دنیای وب

مفیدترین ابزارهای سئو چیست؟

ابزارهای SEO خدمات مختلفی را انجام می دهند که هر کدام به شما کمک می کنند تا وب سایت خود را توسعه دهید تا بتوانید ترافیک وب بیشتری در بازار رقابتی آنلاین دریافت کنید. ابزارهای SEO خدمات مختلفی را انجام می دهند که هر کدام به شما کمک می کنند تا وب سایت خود را توسعه دهید تا بتوانید ترافیک وب بیشتری در بازار رقابتی آنلاین دریافت کنید. برخی از این ابزارها ابزاری هستند که باید هزینه آن را بپردازید ، در حالی که برخی دیگر رایگان هستند. تأثیر سئو بسیار مهم است زیرا مربوط به موفقیت نهایی وب سایت است. بسته به نوع وب سایت شما در حال اجرا ، ممکن است برخی از کاربردهای این ابزار مفیدتر از سایرین را پیدا کنید. ممکن است تمایز بین ابزارهای مفید و وقت گیر دشوار به نظر برسد ، اما تعیین اهداف می تواند به شما در کاهش ابزارهایی که باید امتحان کنید کمک کند.

اولین چیزی که هنگام تصمیم گیری در مورد اینکه کدام ابزار برای پول شما ارزش داشته باشد باید به آن فکر کنید این است که SEO یک صنعت رو به رشد است. این بدان معنی است که شما باید از آنچه در آنجا وجود دارد آگاه باشید ، به خصوص در زمانی که ابزارهای جدید به سرعت در حال توسعه هستند. ابزارهای کلیدی کلیدی بدون شک برخی از اولین ابزارهایی هستند که ممکن است در هنگام جستجوی اولیه با آنها روبرو شوید. ممکن است بخواهید برنامه جدید Google Keyword Planner یا Ubersuggest را امتحان کنید. هر دو این ابزار برای استفاده در ساخت لیست های کلمات کلیدی و سپس اولویت بندی آنها بسیار مناسب است تا دریابید که چند بار در جستجوی آنها هستید. این یک بینش باورنکردنی از آنچه شما نیاز به تمرکز بر اجرای کلمات کلیدی در صفحات وب خود دارید فراهم می کند.

یکی دیگر از جنبه های اصلی توسعه SEO شما ، رتبه بندی موتورهای جستجو است. متأسفانه ، بسیاری از مردم متوجه نیستند که نظارت بر رتبه بندی موتورها و مشاهده می تواند به خود یک کار تمام وقت به نظر برسد. خبر خوب این است که ابزاری وجود دارد که به شما کمک می کند از نزدیک آنها را رصد کنید. یک برنامه وب تحت عنوان Search Latte بسیار مفید است. اگرچه ساده است ، اما هنوز هم می تواند به شما کمک کند تا رتبه سایت خود را در کشورهای مختلف بررسی کنید ، که در بازار جهانی بسیار مهم است. اگر نیاز به دیدن داده های بیشتر دارید ، حتماً در مورد Getstat فکر کنید. این گزارش ها گزارش های مفصلی و مقادیر زیادی از داده های مرتبط با کلمات کلیدی را ارائه می دهد ، با اطلاعات طبقه بندی شده توسط منطقه.

پیوندها و نظارت بر این پیوندها به وب سایت های دیگر جنبه رو به رشد تجارت ابزارهای SEO است. ایجاد پیوندهای مشروع بین وب سایت و سایر سایت ها به شما امکان می دهد از افزایش مواجهه بهره مند شوید. افزودن پیوند به سایت شما برای موفقیت شما کافی نیست. از ابزاری مانند برنامه افزودنی Google Chrome با نام Check My Link استفاده کنید. این به شما امکان می دهد مشکلاتی را که شامل ارتباط پیوند است ، عیب یابی کنید این می تواند پیوندهای شکسته را شناسایی کرده و پیوندهای موجود را آزمایش کند تا اطمینان حاصل کند که آنها به درستی کار می کنند. Mozscape یک کار عالی برای نظارت بر پیوند به مشکلات و همچنین کمک به شما در اطمینان از عملکرد همه پیوندهای شما می کند. همچنین هشدارهایی را فراهم می کند که می توانند در شلوغ ترین روزها آرامش خاطر را فراهم کنند.

علاوه بر ابزارهای ذکر شده در گذشته ، ابزارهای مفید دیگری مانند Social Crawlytics و Topsy نیز وجود دارند. تاپسی به ویژه در جستجوی URL یا اصطلاح جستجوی مفید است. این سیگنال ها را در رسانه های اجتماعی فراهم می کند ، که به شما کمک می کند دیدگاه بهتری در مورد اینکه آیا سایت شما به اندازه کافی در سایت هایی مانند فیس بوک و توییتر توجه می کند ، کسب کنید. این سیگنالها می توانند به شما نشان دهند که واقعاً چگونه تأثیر SEO تغییر می کند. نیروی محرک تصمیم گیری شما برای انتخاب برخی از ابزارهای جستجوگرها به جای سایرین ، در ارزیابی اهداف وب سایت شماست. استفاده از ابزار شما می تواند تأثیر فوری بر موفقیت سایت شما داشته باشد ، و می توانید جوایز دریافت SEO را از SEO شروع کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا