دنیای وب

معیارهای آموزش زندگی واقعی

ابزار سنجش معابر روزانه علوم نظری

“متریک های آموزشی.” در حالی که این اصطلاح ممکن است معانی کمی متفاوت برای صنایع مختلف داشته باشد، اما هنوز با ابزارهای اندازه گیری، سیستم ها یا مدل هایی برای ارزیابی اثربخشی آموزش همراه است. امروزه همه در هر کسب و کاری باید بدانند که آموزش یک عنصر اساسی موفقیت است. با این حال، اندازه گیری از مهم و اثربخشی چنین آموزشی همیشه مشکل ساز است.

در بسیاری از محیط‌های تجاری در سراسر جهان، رایج‌ترین ابزارها یا ایدئولوژی‌ها را برای اندازه‌گیری موفقیت آموزشی در “مدل کرک پاتریک” خواهید یافت. ارائه شده توسط دکتر دونالد ال. کرک پاتریک ابتدا در کتاب خود، “ارزیابی برنامه های آموزشی: چهار سطح.” به طور خلاصه، مدل کرک پاتریک از چهار سطح ارزیابی برنامه آموزشی استفاده می کند:

1. بازخورد – نگرش شرکت کنندگان و پذیرش آموزش. بازخورد آنها

2. یادگیری – چگونه آموزش باعث افزایش دانش، مهارت ها شده است.

3. رفتار – چگونه آموزش رفتار کلی را تغییر داده است.

4. نتایج – آموزش سرمایه گذاری چه بازگشتی داشت؟

من چیزی جز احترام برای دکتر ندارم. من کرک پاتریک و استانداردها هستم و معتقدم مفهوم پارادایم هنوز در بسیاری از صنایع معتبر است. با این حال، مسائل بسیار مهمی وجود دارد که باید هنگام بررسی معیارهای آموزشی و مدل کرک پاتریک در نظر بگیریم.

اول از همه، کرک پاتریک اولین کسی بود که آن را منتشر کرد چهار سطح تقریباً پنجاه سال پیش در سال 1959. دنیای تجارت و دنیای آموزش امروز از آن زمان به بعد کاملاً رشد کرده و بالغ شده است و با فناوری و اینترنت ما وضعیت متفاوتی داریم.

دوم، دکتر. کرک پاتریک، اگرچه مردی تحصیل کرده و باهوش بود، هنوز وارد نشده بود ny کسب و کار. دکتر. کرک پاتریک یک معلم است. معلم است و عمر خود را صرف مطالعه کتاب کرده است و با وجود اینکه هیچ مخالفتی با کار و دکتر ماهر ندارم، اما تجربه عملی در فروش، بازاریابی، امانت، املاک و سایر زمینه ها ندارم که نیاز به دانش و درک خاصی دارد. استانداردهای اندازه گیری آموزش یا به طور دقیق تر، ابزارهای اندازه گیری آموزشی فعلی باید با هر فرآیند تجاری مرتبط باشد. و در حالی که مدل قدیمی هنوز با بسیاری از شرکت‌های امروزی سازگار است، یافتن کاربردی‌ترین آن برای هر تلاشی دشوار است، به‌ویژه آنهایی که طراحی بیرونی دارند، که با تغییر وضعیت دائماً در حال تغییر است. اقتصادی و اجتماعی، نرخ بهره، نوسانات بازار و یک پایگاه مصرف کننده که دانش آن هر سال افزایش می یابد. شما باید برنامه آموزشی خود و همچنین نحوه اندازه گیری نتایج را در دنیای واقعی، تجربه دست اول اثبات شده به جای تئوری کلاس درس تنظیم کنید.

بیشتر مفاهیم اندازه‌گیری به اندازه‌گیری دانش قبل و بعد از آموزش و حتی پیشرفت عمومی کمک می‌کنند، اما برای تبدیل شدن به یک حرفه‌ای واقعی در بازار امروز به چیزی بیش از کتاب هوشمند نیاز دارد. شما باید یاد بگیرید که آنچه را که می دانید و دقیقاً در کجا و چه زمانی مورد نیاز است به کار ببرید. برای انجام این کار، باید دقیقاً بدانید که در کجای فرآیند خود قرار دارید: NY یک فرآیند منحصر به فرد در صنعت خودتان برای اندازه گیری صحیح موفقیت خود، به یک مدل آشنا از آنچه هستید و کاری که انجام می دهید نیاز دارید. مجدداً، مدل کرکپاتریک و سایر سیستم‌های «کامل» در سراسر جهان محبوب هستند و هنوز هم می‌توانند در بسیاری از زمینه‌ها، به ویژه در امور دولتی، مدیریت و منابع، به کار روند. با این حال، اگر در شرایطی هستید که درآمد شما از پورسانت ها و نه نمرات آزمون شما حاصل می شود، ممکن است بخواهید از ابزارهای ارزیابی دیگر استفاده کنید.

آیا به مدرک آموزشی واقعی نیاز دارید؟ این چهار مرحله را امتحان کنید:

1. رویکرد دکترا به شرکت خود را متوقف کنید و به زمین بروید. ما اغلب متوجه می‌شویم که تمام لفاظی‌ها و ایدئولوژی‌ها از طرف پشتیبان‌های صندلی می‌آیند که هیچ تجربه عملی در این زمینه ندارند. خیلی ساده: اگر می خواهید در کسب و کار خود ثروتمند شوید، کسی را پیدا کنید که در کسب و کار شما ثروتمند شده است تا تحصیل کند.

2. یک مدل کامل از کاری که انجام می دهید بسازید و از آن به عنوان ابزار اندازه گیری استفاده کنید. برای مثال فهرست، فروش، فرآیند وام یا معاملات دیگر را توصیف کنید و از آن به عنوان معیاری برای سنجش عملکرد خود استفاده کنید.

3. با استفاده از مدل خود، موفقیت و اثربخشی خود را در هر مرحله یا مرحله ارزیابی کنید. فقط به حداقل نتایج یا ROI فوری نگاه نکنید به پیشرفت خود در هر مرحله نگاه کنید.

4. محصول شما با یک مدل کامل و با سایر متخصصان شرکت شما مقایسه می شود. همین الان افراد موفق در کسب و کار خود را پیدا کنید و پیشرفت خود را تا آن سطح تماشا کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا