ساختمان و مسکن

معماران می توانند بهترین نقشه خانه را طراحی کنند

طراح معماری حرفه ای است که از مهارت فنی خود برای طراحی نقشه های ساختمان استفاده می کند. یک طراح با تجربه باید بتواند هر طرحی را بدون توجه به اندازه یا پیچیدگی ساختمان طراحی کند.

شرایط تحصیلی

قبل از اینکه معمار شوید ، یک دانشگاه حرفه ای را از یک دانشگاه معتبر کسب می کنید. اگر به تازگی از دبیرستان فارغ التحصیل شده اید ، باید یک دوره پنج ساله لیسانس معماری را پشت سر بگذارید. این برنامه برای کلیه افرادی که هیچ آموزش قبلی در زمینه معماری دریافت نکرده اند ، می باشد.

اگر دارای مدرک دانشگاهی پیش حرفه ای در رشته معماری یا یک رشته مرتبط باشید ، باید یک دوره کارشناسی ارشد معماری دو ساله را پشت سر بگذارید. اگر در رشته دیگری غیر از معماری مدرک تحصیلی دارید ، می توانید بعد از گذراندن یک دوره کارشناسی ارشد معماری به مدت 3 یا 4 سال یک طراح معماری شوید.

برای اینکه مهندس یکپارچه شوید علاوه بر دریافت گواهینامه ، شما باید حداقل 3 سال آموزش ضمن کار داشته باشید. در طول سه سال ، شما به عنوان یک کارآموز کار خواهید کرد که در آنجا به تحقیق ، تهیه اسناد معماری و ساختن مدل کمک خواهید کرد. برای دریافت گواهینامه ، باید برای امتحان ثبت نام معماری شرکت کنید.

مسئولیت ها

مسئولیت های شما مقابله با پروژه های مختلف مانند طراحی اقامتگاه های خصوصی ، کارخانه ها ، بزرگراه ها ، ساختمان های اداری ، تئاترها و هر ساختمان دیگر خواهد بود. شما به عنوان یک طراح از تخیل خود محدود هستید.

وقتی پروژه ای به شما ارائه می شود ، باید در کنار مشتری بنشینید و نیازهای آنها را درک کنید. با استفاده از قلم و کاغذ ، باید جلوه های داخلی و خارجی ساختار را ایجاد کنید و از عملکرد و ایمن بودن آن در بودجه اطمینان حاصل کنید و برای افرادی که از آن استفاده می کنند ایده آل است.

اگرچه برای ساختن گرافیک های دستی و تصاویر لازم خواهید بود ، طراحی نهایی و نقشه های ساختمانی معمولاً با استفاده از CADD (نرم افزار طراحی رایانه و تهیه نقشه) تنظیم می شوند.

محیط کار

او به عنوان معمار در دفتر کار می کند که بیشتر وقت خود را صرف تحقیق و طراحی (برنامه های خانه و مسکن) می کند و با مشتری ها نقشه می کشد. اگرچه بیشتر وقت خود را در دفتر می گذرانید ، اما برای اطمینان از این که طبق برنامه انجام شده است ، باید به طور مرتب از سایت که ساخت و ساز در آن انجام می شود ، بازدید کنید.

نتیجه

این همان چیزی است که شما باید در مورد کار طراح معماری بدانید. اگر قصد ساخت خانه دارید ، باید خدمات طراح را جستجو کنید. برای رسیدن به نتایج عالی ، باید مطمئن شوید که از خدمات معروف ترین طراح مورد نظر خود استخدام می کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا