بازرگانی

معرفی خنک کننده ضد یخ + بررسی تخصصی ویژگی های محصول

ضد یخ خنک کننده
ترموستات خنک کننده ضد یخ سیستم های تهویه یکی از کنترل های عملی و پیشگیرانه در شاسی این مدل است. در سیستم های برودتی ، انسداد مسیر جریان باعث خرابی پمپ می شود و چرخه برودتی و خنک کننده دستگاه را مختل می کند.
همچنین ، پس از کاهش جریان آب و سو su استفاده ، عملکرد سوئیچ جریان احتمال شکستگی یا یخ زدگی لوله ها را افزایش می دهد. ضد یخ دستگاه در این شرایط فعال شده و از آسیب رسیدن به اجزای مایع خنک کننده و قطعات آن جلوگیری می کند. در این رابطه باید توجه داشت که ضد یخ در قسمت پایین اواپراتور خنک کننده نصب و اجرا می شود.

لازم به ذکر است که ضد یخ ماده خنک کننده ای مشابه ساختار و ساختار ترموستات است ، اما از نظر نوع طبقه بندی ضد یخ با ترموستات متفاوت است. به طور معمول ، مدولاسیون دمایی این قسمت در محدوده دما از منفی 5 تا بعلاوه 25 درجه سانتیگراد اعمال می شود. در شرایط عادی ضد یخ دستگاه در دمای 2 تا 4 درجه تنظیم می شود.

بر این اساس ، در حین کارکرد چیلر ، هنگامی که دمای آب در اواپراتور به 2 درجه می رسد ، از ضد یخ استفاده می شود و جریان الکتریکی مدار کمپرسور استان ها ، این فرآیند علاوه بر جلوگیری از افت دما ، از قطعات اواپراتور دستگاه به آرامی یخ می زند
همچنین ، سنسور ضد یخ در محل خروجی آب اواپراتور قرار دارد. گرفتگی لوله های آب ، دریچه های ورودی بسته ، خرابی ترموستات و خرابی پمپ گردش آب می تواند از مهمترین عوامل در کاهش دمای آب در بخش اواپراتور چیلر باشد.

ویژگی های ضد یخ
ترموستات خنک کننده ضد یخ برای جلوگیری از یخ زدگی و یخ زدگی آب که به داخل سیم پیچ های گرما به خصوص در زمستان جاری می شود ، بسیار مفید است. این قسمت نقش کنترل سیستم های تهویه مطبوع نوع مبرد را دارد. یک دکمه تنظیم مجدد روی شاسی این قسمت وجود دارد.
بر این اساس ، اگر دستگاه خاموش باشد ، سیستم نمی تواند به طور خودکار متصل شود. علاوه بر این ، طراحی کلید مکانیکی در ساختمان این قطعه تغییری در درد و رنج ایجاد نمی کند و قفل شده است. ضد یخ معمولاً به عنوان یک واحد کنترل محافظ در ساختار تجهیزات تبرید عمل می کند.
از نظر بدنه و ساختار قابل توجه است ، خنک کننده ضد یخ از مواد و مواد با کیفیت برتر طراحی و ساخته شده است. طراحی و ساخت این قطعه مطابق با آخرین فن آوری ها و استانداردهای جهانی است.

بسته به نوع و مدل ، محدوده دمایی عملکرد ضد یخ منفی 5 تا مثبت 28 درجه سانتیگراد برآورد می شود.

مقاومت محیطی بالا مانع از سایش این قسمت محافظ می شود. شامل ابعاد کوچک و جمع و جور ، وزن مناسب ، کارایی بالا و عملکرد مشخصات کولر گازی ضد یخ.
علاوه بر استفاده در یخچال ، کولر و وسایل گرمایشی ، یکی از مهمترین کاربردها و کاربردها است. ضد خنک کننده در نظر گرفته شده است.
اهمیت خنک کننده ضد یخ
اگر دمای اواپراتورهای آب کمتر از دمای تنظیم شده باشد ، باعث سو mal عملکرد فرآیند و چرخه تبرید سیستم های تبرید می شود. عدم حل این مشکل صدمات و مشکلات زیادی به دستگاه وارد می کند. عملکرد صحیح و بهینه چرخه تبرید تجهیزات تبرید به دمای اواپراتور بستگی دارد.
بر این اساس ، کاهش دمای این بخش باعث کاهش کارایی و ضریب عملکرد خنک سازی می شود. علاوه بر این ، دمای آب در اواپراتور کاهش می یابد و باعث یخ زدگی آب می شود ، لوله های مبدل حرارتی را مسدود کرده و به آنها آسیب می رساند.از خنک کننده ضد یخ برای جلوگیری از این مشکلات و محافظت از اجزای سیستم ، به ویژه هنگامی که درجه حرارت پایین است ، استفاده می شود. بنابراین ، هنگامی که دمای آب مایع به دمای نزدیک به انجماد می رسد ، ترموستات ضد یخ مدار الکتریکی کمپرسور را به حالت خاموش تغییر می دهد.
در نتیجه این فرآیند از یخ زدگی و یخ زدگی آب در لوله های اواپراتور و آسیب شدید قسمت های دستگاه جلوگیری می شود. این قسمت اغلب برای کارکرد و عملکرد به صورت سری به واحد کنترل ایمنی متصل می شود. با فعال شدن واحد کنترل ایمنی ، کمپرسور دستگاه غیرفعال شده و از ادامه کار سیستم جلوگیری می شود. این روند ادامه می یابد تا زمانی که دکمه تنظیم مجدد توسط اواپراتور دستگاه فعال شود.
لازم به ذکر است که وقتی دمای آب در اواپراتور پایین است ، یکی از بهترین راه حل ها برای جلوگیری از بروز مشکلات جدی و نقص در سیستم های برودتی ، استفاده از ضد یخ است.
با کارشناسان مرکز دات کام مشاوره رایگان بگیرید و برای بهترین مشاوره خرید با شماره های زیر تماس بگیرید
1021-3
05313

منبع:
https://tasisat.com/antifreeze-chiller/
تاریخ انتشار :
2021-04-28 10:00:19.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا