معرفی تیزترین چاقو های سلاخی و قصابی زنجان

چاقوی مخصوص قصابی و کشتارگاه سفارشی

حتما دیده اید که کسانی که در کشتارگاه و یا قصابی ها هستند از یک چاقوی بسیار تیز با سایز متوسط و یا کوچک استفاده میکنند که به کمر خود متصل کرده اند! این گونه چاقوها عموما دارای طول 26 الی 20 سانت میباشد و با یک جلد همراه میباشد که قابلیت متصل شدن به دور کمر را دارد!این گونه چاقوها را میتوان یکی از چاقوهای بسیار تیز نام برد فرد مصرف کننده به نهایت تیزی چاقویش احتیاج دارد و دوست دارد تنها با کشیدن یکبار بر روی گوشت و یا گردن گاو و گوسفند کاملا کار را یک سره بکند! وزن مناسب در این نوع چاقوها بسیار گزینه ی حیاتی میباشد! و عموما قصاب ها به دنبال سبک ترین چاقو هستند تا بتوانند از آن استفاده کنند!

چاقو | زنجان

محصول پیش رو هم یکی از این مدل چاقوها میباشد که در بالاترین سطح کیفیت جای دارد و با استفاده از بهترین متریال ساخته شده است و از یک جلد چرم طبیعی دست دوز نیز هم بهره میبرد که قابلیت اتصال به دور کمر فرد را دارد! کاملا این محصول سنتی و دستساز میباشد و حاصل دست رنج استاد هادی فضلی از استادان شناخته شده استان زنجان میباشد! آلیاژ استفاده شده از آلیاژهای بسیار مرغوب و درجه یک با ویژگی های منحصربفرد میباشد که شما را کاملا از خریدتان راضی نگه خواهد داشت!

جنس تیغه چیست؟

آلیاژ o1 یک آلیاژ سخت و قابل قبول برای استفاده در ساخت چاقو میباشد! اول از همه باید بگوییم،باید از تیغه در برابر رطوبت و مایعات مراقبت کنید تا دیگه دچار زنگ زدگی نیز نشود که در قسمت اخر توضیحاتی مختصری از نحوه ی نگهداری خواهیم گفت،فولاد o1 دارای ویژگی های خوبی است و از این ویژگی های خوب میتوان به تیز شدن راحت، حفظ لبه، مقاومت بالا در برابر سایش لبه و سختی تا 62 درجه راکول سی نام برد! برای شما که به دنبال یک محصول خود و کاربردی هستید بسیار مهم است که چاقو بی نهایت تیز باشد و شما بتوانید از محصول به طور عالی استفاده کنید! از این بابت هیچ شکی نداشته باشید بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.

نکته ی بسیار مهم دیگر فول تنگ بودن کار میباشد یعنی تیغه سر تا سر یک تکه میباشد که خبر خوبی برای شما میباشد زیرا محصول در این صورت دارای مثاومت بالایی خواهد بود و دیگر خبری از شکستن شدن تیغه در برابر فشار زیاد نخواهد بود!

ارگونومی محصول به گونه ای میباشد که کاملا در کف دست شما جای میگیرد و حس واقعا خوبی به شما انتقال میدهد! باید بسیار مراقب خودتان در هنگام استفاده باشید تا در هنگام استفاده به خود آسیبی نزنید!فرقی ندارد جثه ی شما بزرگ و یا کوچک باشد طراحی این چاقو به گونه ای بوده است که کاملا ساده ولی در عین حال بسیار کاربردی باشد!بهداشت وسیله در برخی مشاغل بسیار مهم است و این امر نیز در قصابی و کشتارگاه که کاملا با سلامت مردم در تماس هست بسیار بیشتر است!

پس باید شما از چاقویی استفاده کنید که پس از هر بار مصرف به راحتی بتوانید تمام سطج چاقو را پاک و تمیز کنید و امکان نفوذ مواد به نقطه های مختلف چاقو وجود نداشته باشد! این چاقو به گونه ای طراحی شده است که کاملا سطح پوشیده ای دارد و کاملا این امر برای شما راحت میباشد.

جنس دسته از چیست؟

چوب بلوط،چوب بلوط انواع مختلفی دارد  و از چوب های بسیار پرکاربرد نیز در صنایع میباشد،این چوب بسیار سخت و خوش نقش میباشد و دارای رنگ بندی های مختلفی نیز میباشد که در مناطق مختلفی می روید!چوب های بلوط از رنگ های روشن تا تیره دارای رنگ بندی میباشد و این مدل استفاده شده از چوب بلوط 20 ساله رنگ روشن و کاملا خشک میباشد که دارای نقش های ریزی میباشد!این چوب به علت کارایی و دوام یکی از بهترین متریال ها میباشد که برای این چاقو انتخاب شده است!

جنس جلد از چیست؟

همان در ابتدا اشاره شد از بهترین متریال ها در ساخت این محصول استفاده شده است! سخت کاری عالی ، آهنگری کاملا سنتی و کیفیت عالی همه باعث این امر میشود که ما محصولی با کیفیتی داشته باشیم و مهم است این چاقو نیز با یک جلد با کیفیت چرمی همراه باشد تا همه چیز تکمیل شود.

این محصول از یک جلد چرم طبیعی بهره میبرد که بصورت دستی ساخته و دوخته شده است و دارای کیفیت بسیار عالی میباشد و به شما این امکان را میدهد چاقو را داخل جلد با نهایت امنیت قرار دهید و در هنگام نیاز سریعا به چاقو دستسرسی داشته باشید!

نکته: همانطور که در قسمت ابتدایی اشاره شد برای نگهداری از این تیغه باید تیغه همیشه خشک باشد زیرا در برابر رطوبت و مایعات دچار زنگ زدگی میشود و برای حل این موضوع شما میتوانید بعد از خشک کردن تیغه آن را کاملا آغشته به روغن پارافین نمایید با این روش دیگر به هیچ عنوان رطوبت و لکه نمیتواند خللی در کیفیت محصول داشته باشد! البته زنگ زدن یک آلیاژ به هیچ وجه دلیل بر بی کیفیتی محصول نیست و تنها یک واکنش شیمیایی محصول در برابر تماس با رطوبت و مایعات میباشد چرا که گران ترین چاقوها نیز از این مدل آلیاژها استفاده میکنند!

چاقوی مخصوص قصابی و کشتارگاه سفارشی

حتما دیده اید که کسانی که در کشتارگاه و یا قصابی ها هستند از یک چاقوی بسیار تیز با سایز متوسط و یا کوچک استفاده میکنند که به کمر خود متصل کرده اند! این گونه چاقوها عموما دارای طول 26 الی 20 سانت میباشد و با یک جلد همراه میباشد که قابلیت متصل شدن به دور کمر را دارد!

این گونه چاقوها را میتوان یکی از چاقوهای بسیار تیز نام برد فرد مصرف کننده به نهایت تیزی چاقویش احتیاج دارد و دوست دارد تنها با کشیدن یکبار بر روی گوشت و یا گردن گاو و گوسفند کاملا کار را یک سره بکند! وزن مناسب در این نوع چاقوها بسیار گزینه ی حیاتی میباشد! و عموما قصاب ها به دنبال سبک ترین چاقو هستند تا بتوانند از آن استفاده کنند!

محصول پیش رو هم یکی از این مدل چاقوها میباشد که در بالاترین سطح کیفیت جای دارد و با استفاده از بهترین متریال ساخته شده است و از یک جلد چرم طبیعی دست دوز نیز هم بهره میبرد که قابلیت اتصال به دور کمر فرد را دارد! کاملا این محصول سنتی و دستساز میباشد و حاصل دست رنج استاد هادی فضلی از استادان شناخته شده استان زنجان میباشد! آلیاژ استفاده شده از آلیاژهای بسیار مرغوب و درجه یک با ویژگی های منحصربفرد میباشد که شما را کاملا از خریدتان راضی نگه خواهد داشت!

ما در فروشگاه ما همواره بهترین چاقو قصابی دست ساز و تجهیزات آشپزخانه صنعتی را با بالاترین کیفیت و کمترین قیمت به مشتریان و مخاطبین خود رعضه می نماییم. برای استعلام قیمت بهترین چاقو قصابی دست ساز  و خرید چاقوی قصابی  دست ساز  با یکی از شماره تلفن های ما در فروشگاه لوکس نایف تماس بگیرید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا