خرج می کنند. آنها وب سایت “My Black is Beautiful” را در فیس بوک راه اندازی کردند و اکنون 55000 عضو دارد.

“Girls’ Night Out” که توسط Home Depot توسعه داده شده است، زنان سیاهپوست صاحب خانه را تشویق می کند که به صورت رایگان با بهسازی خانه و مشاوره پروژه وارد شوند. Home Depot همراه با کلاس‌های DIY خود، کمک مالی 15000 دلاری را برای کالج‌ها و دانشگاه‌های سیاه حمایت کرده است تا در بهبود و بازسازی محوطه دانشگاه استفاده شود. “Girls’ Night Out” یک موفقیت بزرگ و نمونه ای عالی از ارائه یک شرکت بزرگ به جامعه بود.

ولز فارگو با خرید بانک واچوویا، روابط خوبی را که واچویا با جوامع سیاه پوست در سراسر جنوب شرقی برقرار کرده بود، ایجاد و ایجاد کرد. ولز فارگو در چهار سال گذشته با انجمن ملی MBA سیاه‌پوست برای تجلیل از کارآفرینان آفریقایی-آمریکایی همکاری کرده است.

در حالی که این نمونه کوچکی از نحوه استفاده شرکت های بزرگ و موفق از فیس بوک، مای اسپیس و توییتر است، اما همچنین نشانه خوبی از کارآمد بودن تبلیغات رسانه های اجتماعی است. شرکت های بزرگ به این موضوع پی می برند و به زور به مشتریان آفریقایی-آمریکایی خود می فروشند.

اگر برای آنها کار کند …

اگر Verizon، Home Depot، Wells Fargo و Proctor and Gamble در مای اسپیس، توییتر و فیس‌بوک به موفقیت دست یافته‌اند، آیا شما و محصولاتتان نباید در آنجا نیز تبلیغ کنید؟

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا