دنیای وب

مقالات بازاریابی آنلاین – روال استفاده شده توسط بازاریاب های باتجربه را بیاموزید و قبلاً هرگز به صورت رایگان به اشتراک گذاشته نشده اید

حقیقت این است که بازار افرادی که به دنبال راه های کسب درآمد اینترنتی هستند هر روز با سرعت بالایی رشد می کند و رقابت نیز همینطور است. هنگامی که فرد شروع به کسب تجربه با تکنیک های مورد استفاده در بازاریابی اینترنتی می کند ، به سرعت شروع به شنیدن و بازاریابی مقالات بصورت آنلاین می کند. دلیل قابل پیش بینی بودن این موضوع این است که این روش هنوز هم یکی از موثرترین راه ها برای بازاریابی آنلاین محصول یا خدمات شماست. من فکر می کنم بازاریابی مقاله می تواند مزایای بیشتری داشته باشد ، سپس صدها مقاله را که تاکنون خوانده ام مطالعه کردم.

یکی از نکات کلیدی برای بازاریابی مقاله آنلاین که فکر می کنم فراتر از توجه باشد ، آنچه شما با گذراندن مراحل نوشتن مقاله می آموزید ، است. اگر به آن فکر کنید ، اگر وقت خود را برای انجام تحقیقات خود اختصاص می دهید و در مورد یک موضوع یاد می گیرید ، به احتمال زیاد چیز جدیدی نیز در مورد آن یاد می گیرید. در واقع ، شما از روند نوشتن مقاله به روشی بهره مند شده اید که بندرت درباره آن صحبت می شود. اگر فقط یک مقاله بنویسید ، این ویژگی بسیار کم اهمیت به نظر می رسد ، اما راهی وجود دارد که شما واقعاً می توانید این ویژگی را دو برابر کنید.

هر کاری که به صورت آنلاین انجام می دهید باید به دنبال راه هایی برای به حداکثر رساندن تلاش های ما یا مزایای خود باشید. یکی از بهترین راه های انجام این کار در هنگام نوشتن مقاله برای بازاریابی اینترنتی نوشتن هرچه بیشتر مقاله در یک موضوع واحد است. شما قبلاً در مورد آن فکر کرده اید ، و من در مورد آن تحقیق کرده ام تا بتوانید از تمرکز فعلی خود استفاده کنید و به جای نوشتن یک مقاله ، 5 ، 10 یا بیشتر بنویسید. به نظر می رسد که این می تواند سود بیشتری نسبت به آن داشته باشد.

اگر چندین بار از این فرآیند استفاده کنید ، می توانید این اثر را حتی بیشتر کنید. همانطور که در بالا توضیح داده شد ، کلید به حداکثر رساندن تلاش شما انجام تحقیقات است ، سپس چندین مقاله را بر اساس آنچه آموخته اید بنویسید تا بیشترین بهره را ببرید. حال ، فرض کنید شما برای بدست آوردن برخی اطلاعات جدید در مورد همان موضوع دوباره این روند را طی می کنید ، بنابراین می توانید 5 مقاله دیگر بنویسید. شما در حال حاضر بیشتر از یک فرد معمولی در این موضوع یاد گرفته اید و تقریباً یک متخصص هستید.

اگر بخواهید این کار را 3 ، 4 یا حتی 5 بار انجام دهید ، 25 مقاله خواهید داشت ، خیلی سریع نوشته شده اند ، و نه تنها این ، بلکه به گروه متخصصان موضوع نیز منتقل شده اید. و شما به اندازه کافی مطالب نوشتاری دارید که به راحتی می توانید یک محصول اطلاعاتی ایجاد کنید. شما می توانید از این برای فروش و کسب درآمد استفاده کنید ، یا می توانید از آن به عنوان هدیه استفاده کنید تا جلوه ویروسی بارگیری و توزیع رایگان آن در سراسر جهان را بدست آورید ، زیرا اطلاعات و ارزش آن پخش می شود.

اکنون می بینید که در هنگام تولید محتوا برای بازاریابی مقاله آنلاین ، تلاش مضاعف شما چقدر آسان است. در مقاله ، من به اسرار آموخته ام که بازاریابان اینترنتی سالهاست از آنها استفاده می کنند. تفاوت بین جذب ده ها و صدها بیننده برای تلاش های شما و بین هزاران تا ده ها هزار یادگیری برای به حداکثر رساندن تلاش ها و نتایج شما است.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا