دنیای وب

مفهوم اساسی در مورد مسیر قطع و پوشاندن تصویر

پیمایش مسیر و پنهان کردن تصویر در فتوشاپ- اگر با طراحی گرافیکی مرتبط هستید ، احتمالاً نام آن را شنیده اید. Clipping Path و masking یکی از محبوب ترین و محبوب ترین تکنیک هایی است که توسط تصویرگران حرفه ای استفاده می شود. این سرویس امروزه در صنعت برون سپاری نمودار تقاضای بیشتری دارد.

مسیر کلیپ:

Clipping path اصطلاحی است که در صنعت گرافیک به کار می رود. این کار با ابزار قلم قدرتمند فتوشاپ انجام می شود. اصطلاح segment به معنای برش هر شی از یک شی و مسیر به معنای برش یک تصویر است. بنابراین مسیر کلیپ به معنی حذف اشیا selected انتخاب شده از پس زمینه است. جسم با قطع شدن به هر پس زمینه دیگری منتقل می شود.

در مسیر برش ، روند جداسازی اشیا background از پس زمینه آنها به عنوان ایزولاسیون شناخته می شود و قسمتهای جدا شده تصویر در پس زمینه جدید قرار می گیرند. او می تواند تصویر دیگری ایجاد کند یا به سادگی پس زمینه را برداشته و رنگ آن را تغییر دهد. مسیر کلیپ برای خلاص شدن از پس زمینه بسیار مفید است. با بریدن آهنگ در انواع کارتون های ویرایشی می توانید هر کاری را که می خواهید انجام دهید. متخصصان معمولاً با استفاده از ابزار Pen خود را با دقت بیشتری آزمایش می کنند تا مشتری بتواند عکس را در پس زمینه جدید قرار دهد.

پس از شروع Adobe Photoshop ، باید یک تصویر را از فهرست File باز کنید. سپس Pen Tool را در جعبه ابزار پیدا خواهید کرد. سپس بر روی ابزار Pen کلیک کرده و نماد nib را در نوار ابزار بالا در پایین منو مشاهده کنید. اکنون می توانید با فشار دادن ، بزرگنمایی را افزایش دهید [ctrl add +]. سپس برش آن آسان خواهد بود. با فشار دادن دکمه Alt منحنی تصویر شکسته می شود. پس از اتمام مسیر باید انتخاب کنید. تصویر انتخاب شده را کپی کرده و می توانید آن را در پس زمینه انتخاب شده جای گذاری کنید.

مخفی کردن تصویر:

پنهان کردن تصاویر یک روش محبوب برای ویرایش عکس ها است. برای ایجاد یک تنظیم و اتصال یک لایه جدید به لایه پس زمینه برای مخفی کردن پیکسل های ناخواسته در سیاه و سفید ایجاد شده است. برای جذابیت بیشتر عکس های خود ، باید پس زمینه عکس ها را تغییر دهید. با استفاده از فناوری پوشش تصویر ، می توانید پیچیده ترین تصاویر را از پس زمینه آنها بیرون بیاورید. به عکس های شما جلوه ای عالی می بخشد.

این فناوری بیشتر برای تهیه کاتالوگ محصولات استفاده می شود. هر تصویری را می توان از منبع تصویر دیگری استخراج کرد و از پس زمینه آن برداشت. این فناوری همچنین برای اهداف تبلیغاتی و گاه به گاه مفید است. همچنین ، این روش برای عکاسی از محصولات و مد بسیار ضروری شده است تا عکسها را برای عملکرد آنها در دنیای پر زرق و برق با ارزش تر کند.

بنابراین ابتدا باید تصویر خود را در فتوشاپ باز کرده و به Layers Palette بروید ، سپس بر روی لایه ای که می خواهید برای آن ماسک ایجاد کنید کلیک کنید. اگر قرار است “لایه پس زمینه” باشد ، روی آن دوبار کلیک کنید. با این کار آن را به یک لایه قفل نشده تبدیل می کنید. آن را انتخاب کرده و OK را کلیک کنید. سپس ناحیه ای را که می خواهید در تصویر نمایش داده شود انتخاب کنید. اکنون یک ابزار قلم مو مانند برس یا مداد را انتخاب کنید. سپس بر روی دکمه Mask Mode کلیک کنید. فتوشاپ قسمتهای انتخاب نشده تصویر را پوشش می دهد.

سپس منطقه مورد نظر برای نمایش “Unmasked Area” را انتخاب کنید ، به Layer ، Add Layer Mask و Reveal Selection بروید. اگر منطقه مورد نظر برای پنهان کردن یا حذف را انتخاب کنید ، “منطقه نقاب دار” به Layer ، Add Layer Mask و Hide Selection بروید. سپس شما باید کار خود را پس انداز کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا