ساختمان و مسکن

معماران برای طراحی بهترین برنامه های خانه حرفه ای هستند

آیا قصد دارید در آینده نزدیک خانه ای بسازید؟ باید اطمینان حاصل کنید که خدمات معماری حرفه ای را که برای شما برنامه ریزی می کند ، استخدام کرده اید.

چگونه می توان بهترین برنامه را بدست آورد

برای به دست آوردن بهترین برنامه ، شما باید از خدمات معمار حرفه ای استخدام شوید. برای اینکه معمار بتواند به نتایج کاملی برسد ، باید با او بنشینید و افکار خود را به او اطلاع دهید.

چیزهایی که باید به او بگویید نیازهای زندگی شماست. در اینجا باید به او بگویید که چند فرزند دارید یا انتظار دارید که داشته باشید. همچنین باید به او بگویید که شما به چه سبک زندگی می خواهید زندگی کنید. به عنوان مثال ، اگر می خواهید میهمانان خود را در خانه خود لذت ببرید.

همچنین باید از حریم خصوصی خود به معمار اطلاع دهید. اگر شما یک شخص خصوصی هستید ، باید از معمار بخواهید که در مورد طراحی خانه خود به شکل L یا U فکر کند ، همچنین باید از معمار بخواهید که پنجره ها و درها را به شکلی طراحی کند که حریم شخصی شما را بخواهد.

نکته دیگری که باید توضیح دهید مبلمانی است که قصد دارید در خانه خود از آنها استفاده کنید. شما باید اندازه و نوع مبلمان مورد نظر خود را به معمار بگویید. این به معمار این امکان را می دهد تا خانه ای طراحی کند که برای شما مناسب باشد.

منطقه لوطی شما نقش عمده ای در برنامه ریزی خانه شما دارد. بنابراین ، باید توجه زیادی به آن داشته باشید. هنگام صحبت با معمار خود ، باید توضیح دهید که آیا می خواهید فضایی برای صرفه جویی در فضای باغ باشد یا می خواهید استخر ، باغ یا منظره داشته باشید.

چقدر باید انتظار داشته باشید که بپردازید؟

معماران مختلف هزینه های مختلفی را پرداخت می کنند. با این حال ، شما باید خود را برای پرداخت حدود 6-8٪ به عنوان هزینه معماری آماده کنید. برای یافتن ارزانترین حرفه ای ، باید از تعدادی از معماران بازدید کنید و خدماتی را که ارائه می دهند بیابید.

وقتی معمار مناسبی پیدا کردید ، باید قراردادها و توافق نامه ها را امضا کنید. این افراد در صورت بروز نقص ساختاری اساسی در محافظت از شما کمک می کنند. اگر مشکلی پیش آمد ، فقط از حرفه ای شکایت کنید و به شما جبران می شود.

نتیجه

اگر نیاز دارید که برنامه خانه خود را به صورت حرفه ای پیاده کنید ، باید به یک معمار واجد شرایط اجازه دهید تا کار را برای شما انجام دهد. این امر مستلزم آن است که در مورد معمار مورد نظر خود مراقب باشید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا