دنیای وب

معجزه کتابهای الکترونیکی قابل تعویض

من برای اولین بار حدود چهار سال پیش وقتی که به برنامه فروش سهام سایت پیوستم ، به علائم تجاری یا کتابهای الکترونیکی قابل ویروس تغییر پیدا کردم. با تغییر نام تجاری یکی از “دوره های کارشناسی ارشد” و سپس گذراندن آن دوره به مشتریان بالقوه ، می توان کلیه برنامه های فروش وابسته را ارتقا داد. کتاب الکترونیکی که علامت آن قابل تغییر است (برای کسانی که نمی دانند) هر کتاب الکترونیکی است که می تواند با استفاده از لینک های کمیسیون خود شما را بسازید و بفروشید. با ایجاد یک کتاب الکترونیکی قابل تغییر در تجارت الکترونیکی ، به همه توزیع کنندگان خود انگیزه ای برای فروش کتاب الکترونیکی خود می دهید زیرا آنها هم اکنون می توانند درآمدی درآمدی داشته باشند یا حقوق تغییر علائم تجاری را به فروشندگان دیگری بفروشند که پس از آن می توانند همین کار را انجام دهند و غیره. این فرآیند باعث می شود کتاب الکترونیکی شما دقیقاً مانند ویروس از شخصی به شخص دیگر پخش شود. از این رو نام “ویروس الکترونیکی” (کتاب الکترونیکی). به عنوان خالق اصلی کتاب الکترونیکی ویروسی ، شما با داشتن محصولات پیشنهادی در کتاب الکترونیکی یا با نگه داشتن برخی از لینک های خود ، درآمد کسب می کنید.

تا همین اواخر ، ایجاد کتابهای الکترونیکی قابل تغییر با علائم تجاری فقط با پرونده های exe امکان پذیر بود. تا آن زمان فقط با بودجه زیادی در اختیار بازاریابان اینترنت بود. شگفت آور ، اکنون یک برنامه نسبتاً ارزان به نام Viral PDF وجود دارد که به شما امکان می دهد کتابهای الکترونیکی ویروسی خود را ایجاد کنید. PDF Viral به مدیر وب سایت یا مقام بازاریابی اینترنتی کمک می کند تا پیوندهایی را با نام تجاری مجدد در کتاب های الکترونیکی یا گزارشات ایجاد کند ، بنابراین برنامه های وابسته ، وب سایت ها ، اطلاعات شرکت و اطلاعات تماس را ارتقا می بخشد. من فهمیدم که این برنامه برای استفاده غیرمعمول است و به شما امکان می دهد لینک های داخلی را طبقه بندی کنید و کدام لینک ها قابل استفاده نیستند. مارک ویروسی PDF های Office Office مانند PDF ، یک آشپز پنج ستاره ، نان تست را بی دردسر می کند. مشکلی در تغییر نام رمزنگاری 40 بیتی یا حتی 128 بیتی با نام تجاری Viral PDF وجود ندارد. راه اندازی آسان “کلیک و نقطه” فقط چند دقیقه برای شروع کار طول می کشد. باور کنید ، من هرگز بدون استفاده از ویروس PDF هرگز اقدام به بازاریابی ویروسی دیگری نخواهم کرد.

دریافت ترافیک با کتابهای الکترونیکی ویروسی “یک تاکتیک راهنمایی و رانندگی رایگان” است ، به این معنی که هزینه تبلیغات را پرداخت نمی کنید. شرکتهای تابعه من بسیار شاد هستند زیرا می توانند کتاب الکترونیکی من را با فرمت PDF برای افزایش ترافیک و افزایش فروششان سفارشی کنند. این باعث افزایش ترافیک و فروش آزاد به من می شود. کتاب الکترونیکی ویروسی که به خوبی نوشته شده است می تواند یک بار تلاش کند تا در حین خواب شما درآمد کسب کند. بازاریابی ویروسی مقرون به صرفه ترین نوع تبلیغات است زیرا می توانید هر روز بدون پرداخت هزینه تبلیغات ، اطلاعات مربوط به وب سایت یا لینک های وابسته خود را ارسال کنید. تبلیغ محصولات با کتابهای الکترونیکی ویروسی با فرمت PDF یک استراتژی اثبات شده است که توسط بسیاری از بهترین بازاریاب های آنلاین استفاده می شود. متقاعد کردن یک بازاریاب بازاریابی برای ارتقاء کتاب الکترونیکی ویروسی شما بسیار آسان است و فقط یک نفر برای بدست آوردن توپ نیاز به تهیه کتاب الکترونیکی ویروسی شما دارد. بنابراین ، هنگامی که می توانید 10،000 دلار برای تبلیغات گوگل و 1000 دلار در اسرار راهنمایی و رانندگی هزینه کنید ، می توانید با صرف 97 دلار برای یک نسخه از ویروس PDF ، به نتایج مشابه یا حتی بهتر برسید.

در حال حاضر Viral PDF چند رقبای ارزان تر مانند Turbo PDF و Internet Renegade دارد که استفاده از آنها نیز آسان است و دقیقاً همانند ویروس PDF را انجام می دهد. دو تفاوت عمده وجود دارد. ابتدا ، با شروع ایجاد کتابهای الکترونیکی برای تغییر مارک با استفاده از ویروس PDF ، شما به طور خودکار شروع به ارتقاء برنامه وابستگی آنها در ابزار تغییر نام تجاری می کنید که توزیع کنندگان برای ایجاد PDF خود از آن استفاده می کنند. در مورد پول آسان صحبت کنید ثانیا ، ویروس PDF به شما امکان می دهد طبقه بندی کنید به عنوان هر چیزی که برچسب آن قابل تغییر است در پرونده PDF موجود است. این بدان معناست که تأمین کنندگان و شرکت های وابسته شما می توانند نام ، وب سایت و آدرس ایمیل خود را در کتاب الکترونیکی شما درج کنند ، به آنها امکان می دهد کتاب الکترونیکی شما را بصورت گویا به فروش برسانند. اگر واقعاً می خواهید پتانسیل فروش خود را به حداکثر برسانید و از تلاش های یکبار مصرف خود برای افزایش درآمد برای زندگی بهره مند شوید ، حتماً باید نسخه ای از ویروس PDF را تهیه کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا