ساختمان و مسکن

معاملات هتل شیکاگو: توصیه هایی در مورد محل اقامت و کارهایی که باید در سفر انجام دهید

از آنجا که این سومین شهر بزرگ ایالات متحده است ، شیکاگو با بسیاری از هتل های ارزان قیمت پر شده است. چه برای بازدید از شهر ویندوز بخاطر شغل و چه از نظر تفریحی ، اتاق ها و سوئیت های متنوعی را انتخاب کنید. با تشکر از سیستم چشمگیر حمل و نقل عمومی ، شما حتی ممکن است مجبور به اجاره خودرو نباشید. فقط کافی است معاملات آنلاین هتل شیکاگو را پیدا کرده و قیمت ها را با یکدیگر مقایسه کنید.

بسیاری از کارشناسان ماندن در حلقه یا مرکز شهر را توصیه می کنند ، زیرا نزدیک به بسیاری از وقایع شهر است. برخی از هتل های مقرون به صرفه تر در مرکز شهر عبارتند از هتل Central Loop ، هتل ریور ، ویندام گراند شیکاگو Riverfront و هتل فلیکس.

مطمئناً می خواهید از “مایل باشکوه” ، بهترین مکان برای خرید در IL بازدید کنید. کمبود فروشگاه های مارک تجاری ، بوتیک های لوکس ، فروشگاه های تخفیف و موارد دیگر وجود ندارد. اگر به صحنه شیکاگو بلوز علاقه دارید ، در جنوب Loop ماندگار شوید. در طول ماه ژوئن ، Grand Grand Park شیکاگو پر می شود.

شاید بخواهید از معاملات هتل شیکاگو در ساختمانهای تاریخی مانند هتل وایتهال ، Staypineapple در آلیس ، درک و وارویک آلرتون دیدن کنید. این هتل ها حداقل 100 سال است که در کنار هم هستند و ترکیبی کامل از شیکاگو تاریخی با امکانات مدرن را ارائه می دهند. Palmer House (هیلتون) همچنین دارای یک لمس عاشقانه است و از دو رستوران محبوب ، یک باشگاه بهداشتی و یک آبگرم برخوردار است. همچنین به رستوران های دیگر و خرید بسیار نزدیک است.

اگر می خواهید به سایت هایی مانند پردیس موزه ، موسسه هنری ، چشمه باکینگهام ، سرباز میدان ، سرباز میدان ، سد آواریوم و آدلر پلتاریوم مراجعه کنید ممکن است ارزش اقامت در کنار گراند پارک را داشته باشد. از جمله هتل های بودجه ای که باید در نظر بگیرید هتل مسافرتی Essex در شیکاگو ، هتل ویرجین ، هتل جاسلین و Holiday Inn Chicago است. در واقع بیش از 100 گزینه اقامتی در شعاع دو مایلی در اطراف گراند پارک وجود دارد ، بنابراین شما در پیدا کردن معاملات هتل شیکاگو در این بخش از شهر مشکلی نخواهید داشت.

توصیه هایی برای معاملات هتل شیکاگو

هیچ راهنمایی برای شیکاگو بدون ذکر وریگلی فیلد کامل نخواهد بود. اگر می خواهید کابین ها را ببینید ، برخی از پیشنهادات شامل هتل Versey – Days Inn ، Villa D ‘Citta ، Hotel Lincoln یا Hotel Majestic است. در حالی که افراد دیگری نیز وجود دارند ، اینها اقامتگاه اقتصادی ارائه می دهند.

فصل بیس بال ارزانترین زمان برای بازدید از شهر بادی نیست. اگر با قرار ملاقات های خود انعطاف پذیر هستید و از بازی Cubs دلخور نیستید ، ممکن است بخواهید تا بازدید از زمستان صبر کنید ، مگر اینکه کنفرانسی در شهر برگزار شود. ماه های ژانویه تا مارس بهترین زمان برای یافتن معاملات هتل شیکاگو است. هنگام تصمیم گیری برای رزرو پرواز خود ، در انتخاب بسته تعطیلات که شامل بلیط نیز هست ، در نظر بگیرید.

به کدهای تخفیف آنلاین علاقه دارید؟ از شانس خود برای صرفه جویی در هزینه های زیاد در سفر خود استفاده نکنید. میتونی پیدا کنی معاملات هتل شیکاگو با مرور سایت یا استفاده از موتور جستجو. می توانید نتایج خود را باریک کنید و فقط مکانهای اقامتی را در مناطق خاص شهر جستجو کنید یا گزینه ها را براساس قیمت مشاهده کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا